Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:34 #1 Skrevet søndag kl 18:34 Hvordan får folk følgere? Var et oppslag i lokalavisen nå i dag og en person som på 1 år har fått veldig mange følgere på TikTok, og tjente penger på det. Jeg ble fryktelig nysgjerrig på hvordan folk får følgere på steder som TikTok, Snapchat, Instagram og lignende, det er jo så mange andre brukere der inne, hvordan få folk til å følge akkurat deg? Anonymkode: eade6...f73
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:24 #2 Skrevet søndag kl 21:24 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hvordan får folk følgere? Var et oppslag i lokalavisen nå i dag og en person som på 1 år har fått veldig mange følgere på TikTok, og tjente penger på det. Jeg ble fryktelig nysgjerrig på hvordan folk får følgere på steder som TikTok, Snapchat, Instagram og lignende, det er jo så mange andre brukere der inne, hvordan få folk til å følge akkurat deg? Anonymkode: eade6...f73 Ved å gjøre noe som ikke alle andre gjør. De skiller seg ut.. Anonymkode: 459b7...24e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:16 #3 Skrevet søndag kl 22:16 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ved å gjøre noe som ikke alle andre gjør. De skiller seg ut.. Anonymkode: 459b7...24e Jeg har sett noen videoer, der de har milioner av likes. Husker ikke helt hva det var. Noe ala en 1 åring som tryner, eller en som detter av sykkelen. Helt sprøtt. Anonymkode: 8483d...a41
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:34 #4 Skrevet søndag kl 22:34 Jo flere følgere, jo mer verdifull er du. Den som har flest følgere ved sin død vinner! Anonymkode: be63e...ecc
Anonym bruker Skrevet mandag kl 11:28 #5 Skrevet mandag kl 11:28 Jeg har en Instagram med hobbyen min. Hadde ett innlegg for to år siden med en humoristisk vinkling på innholdet. Den tok helt av. 500 000 likes. Da ramla det inn MYE følgere. Har nå 150 000 følgere. Fått forespørsel fra random produsenter om å reklamere for saker. Til nå sagt nei da jeg ikke gidder jobben med å skatte av gaver osv. Anonymkode: 34a04...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå