Anonym bruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Det er rart, for 17 grader om våren er så fantastisk varmt og godt, men 17 grader om sensommeren/høsten er så kaldt så kaldt. Hvorfor? Skulle tro at 17 grader var 17 grader uansett. Anonymkode: 0fe21...370
Anonym bruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Synes ikke det er kaldt på sensommeren heller Anonymkode: 103c5...75c
PartyOfFour Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er rart, for 17 grader om våren er så fantastisk varmt og godt, men 17 grader om sensommeren/høsten er så kaldt så kaldt. Hvorfor? Skulle tro at 17 grader var 17 grader uansett. Anonymkode: 0fe21...370 Tror det er fordi du kommer fra kaldere temp, og da føles det varmere, men når du har vendt deg til 28 grader så føles naturlig nok 17 kaldt
Anonym bruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er rart, for 17 grader om våren er så fantastisk varmt og godt, men 17 grader om sensommeren/høsten er så kaldt så kaldt. Hvorfor? Skulle tro at 17 grader var 17 grader uansett. Anonymkode: 0fe21...370 Jeg mener det er motsatt... Anonymkode: fd9ad...781
Anonym bruker Skrevet 29. juli #5 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er rart, for 17 grader om våren er så fantastisk varmt og godt, men 17 grader om sensommeren/høsten er så kaldt så kaldt. Hvorfor? Skulle tro at 17 grader var 17 grader uansett. Anonymkode: 0fe21...370 Godt spørsmål. 😊 Har ingen svar. Nå har det vært nær 30 grader lenge , i går var det " bare" 24. Jeg syns det var veldig kaldt. Har vært 25-30 c° i vannet på brygga. Da det var 21 plutselig hutra jeg. Kanskje hva man er vant til? Var på en gresk øy i mai engang. Vi gikk i kjoler, mens lokalbefolkningen hadde boblejakke. Han vi snakket med syns. Det var veldig kaldt, mens vi var så glade for 22 °c. Anonymkode: 88d0b...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå