Anonym bruker Skrevet 28. juli #1 Skrevet 28. juli Omstendigheter har gjort at fra å ha mange venner, har jeg nå nesten ingen venner som kan være tilgjengelige for meg. Jeg pleide å være populær som yngre men alle venner har fallt bort. Noen har flyttet, fått nye venner eller ikke har kjemi med meg lenger. Blitt opptatt med barn og familie og fått ny omgangskrets. Jeg er snart i 40 årene og føler meg ensom nå i sommerferien. I desperasjon har jeg tatt kontakt med ei gammel kjenning som jeg anser som upopulær og ikke den jeg ville ha i vennekretsen. Jeg brukte tid på å søke henne på sosiale media. Jeg er bare ærlig med meg selv. Jeg har sendt melding om vi skal møtes og hun er positiv. Men jeg redder meg selv fra ensomhet og depresjon. Jeg tenker hun ikke er min type, men tragisk nok må jeg nøye meg med å ha vennskap med henne. Altså jeg er bare ærlig med det jeg tenker. Jeg får også dårlig samvittighet at jeg tenker slik, og kontakter henne kun fordi jeg er ensom. Jeg vurderer å droppe å møte henne grunnet disse moralske dilemmaer. Samtidig ønsker jeg å være ærlig med meg selv. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 559c7...c27
Anonym bruker Skrevet 28. juli #2 Skrevet 28. juli Hva er galt med henne egentlig? Kjenner du henne? Du er snart 40 og er opptatt av popularitet? Anonymkode: 329ad...979
Anonym bruker Skrevet 28. juli #3 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva er galt med henne egentlig? Kjenner du henne? Du er snart 40 og er opptatt av popularitet? Anonymkode: 329ad...979 Jeg kjenner henne, men hun har ikke vært veninne. Hun er fortsatt en som er veldig ulik med med tanke på væremåte. Kler seg "dårlig" , har "nerdete" hobbyer. Er litt introvert. En jeg ikke hadde snakket med hvis jeg ikke var desperat. HI Anonymkode: 559c7...c27
Anonym bruker Skrevet 28. juli #4 Skrevet 28. juli Bør gjøre? Vurder å ta deg sammen og i hvert fall late som du er en oppegående voksen. Anonymkode: c3d04...de1
Anonym bruker Skrevet 28. juli #5 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg kjenner henne, men hun har ikke vært veninne. Hun er fortsatt en som er veldig ulik med med tanke på væremåte. Kler seg "dårlig" , har "nerdete" hobbyer. Er litt introvert. En jeg ikke hadde snakket med hvis jeg ikke var desperat. HI Anonymkode: 559c7...c27 Jeg synes du skal la hun være i fred. når du tenker så stygt om henne. Anonymkode: 8337a...31f
Anonym bruker Skrevet 28. juli #6 Skrevet 28. juli Hvis du fortsetter å oppføre deg sånn som du fremstår her er det ikke rart du er uten venner. Eller du er upopulær som du sier. Det er ikke din nye venninne som er upopulær, det er du. Anonymkode: ffc56...845
Anonym bruker Skrevet 28. juli #7 Skrevet 28. juli En tilsynelatende ikke fungerende voksen kvinne som søker opp en upopulær jente er egentlig ganske sykt... Anonymkode: 64ccf...226
Anonym bruker Skrevet 28. juli #8 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (27 minutter siden): En tilsynelatende ikke fungerende voksen kvinne som søker opp en upopulær jente er egentlig ganske sykt... Anonymkode: 64ccf...226 Ja ! Anonymkode: 329ad...979
Anonym bruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg kjenner henne, men hun har ikke vært veninne. Hun er fortsatt en som er veldig ulik med med tanke på væremåte. Kler seg "dårlig" , har "nerdete" hobbyer. Er litt introvert. En jeg ikke hadde snakket med hvis jeg ikke var desperat. HI Anonymkode: 559c7...c27 La det være. Hun er i en liga høyere enn deg. Finn deg likesinnede. Anonymkode: 6eaf2...4f5
Anonym bruker Skrevet 28. juli #10 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (11 minutter siden): La det være. Hun er i en liga høyere enn deg. Finn deg likesinnede. Anonymkode: 6eaf2...4f5 To ligaer faktisk... Anonymkode: 64ccf...226
prekæs Skrevet 28. juli #11 Skrevet 28. juli Kanskje hun bare syns synd på deg og gir deg en sjanse. Er ikke dermed sagt at hun orker i lengden.
Anonym bruker Skrevet 28. juli #12 Skrevet 28. juli prekæs skrev (30 minutter siden): Kanskje hun bare syns synd på deg og gir deg en sjanse. Er ikke dermed sagt at hun orker i lengden. Enig Anonymkode: 329ad...979
Anonym bruker Skrevet 29. juli #13 Skrevet 29. juli Jeg synest du skal gi henne en oppriktig tjangse jeg, HI. Jeg har gjort det samme. Ble veldig ensom etter et brudd og oppsøkte da ei som jeg normalt sett aldri ville bli sett sammen med. Det viste seg å være en god match og jeg ler så jeg griner sammen med henne. Det sitter fortsatt dypt i meg å skulle finne på noe sammen "offentlig" og jeg skammer meg over det, men hun gjør meg godt. Og jeg gjør henne godt, så vi fortsetter å treffes. Så jobber jeg med meg selv og min egen usikkerhet i tillegg. Anonymkode: 84d12...54f
Anonym bruker Skrevet 29. juli #14 Skrevet 29. juli Ganske trist at du ser henne som et "siste alternativ" Synes du kan droppe det dersom du ikke er oppriktig interessert i å bli kjent med nettopp henne. Anonymkode: a2ab5...5f5
Anonym bruker Skrevet 29. juli #16 Skrevet 29. juli Hvorfor må du trampe på andre Anonymkode: 31ab4...5f4
Anonym bruker Skrevet 29. juli #17 Skrevet 29. juli Dette er en trolle tråd for å skape reaksjoner her inne. Da det sitter mange her som er i samme båt som den såkalte upopulære venninnen. Igjen så biter folk på og henger seg med Anonymkode: 49373...ccb
Anonym bruker Skrevet 29. juli #18 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg synest du skal gi henne en oppriktig tjangse jeg, HI. Jeg har gjort det samme. Ble veldig ensom etter et brudd og oppsøkte da ei som jeg normalt sett aldri ville bli sett sammen med. Det viste seg å være en god match og jeg ler så jeg griner sammen med henne. Det sitter fortsatt dypt i meg å skulle finne på noe sammen "offentlig" og jeg skammer meg over det, men hun gjør meg godt. Og jeg gjør henne godt, så vi fortsetter å treffes. Så jobber jeg med meg selv og min egen usikkerhet i tillegg. Anonymkode: 84d12...54f Hva er grunnen til at du ikke vil bli sett sammen med henne? Anonymkode: 8337a...31f
Anonym bruker Skrevet 30. juli #19 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg synest du skal gi henne en oppriktig tjangse jeg, HI. Jeg har gjort det samme. Ble veldig ensom etter et brudd og oppsøkte da ei som jeg normalt sett aldri ville bli sett sammen med. Det viste seg å være en god match og jeg ler så jeg griner sammen med henne. Det sitter fortsatt dypt i meg å skulle finne på noe sammen "offentlig" og jeg skammer meg over det, men hun gjør meg godt. Og jeg gjør henne godt, så vi fortsetter å treffes. Så jobber jeg med meg selv og min egen usikkerhet i tillegg. Anonymkode: 84d12...54f Du syns det er vanskelig å finne på noe offentlig? Hva er galt med enkelte? Anonymkode: f9098...b5d
Anonym bruker Skrevet 30. juli #20 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (21 timer siden): Jeg synest du skal gi henne en oppriktig tjangse jeg, HI. Jeg har gjort det samme. Ble veldig ensom etter et brudd og oppsøkte da ei som jeg normalt sett aldri ville bli sett sammen med. Det viste seg å være en god match og jeg ler så jeg griner sammen med henne. Det sitter fortsatt dypt i meg å skulle finne på noe sammen "offentlig" og jeg skammer meg over det, men hun gjør meg godt. Og jeg gjør henne godt, så vi fortsetter å treffes. Så jobber jeg med meg selv og min egen usikkerhet i tillegg. Anonymkode: 84d12...54f Bra du ser det selv. Skal innrømme tråder som dette gjør meg litt oppgitt, tenker at HI og kanskje du også trenger å høre følgende. Dere er ikke så spesielle altså, den dagen dere virkelig tror andre er heldige som får «lov» til å være vennen deres, da har dere bommet på alt et vennskap er. Gjennom livet møter man noen perler som er verdt å holde på, både blant de stille som ikke gjør stort ut av seg til noen ekstroverte fyrverkeri. De holder du på uansett hvilken livssituasjon de står i. Gode venner er et privilegiet du tar vare på, så lenge man går rundt med denne forhøyede tanken om at de er beæret med ditt selskap, ekskluderer du gode vennskap i livet ditt helt selv. Folk merker om du er oppriktig, du kan sikkert smøre de i en periode, men de virkelig gode folka merker det. Anonymkode: 7cea9...829
Anonym bruker Skrevet 30. juli #21 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (På 28.7.2025 den 2.05): Omstendigheter har gjort at fra å ha mange venner, har jeg nå nesten ingen venner som kan være tilgjengelige for meg. Jeg pleide å være populær som yngre men alle venner har fallt bort. Noen har flyttet, fått nye venner eller ikke har kjemi med meg lenger. Blitt opptatt med barn og familie og fått ny omgangskrets. Jeg er snart i 40 årene og føler meg ensom nå i sommerferien. I desperasjon har jeg tatt kontakt med ei gammel kjenning som jeg anser som upopulær og ikke den jeg ville ha i vennekretsen. Jeg brukte tid på å søke henne på sosiale media. Jeg er bare ærlig med meg selv. Jeg har sendt melding om vi skal møtes og hun er positiv. Men jeg redder meg selv fra ensomhet og depresjon. Jeg tenker hun ikke er min type, men tragisk nok må jeg nøye meg med å ha vennskap med henne. Altså jeg er bare ærlig med det jeg tenker. Jeg får også dårlig samvittighet at jeg tenker slik, og kontakter henne kun fordi jeg er ensom. Jeg vurderer å droppe å møte henne grunnet disse moralske dilemmaer. Samtidig ønsker jeg å være ærlig med meg selv. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: 559c7...c27 Er du interessert i å ha et sexuelt forhold med henne? Anonymkode: 64ccf...226
Anonym bruker Skrevet 30. juli #22 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Er du interessert i å ha et sexuelt forhold med henne? Anonymkode: 64ccf...226 Hvordan kom du frem til det? Anonymkode: 8337a...31f
Anonym bruker Skrevet 30. juli #23 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hvordan kom du frem til det? Anonymkode: 8337a...31f 😅😅 Anonymkode: 329ad...979
Anonym bruker Skrevet 30. juli #24 Skrevet 30. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): 😅😅 Anonymkode: 329ad...979 ?? Anonymkode: 8337a...31f
Anonym bruker Skrevet 31. juli #25 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hvordan kom du frem til det? Anonymkode: 8337a...31f Vet ikke. Var bare et spørsmål... Anonymkode: 64ccf...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå