Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:05 #1 Skrevet søndag kl 18:05 Er det noen her som har gjort det, eller opplevd at barna deres har gjort det? Min datter på 26 år og far har alltid kranglet mye, de er nok for like i temperament og lynne, men de har alltid funnet ut av det. Men denne gangen er jeg redd for at det gikk for langt. Far er urimelig og datter har fått nok, og sier at hun er ferdig. Jeg er på hennes side i denne saken, og det vet far svært godt. Men jeg funderer på hvordan jeg kan bli boende sammen med en mann som har drevet bort barnet vårt, og som er skyld i at hun ikke kommer hjem på ferier og til jul. Vi har yngre barn som bor hjemme og som også blir berørt av situasjonen. Hadde det ikke vært for dem så hadde jeg allerede flyttet ut, jeg har få varme følelser for den vrange og usympatiske mannen han har blitt. Jeg er så i tvil om hva jeg skal gjøre i denne situasjonen. Anonymkode: 87487...f0d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:30 #2 Skrevet søndag kl 18:30 Få en time med familievern kontoret og luft saken der og få råd hvordan dere skal gjøre det. Er ikke greit at mannen driver vekk sin egen datter og splitter familien. Anonymkode: adf8f...9dc
Anonym bruker Skrevet søndag kl 22:00 #3 Skrevet søndag kl 22:00 Har ingen råd for står midt i det samme selv. Vi har tre barn og eldste snakker ikke med sin far og nekter å ha kontakt. I så måte forsvinner min kontakt med henne også. Jeg ser for meg jul at hun sitter alene i leiligheten sin fordi hun nekter å omgå sin far. Jeg tror om det fortsetter at jeg flytter ut. Far mener selv at han gjør ingenting feil. Anonymkode: ca1f8...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå