Anonym bruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hatt tre selv. 47 år. Anonymkode: f33df...550 Hvor treffer du dem? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete etter tilgjengelige menn😅 Anonymkode: dfd35...7de
Anonym bruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Har ikke hatt ons siden jeg var i begynnelsen av 20 årene,nå er jeg 51😅 Hadde aldri verden skjedd i dag. Anonymkode: 0f023...97d
Anonym bruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Nei jeg er ferdig med min periode med å ligge rundt. Hadde en haug sommeren 2021, men nå er jeg ferdig Anonymkode: 01bae...a19
Anonym bruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Ingen, for fikk meg en fast elsker rett før sommerferien startet 🤩 Så har hatt det mye gøy i sommer, vi er begge glad i å utforske og jeg har masse bondage og leketøy vi kan leke med. Han er naturlig dominant og jeg liker å være underdanig. Full match, med andre ord. Tilliten og tryggheten er der, så føler meg helt trygg når han binder meg fast. Anonymkode: c50c9...2fb
Anonym bruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hvor treffer du dem? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete etter tilgjengelige menn😅 Anonymkode: dfd35...7de Skjer mye i byen om sommeren, mange single kåte menn som bare vil ha et ligg😊 Han første jeg hadde kjenner jeg litt. Så han har jeg beholdt kontakten med. Veldig god i senga. Han vil jeg gjerne ha igjen, han vil ha meg også. Så det blir nok ikke noen flere tilfeldige ligg i sommer. Anonymkode: f33df...550
Anonym bruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Jeg har hatt sex med en mann som er 20 år yngre enn meg, men vi kommer å treffes flere ganger 🥰 Anonymkode: e965f...dfe
Anonym bruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg har hatt sex med en mann som er 20 år yngre enn meg, men vi kommer å treffes flere ganger 🥰 Anonymkode: e965f...dfe Deilig med ungfoler i blandt. De formler litt, men gud som de puler. Er som duracell - kaniner🥰 Anonymkode: f33df...550
Anonym bruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvor treffer du dem? Jeg vet ikke hvor jeg skal lete etter tilgjengelige menn😅 Anonymkode: dfd35...7de Tinder er det masse useriøse menn som er ute etter one night stand Anonymkode: faeba...d26
Anonym bruker Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Du tok min...... 🤬. Jeg skulle gjerne ha hatt en kurs i hvordan finne ons. Jeg trenger bokstavlig talt å komme meg opp på "hesten" igjen. Har ikke hatt sex med noen på 11 år, 3 mnd, 2 dager og 8 timer....men hvem teller tiden 🤪.... det med år var i rett. Jeg får fullstendig panikk om jeg blir med noen hjem eller har med noen hjem. Jeg klarer ikke å slappe av eller slippe meg løs, men jeg har så lyst. Alt stopper med klining. Jeg angrer dagen etterpå og uken etterpå at jeg ikke bare hoppet i det. Hjelp!😱 Anonymkode: a77bf...56c
Anonym bruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Du tok min...... 🤬. Jeg skulle gjerne ha hatt en kurs i hvordan finne ons. Jeg trenger bokstavlig talt å komme meg opp på "hesten" igjen. Har ikke hatt sex med noen på 11 år, 3 mnd, 2 dager og 8 timer....men hvem teller tiden 🤪.... det med år var i rett. Jeg får fullstendig panikk om jeg blir med noen hjem eller har med noen hjem. Jeg klarer ikke å slappe av eller slippe meg løs, men jeg har så lyst. Alt stopper med klining. Jeg angrer dagen etterpå og uken etterpå at jeg ikke bare hoppet i det. Hjelp!😱 Anonymkode: a77bf...56c Det er bare å laste ned Tinder eller happn. Det kryr av menn som vil ha sex. Gjerne også unge menn som vil knulle eldre damer. Anonymkode: 10f3e...457
Anonym bruker Skrevet 28. juli #13 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er bare å laste ned Tinder eller happn. Det kryr av menn som vil ha sex. Gjerne også unge menn som vil knulle eldre damer. Anonymkode: 10f3e...457 Hvor trygt er det da? Hvor treffe dem så det ikke skjer noe en ikke vil.. Anonymkode: dfd35...7de
Anonym bruker Skrevet 28. juli #14 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Hvor trygt er det da? Hvor treffe dem så det ikke skjer noe en ikke vil.. Anonymkode: dfd35...7de Er du så desperat finnes det plastikkpikk å få bestilt over nett altså. Ellers gir det ingenting å ligge med noen uten å ha noe forhold til dem, uten å vite noe om dem, uten at der er noen følelser involvert. Anonymkode: b5c95...979
Anonym bruker Skrevet 28. juli #15 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Hvor trygt er det da? Hvor treffe dem så det ikke skjer noe en ikke vil.. Anonymkode: dfd35...7de Anbefaler å chatte litt først. Få vite litt om han. Kanskje snakke på telefon. Telefonsex er faktisk også ganske hett og kan føles både intimt og godt. Det er digg med en mann som sier hva han skal gjøre med deg mens du onanerer. Lurt å bli enig om kjøreregler. Åpen for et forhold eller ikke.. kun sex. Jeg klarer ikke å bare ha sex. Jeg vil kjenne dem litt og jeg må like personligheten. Det er helt trygt å møtes for å gå en tur eller ta en kaffe. Anonymkode: 10f3e...457
Anonym bruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli NULL! Heldigvis, er ferdig med sånt. Trives veldig godt som singel, og har ikke behov for noen mann. Anonymkode: db264...f44
Anonym bruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Er du så desperat finnes det plastikkpikk å få bestilt over nett altså. Ellers gir det ingenting å ligge med noen uten å ha noe forhold til dem, uten å vite noe om dem, uten at der er noen følelser involvert. Anonymkode: b5c95...979 Såklart det gir mer. Anonymkode: dfd35...7de
Anonym bruker Skrevet 28. juli #18 Skrevet 28. juli Er godt gift og får det jeg trenger hjemme. Anonymkode: 3eac3...385
Anonym bruker Skrevet 28. juli #20 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Anbefaler å chatte litt først. Få vite litt om han. Kanskje snakke på telefon. Telefonsex er faktisk også ganske hett og kan føles både intimt og godt. Det er digg med en mann som sier hva han skal gjøre med deg mens du onanerer. Lurt å bli enig om kjøreregler. Åpen for et forhold eller ikke.. kun sex. Jeg klarer ikke å bare ha sex. Jeg vil kjenne dem litt og jeg må like personligheten. Det er helt trygt å møtes for å gå en tur eller ta en kaffe. Anonymkode: 10f3e...457 Du må være mann. Det gir kvinner ingenting å flikke bønna mens en lytter til en ukjent mann en ikke kjenner bakgrunnen til, ikke kjenner personlig, ikke vet historien til, ikke har noe personlig forhold til. Dette er slik menn tror kvinner er fordi menn er slik. Anonymkode: b5c95...979
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #22 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (På 28.7.2025 den 18.13): Deilig med ungfoler i blandt. De formler litt, men gud som de puler. Er som duracell - kaniner🥰 Anonymkode: f33df...550 ..... Ikke sant 😉 Og så kan de igjen... og igjen ... og igj.... Lekne og fantasifulle, høypotente og virile med herlige slanke kropper uten magefett (som regel) så de "kjennes"bedre. Ja listen er lang, aldri mer tilbake tilbake til gubber (så lenge de unge finner meg attraktiv) 🤩 Kv 53 Anonymkode: 923cb...3b8
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #23 Skrevet 16 timer siden 1, teksta litt på forhånd, en kar på gjennomreise. Edru begge, veldig hyggelig kar. Min første, noensinne😅 K49 Anonymkode: 338b4...029
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå