Anonym bruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Dersom man melder i fra til politiet om bråkete arbeid på søndager, vil da politiet sjekke om arbeidet som utføres er svart? Noen pusser opp en leilighet her i nærheten, og sirkelsagen begynte å gå kl 8 søndag morgen. Prøvde å snakke pent til dem før i dag, men det virket som om de ikke brydde seg om at den type bråk ikke er lov på søndager. Det var også et par andre ting som gjør at jeg mistenker at det er svart arbeid. Holder de på nå på søndagen som kommer kommer jeg jeg å ringe politiet. Anonymkode: e15ce...31d
Anonym bruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Nei det vil de mest sannsynlig ikke gjøre, de vil kun be de om å slutte å arbeide hvis de i det hele tatt kommer Anonymkode: 08e82...6d9
Anonym bruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Aner ikke, men her kom de i hvert fall og ganidiotnaboen bot rett etter at jeg hadde ringt 🥳 Anonymkode: 87aca...2ff
Anonym bruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Svart arbeid varsler du vel skatteetaten eller arbeidstilsynet om? https://arbinn.nho.no/hms/HMS-krav-og-organisering/arbeidslivskriminalitet/sporsmal-og-svar-akrim/hva-kan-jeg-gjore-dersom-jeg-mistenker-svart-arbeid/ Anonymkode: ba5d9...aea
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (9 timer siden): Svart arbeid varsler du vel skatteetaten eller arbeidstilsynet om? https://arbinn.nho.no/hms/HMS-krav-og-organisering/arbeidslivskriminalitet/sporsmal-og-svar-akrim/hva-kan-jeg-gjore-dersom-jeg-mistenker-svart-arbeid/ Anonymkode: ba5d9...aea Jeg vet det, men der står det også at det kan ta opp til 4 måneder for å behandle saken. Tror nå ikke at den renoveringen der tar 4 måneder Anonymkode: e15ce...31d
Anonym bruker Skrevet 29. juli #6 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (11 timer siden): Aner ikke, men her kom de i hvert fall og ganidiotnaboen bot rett etter at jeg hadde ringt 🥳 Anonymkode: 87aca...2ff Tvilsomt... Røverhistorie. Anonymkode: c42e9...627
Anonym bruker Skrevet 29. juli #7 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet det, men der står det også at det kan ta opp til 4 måneder for å behandle saken. Tror nå ikke at den renoveringen der tar 4 måneder Anonymkode: e15ce...31d Er du neste opptatt av at de ikke bråker på søndager eller at de evt jobber svart? Anonymkode: 08e82...6d9
Anonym bruker Skrevet 29. juli #8 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er du neste opptatt av at de ikke bråker på søndager eller at de evt jobber svart? Anonymkode: 08e82...6d9 Ja takk, begge deler Anonymkode: e15ce...31d
Anonym bruker Skrevet 29. juli #9 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Tvilsomt... Røverhistorie. Anonymkode: c42e9...627 Nei. Irriterer det deg? Anonymkode: 87aca...2ff
Anonym bruker Skrevet 29. juli #10 Skrevet 29. juli Her vi bor klipper folk plen på søndager. De klipper når det er vær til det Anonymkode: 8db80...999
Anonym bruker Skrevet 29. juli #11 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Her vi bor klipper folk plen på søndager. De klipper når det er vær til det Anonymkode: 8db80...999 Det er stor forskjell på å klippe plenen og sirkelsag fra 8 om morgenen til langt ute på dagen HI Anonymkode: e15ce...31d
Anonym bruker Skrevet 29. juli #12 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Her vi bor klipper folk plen på søndager. De klipper når det er vær til det Anonymkode: 8db80...999 Det var da en svært uinteressant opplysning i denne tråden. Anonymkode: 0146e...096
Anonym bruker Skrevet 30. juli #13 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er stor forskjell på å klippe plenen og sirkelsag fra 8 om morgenen til langt ute på dagen HI Anonymkode: e15ce...31d Føler du for å si fra til han? Hadde vært fint om du kunne gjøre dette andre dager enn søndag? Kanskje få med andre naboer sammen? Kan fort bli dårlig stemning av å si fra. Jeg klager ikke på plenklipping, da det ikke bråker så mye. Men irriterende nok. Sirkelsag er skjerende og vondt å høre på. Folk vil gjerne sove litt frempå på søndager og ha fred den dagen Anonymkode: 8db80...999
oslofrk Skrevet 30. juli #14 Skrevet 30. juli (endret) Jeg er blitt gammel og sur og ville tatt en tlf til politiet. Du har jo prøvd å snakke med dem direkte. Sirkelsag på søndag morgen er faktisk ikke greit. Er det forresten leilighet? Da er rett vei å melde til sameiet. Endret 30. juli av oslofrk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå