Gå til innhold

Dere som bruker sminke i hverdagen, bruker dere sminke i ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det tilbake på jobb etter 3 ukers feie.
For første gang på 3 uker skal jeg sminke meg i morgen tidlig, har ikke brukt sminke i hele ferien.

Anonymkode: 9eb5d...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vært lite sminke i ferien. Kun hvis jeg skal ut på kvelden med venner etc. godt å gå uten sminke. 

Anonymkode: 46769...6d4

Skrevet

Nei kun hvis jeg skal noe som innebærer at jeg må kle meg skikkelig 

Anonymkode: 3b25a...0b3

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

I morgen er det tilbake på jobb etter 3 ukers feie.
For første gang på 3 uker skal jeg sminke meg i morgen tidlig, har ikke brukt sminke i hele ferien.

Anonymkode: 9eb5d...2ae

Jeg sminker meg hver dag i ferien. Men bruker farget solkrem som foundation (faktor 50), og ellers litt mindre på øynene. Liker å se fresh ut uansett hva.

Anonymkode: 77ad9...fa2

Skrevet

Bruker ikke sminke, verken til vanlig eller ferien. Kun hvis jeg skal i selskap og det er heldigvis sjelden.

Anonymkode: 84dc6...cf5

Skrevet

Nei, bare om jeg skal noe på kvelden.  Det er ingen vits i å sminke meg når planen er strand og bad eller bok under parasollen i hagen.

Skrevet

Nei

Anonymkode: af067...fc8

Skrevet

Ja bruker sminke hver eneste året rundt 

Anonymkode: c8cfa...403

Skrevet

Første ferieuke var byferie, så da hadde jeg normalt med sminke. Resten av ferien har vært tropevarm, så alt av sminke hadde rent rett av. Derfor har jeg ikke hatt noen sminke på 14 dager. Solen gjør så jeg ikke trenger noe ekstra glød, og jeg har mørke vipper og bryn fra naturens side. 

Anonymkode: 781dc...03a

Skrevet

Har akkurat begynt igjen, har vært tre uker  ferie hvor jeg har tatt frem mascaraen to ganger. Det har vært ganske deilig. Så lenge jeg er brun og fin bruker jeg ikke mye sminke, men siden jeg er helt lys vil jeg gjerne ha litt farge på vipper og bryn. 

Skrevet

I Syden eller på varme dager i Norge bruker jeg ikke sminke. Men sminker meg alltid på kvelden når jeg skal ut. 😊 Huden har helt sikkert godt av sminkepauser 😊

Anonymkode: 8f08c...34d

Skrevet

Jeg bruker kun mascara, hver dag, unntatt om jeg er syk. 

Anonymkode: 22e1b...f02

Skrevet

Det kommer an på hva jeg skal. Skal jeg noe spesielt, så tar jeg på sminke

Anonymkode: 66379...d24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...