Anonym bruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg er helt middels. Men av en eller annen grunn har jeg fra videregående ikke manglet oppmerksomhet fra menn. Og flere av dem kretser liksom rundt fortsatt, når jeg er i slutten av førtiåra. Jeg er alt for opptatt av å holde utseendet ved like for å fortsette å få denne oppmerksomheten. Selv om jeg er gift og selv om det ikke vil bli noe mer. Skrekken er at oppmerksomhet rundt utseende vil forsvinne. Da jeg var yngre ble jeg mobbet for å være stygg. Jeg var alltid den «upopulære» Så snudde det, jeg fikk flere venner og alle positive bemerkninger som jeg fikk var på utseendet. Som om det var det som gjorde at jeg ikke ble mobbet lenger. Jeg tror det er årsaken til at jeg er så ekstremt avhengig av ytre bekreftelse Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 8bc74...287
Anonym bruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jeg er helt middels. Men av en eller annen grunn har jeg fra videregående ikke manglet oppmerksomhet fra menn. Og flere av dem kretser liksom rundt fortsatt, når jeg er i slutten av førtiåra. Jeg er alt for opptatt av å holde utseendet ved like for å fortsette å få denne oppmerksomheten. Selv om jeg er gift og selv om det ikke vil bli noe mer. Skrekken er at oppmerksomhet rundt utseende vil forsvinne. Da jeg var yngre ble jeg mobbet for å være stygg. Jeg var alltid den «upopulære» Så snudde det, jeg fikk flere venner og alle positive bemerkninger som jeg fikk var på utseendet. Som om det var det som gjorde at jeg ikke ble mobbet lenger. Jeg tror det er årsaken til at jeg er så ekstremt avhengig av ytre bekreftelse Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 8bc74...287 Nope. Jeg var attraktiv som ung og fikk mye oppmerksomhet, og jeg har knapt brukt sminke og brukte lite tid på utseendet mitt. Jeg kjøpte pene klær, og brukte smykker og neglelakk på den tida, og litt maskara. Men brydde meg ikke om utseendet utover det. Etter jeg fikk mandag barn ble det enda dårligere stelt og lite tid, men har heller ikke brydd meg om det. Nå som singel igjen tenker jeg at jeg vel må freshe meg opp noe om noen skal gidde se to ganger på meg nå i 40 åra. Men det blir ikke noe mer styr enn når jeg var ung. Orker ikke helsparkling og for mye dill. Anonymkode: 4ed8d...b98
Anonym bruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Jeg bruker mye tid på utseendet. Trener flere ganger i uken, bruker tid og penger på sminke og hudpleie. Ser generelt ung og fresh ut selv om jeg er midt i 40-årene. Anonymkode: e0123...e28
Anonym bruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg bruker mye tid på utseendet. Trener flere ganger i uken, bruker tid og penger på sminke og hudpleie. Ser generelt ung og fresh ut selv om jeg er midt i 40-årene. Anonymkode: e0123...e28 Pics or it didn't happen. Bilde ellers så er det aldri skjedd. Anonymkode: d656b...0e2
Anonym bruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Pics or it didn't happen. Bilde ellers så er det aldri skjedd. Anonymkode: d656b...0e2 Du tror jeg legger ut bilde her? Hva er det som gjør at det er vanskelig å tro? Anonymkode: e0123...e28
Anonym bruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Du tror jeg legger ut bilde her? Hva er det som gjør at det er vanskelig å tro? Anonymkode: e0123...e28 Nei, det tror jeg ikke, ikke når du har løyet. Forresten er jeg en tidligere miss World og er den skjønneste og peneste av alle her. Anonymkode: d656b...0e2
Anonym bruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Du må slutte å leve 40 år tilbake i tid. Kjenner til ei dame her jeg bor, over 50 år og går med de trangeste tights og topper og løfter vekter på helsestudio og legger ut på tik tok. Setter opp tlf og filmer seg i bikini når hun skal bade. Se på meg! Ser dere? Se se se!!! Se hvor hot og deilig jeg er! Med full pakke med sminke og leppestift og falske vipper. Ingenting er mer harry enn dette. Kvinner i den alderen er vakre når de kler seg etter alderen, har selvtilliten etter alderen og virker klok - ikke dum Anonymkode: 73bbc...c47
Anonym bruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Du må slutte å leve 40 år tilbake i tid. Kjenner til ei dame her jeg bor, over 50 år og går med de trangeste tights og topper og løfter vekter på helsestudio og legger ut på tik tok. Setter opp tlf og filmer seg i bikini når hun skal bade. Se på meg! Ser dere? Se se se!!! Se hvor hot og deilig jeg er! Med full pakke med sminke og leppestift og falske vipper. Ingenting er mer harry enn dette. Kvinner i den alderen er vakre når de kler seg etter alderen, har selvtilliten etter alderen og virker klok - ikke dum Anonymkode: 73bbc...c47 Dette er ikke meg, forbi si det sånn. Jeg er ikke en som flasher, tar botox, falske vipper osv. jeg ser helt vanlig ut. Typisk mamma, kanskje litt mer rocka stil enn den gjengse på snart 50.. Oppmerksomheten får jeg likevel, fra dem jeg kjenner fra før. Blir ikke rent ned av nye beundrere akkurat.. men har hørt flere ganger at jeg er «the one that got away». Det er ikke sikkert det har med utseende å gjøre, det er bare det at jeg knytter utseende til det å bli likt, sosial suksess.. og det gjør at det er vanskeligere å akseptere det å bli eldre. HI Anonymkode: 8bc74...287
Anonym bruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Nei. Jeg er på din alder. Alltid vært opptatt av å se presentabel ut når jeg går ut døra. Nå gidder jeg ikke. Jeg dropper aldri hudpleie osv men sminke og kle meg skikkelig driter jeg i. Jeg har ikke brukt sminke siden jeg gikk i ferie. Har en jobb der jeg føler jeg må pynte litt på meg selv for å se mer opplagt ut. Nå er det sminkefri og komfortable klær. Ikke sjuskete da, linkjole (som kanskje burde vært strøket bedre) eller vide chinos med t-skjorte, og bare en sømløs sportstopp under. Anonymkode: a6855...cad
Anonym bruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Du må slutte å leve 40 år tilbake i tid. Kjenner til ei dame her jeg bor, over 50 år og går med de trangeste tights og topper og løfter vekter på helsestudio og legger ut på tik tok. Setter opp tlf og filmer seg i bikini når hun skal bade. Se på meg! Ser dere? Se se se!!! Se hvor hot og deilig jeg er! Med full pakke med sminke og leppestift og falske vipper. Ingenting er mer harry enn dette. Kvinner i den alderen er vakre når de kler seg etter alderen, har selvtilliten etter alderen og virker klok - ikke dum Anonymkode: 73bbc...c47 Dette har da ikke noe med hennes alder å gjøre. Denne oppførselen er da idiotisk usbse Anonymkode: a6855...cad
Anonym bruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Dette har da ikke noe med hennes alder å gjøre. Denne oppførselen er da idiotisk usbse Anonymkode: a6855...cad Svarte for fort. Denne oppførselen er smakløs uansett alder. Eller er du så «enkel» at smakløs oppførsel er forbeholdt de unge? Tenker da at kanskje du er litt enkel. Å vise seg frem og tro man er noe er en menneskerett i Norge. Er det en tiltrekkende egenskap? Nope. Det betyr likevel ikke at det bare er de under 30 som kan oppføre seg slik. Jeg er så drita lei jenter som deg som bruker alder som argument. Smakløst er smakløst om man er 20 eller 50 asså. Anonymkode: a6855...cad
Anonym bruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, det tror jeg ikke, ikke når du har løyet. Forresten er jeg en tidligere miss World og er den skjønneste og peneste av alle her. Anonymkode: d656b...0e2 Løyet? Det er ikke uvanlig å se ung ut, hvis man har tatt godt vare på huden i alle år. Anonymkode: e0123...e28
Anonym bruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei, det tror jeg ikke, ikke når du har løyet. Forresten er jeg en tidligere miss World og er den skjønneste og peneste av alle her. Anonymkode: d656b...0e2 Himmel, så dum du er. Anonymkode: 93d76...6da
Anonym bruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dette er ikke meg, forbi si det sånn. Jeg er ikke en som flasher, tar botox, falske vipper osv. jeg ser helt vanlig ut. Typisk mamma, kanskje litt mer rocka stil enn den gjengse på snart 50.. Oppmerksomheten får jeg likevel, fra dem jeg kjenner fra før. Blir ikke rent ned av nye beundrere akkurat.. men har hørt flere ganger at jeg er «the one that got away». Det er ikke sikkert det har med utseende å gjøre, det er bare det at jeg knytter utseende til det å bli likt, sosial suksess.. og det gjør at det er vanskeligere å akseptere det å bli eldre. HI Anonymkode: 8bc74...287 Akkurat samme for meg. Samme alder som deg og samme historie fra ungdommen. Jeg var den upopulære. Fikk aldri kjæreste eller oppmerksomhet. Fikk høre at jeg var «mindre pen». Snudde når jeg var 25 års alder. Mye oppmerksomhet plutselig. Er opptatt av utseende mitt og vil se bra ut. Det er viktig. Men ikke legge ut bilder av meg selv og den slags! Finnes knapt nok ikke et bilde av meg på SoMe eller andre steder. Jeg er sikker på at det har med ungdomsårene mine å gjøre. Anonymkode: c144a...1aa
Anonym bruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, det tror jeg ikke, ikke når du har løyet. Forresten er jeg en tidligere miss World og er den skjønneste og peneste av alle her. Anonymkode: d656b...0e2 Lille speil på veggen der, hvem er vakrest i landet her? Anonymkode: 3fa64...629
Anonym bruker Skrevet 28. juli #16 Skrevet 28. juli Dette gjelder alt for mange unge kvinner. Voksne kvinner skjønner at de er fine uansett, for menn. Ikke alle har samme store fanklubben, de fleste trenger ikke det heller, men omtrent alle har noen som liker det de ser. Naturen har skapt oss slik. Anonymkode: 9b33c...31c
Anonym bruker Skrevet 28. juli #17 Skrevet 28. juli Jeg er en "late bloomer". Var ikke ansett som pen og vakker som ung, men har vokst meg penere og penere. Er 42 år nå og har aldri fått så mye oppmerksomhet som nå. Jeg digger det, men det gjør ikke at jeg bruker mer tid på utseende. Jeg bruker litt rouge og mascara, og har langt hår med naturlige krøller. Men har blitt flinkere til å kjøpe klær med gode snitt som sitter bra på en slank kropp. Anonymkode: 63143...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå