Anonym bruker Skrevet 29. juli #1 Skrevet 29. juli Jeg trenger ei ny daglgveske, med lang stropp som kan henge over skulderen når jeg handler og trenger hendene fri. Med plass til det vanlige pluss litt ekstra pga barn. Anbefalinger? Anonymkode: 52c55...eb2
Anonym bruker Skrevet 29. juli #2 Skrevet 29. juli LV Neverful høres perfekt ut for det du beskriver Anonymkode: 9c6ad...968
Anonym bruker Skrevet 29. juli #3 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg trenger ei ny daglgveske, med lang stropp som kan henge over skulderen når jeg handler og trenger hendene fri. Med plass til det vanlige pluss litt ekstra pga barn. Anbefalinger? Anonymkode: 52c55...eb2 Hva mener du med litt ekstra på grunn av barn? Det er stor forskjell om barna er 1 eller 15 år Anonymkode: 3b673...31e
Anonym bruker Skrevet 29. juli #4 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): LV Neverful høres perfekt ut for det du beskriver Anonymkode: 9c6ad...968 Med den prislappen LV har vil jeg ikke kalle det en daglilveske Anonymkode: 3b673...31e
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Jeg kjøpte en brun skinnveske for 150 kr på bruktbutikken. Behandlet den med noe skinnbalsam jeg kjøpte hos skomakeren og vips var den like god som ny. Anonymkode: 32074...ef0
Anonym bruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hva mener du med litt ekstra på grunn av barn? Det er stor forskjell om barna er 1 eller 15 år Anonymkode: 3b673...31e De er midt mellom. Trenger ikke mye ekstra, meb litt mer enn mobil og lommebok må med. Anonymkode: 52c55...eb2
Anonym bruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Med den prislappen LV har vil jeg ikke kalle det en daglilveske Anonymkode: 3b673...31e Får de til en ok pris for en pent brukt en Anonymkode: 9c6ad...968
Anonym bruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): LV Neverful høres perfekt ut for det du beskriver Anonymkode: 9c6ad...968 Det er jo hyggelig å gå med LV vesker som halvparten av alle kvinnelige asiatere går rundt med i kopivariant. Anonymkode: 17ded...d22
Anonym bruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er jo hyggelig å gå med LV vesker som halvparten av alle kvinnelige asiatere går rundt med i kopivariant. Anonymkode: 17ded...d22 Så ikke at etnisitet på andre brukere var et av kravene i HI? Og hvorfor tror du asiatiske kvinner bruker kopier? Anonymkode: 9c6ad...968
Anonym bruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (9 timer siden): LV Neverful høres perfekt ut for det du beskriver Anonymkode: 9c6ad...968 Om man vil ha noe smakløst til vanvittig overprising så er vel den vesken et godt alternativ. Anonymkode: e40eb...da7
Anonym bruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Artigt at i en tråd hvor HI spør om anbefalinger så har det kommet 9 svar men kun 1 anbefaling Anonymkode: f9d4a...811
To+ 1 i magen Skrevet 30. juli #12 Skrevet 30. juli Sjekk veskene til hippigrace. Der er det mye fint.
Gucci_Helene Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Cala Jade har en del fine som passer til din bruk, de har også salg nå😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå