Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:19 #1 Skrevet søndag kl 11:19 Jeg har egentlig veldig tykt hår og nå er det halvvert. Mister masse hår bare jeg tar meg i håret. Har levd under veldig stressende forhold de siste årene i tillegg til over tre år med amming. Hva kan jeg gjøre som hjelper? Noen med erfaring? Anonymkode: 81559...1d9
Anonym bruker Skrevet i går, 00:05 #2 Skrevet i går, 00:05 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg har egentlig veldig tykt hår og nå er det halvvert. Mister masse hår bare jeg tar meg i håret. Har levd under veldig stressende forhold de siste årene i tillegg til over tre år med amming. Hva kan jeg gjøre som hjelper? Noen med erfaring? Anonymkode: 81559...1d9 Sjekke om du mangler vitaminer ? Anonymkode: 7f0f8...42b
Tiin Skrevet i går, 07:25 #3 Skrevet i går, 07:25 Bruke Komplett Multivitamin og Kollagen 10 000 flytende fra Sunkost. Takk meg senere 🩷🙏
Anonym bruker Skrevet i går, 08:51 #4 Skrevet i går, 08:51 du mø gjøre noen endreinger sånn at du ikke stresser hele tiden. gå til legen, jeg vet ikke hva man har krav på her i norgen men enkelte land så er forskjellige bahandlinger man kan få etter hva grunnen er til hår tap dem så har kreft kan få behdneling hvis dem ønsker det når det kommer til hårtap, eller får man parykker som er dekket av navn Anonymkode: 4f61a...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå