GĂ„ til innhold

Ja, da var jeg offisielt gammel og sur. đŸ€·đŸ»â€â™€ïž

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Det er da Äpenbart opp til den enkelte Ä avgjÞre hva som er interessert Ä snakke om og hvem man gidder Ä skravle med og ikke. Trodde du at du selv bestemmer om andre synes du er interessant eller ikke?

Sosial intelligens handler vel sÄ mye om Ä ha antenner ute for hva andre kan finne interessant. Selv har jeg null problem med Ä slÄ av en prat med kjente jeg mÞter pÄ butikken, uten at vi prater om seriÞse temaer. Fellestrekkene er at personene er hyggelige, har humor, at samtalen flyter naturlig og begge deltar i samtalen. SÄ er det et par andre jeg skyr unna. Den ene prater UTELUKKENDE om sine fire barn. Jeg gidder ikke Ä bruke 20 minutter av livet mitt pÄ Ä fÄ fullt referat over hva «morsomt» hennes minste har sagt, hvilke kamper hennes eldste har spilt, hvor syk den ene har vÊrt osv osv. Det er drepende kjedelig Ä hÞre pÄ. Den andre snakker kun om bikkja si. 

NÄr man er sÄ gjennomfÞrt kjedelig og uten sosiale antenner sÄ er man rimelig navlebeskuende dersom man mener man kan gjÞre krav pÄ andre menneskers tid og tÄlmodighet.

Anonymkode: 993ff...193

Takk for at du beviste poenget mitt sÄ slÄende! 

Anonymkode: 2fbd3...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Hvis man bare tÄler Ä hÞre om ting som er av egen interesse er man ikke gammel og sur. Man er selvppptatt og egoistisk 

Anonymkode: 79a9c...5a2

Mennesket med andre ord

Anonymkode: aacc5...98a

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk for at du beviste poenget mitt sÄ slÄende! 

Anonymkode: 2fbd3...802

Hvilket poeng?

Anonymkode: 993ff...193

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Veldig vanlig symptom pÄ overgangsalderen 

Anonymkode: d8b43...d44

Riktig!

Anonymkode: 124a9...222

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...