Anonym bruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg trenger litt alenetid. De sitter oppå meg hele kvelden. De vil ikke dra til pappa lenger. Pappa er helt ok, men bor 15 min unna her hvor de har skole og venner. Han har også ny kone og nye barn. De takket nei til å bli med han på ferie også. Jeg er litt sår innvendig og trenger litt alenetid.. å kunne gråte i fred og ikke holde maska hele tiden. Er så sliten. Anonymkode: bf03a...db3
Anonym bruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Anonne skrev (1 time siden): Send av gårde Barna vil ikke til far Anonymkode: 52931...a8b
Anonym bruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Barna vil ikke til far Anonymkode: 52931...a8b De kan dra likevel. Ungdommer får ikke bare gjøre som de vil. Noen ganger må de også gjøre det de ikke vil. Sånn er livet Anonymkode: d87c4...b58
Anonym bruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Barna vil ikke til far Anonymkode: 52931...a8b Nei, men noen ganger er det ikke ungene som bestemmer. Det er ikke alltid vår unger har lyst til å gjøre som vi ønsker heller, enten det er å være med på ferie eller helt andre ting. Men noen ganger har de ikke noe valg. Anonymkode: fa144...960
Anonym bruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Jeg føler med deg. Likt her. Får aldri fred Anonymkode: e576c...cb6
Anonym bruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Hvor gammel er den ungdommene? Anonymkode: 7f051...1a2
Anonym bruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Nå vet jeg ikke hvor gamle barna dine er, men i utgangspunktet er det dere som bestemmer. Barna kan ikke alltid få det som de selv ønsker. Anonymkode: 26e44...b83
Anonym bruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Send dem i vei! Så lenge de er under 18, så bestemmer de ikke dette helt selv. Men vær ærlig på at du trenger litt tid for deg selv. Anonymkode: 5ff39...138
Anonym bruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg trenger litt alenetid. De sitter oppå meg hele kvelden. De vil ikke dra til pappa lenger. Pappa er helt ok, men bor 15 min unna her hvor de har skole og venner. Han har også ny kone og nye barn. De takket nei til å bli med han på ferie også. Jeg er litt sår innvendig og trenger litt alenetid.. å kunne gråte i fred og ikke holde maska hele tiden. Er så sliten. Anonymkode: bf03a...db3 Send avsted. Med mindre pappa behandler barna dårlig, så bør de ikke kunne velge. Anonymkode: 906a1...83a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Hvis de ikke er bittesmå, så send de avgårde. Du kan godt si at du er sliten, og trenger litt tid for deg selv. Det bør store barn skjønne. Anonymkode: 2132a...d8b
Anonym bruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Hvor gamle er de og hvor trangt bor dere? Om de sitter oppå deg hele kvelden må det jo være en grunn til det, jeg ville begynt der. Helt greit å se en film sammen, spille brettspill og kose seg sammen, men det er ikke normalt at ungdommer sitter oppå foreldrene sine hele kvelden hver kveld.... Alle trenger litt ro og fred av og til, litt alenetid, det gjør du også selvfølgelig. Helt uproblematisk å sende de ut av stua, ut av huset, til venner, til besteforeldre, til pappa eller bare til rommene sine eller kjellerstua. Anonymkode: 23c75...c3a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Ja. Med god samvittighet.. Og pappaen trenger tid med barna sine. Om du og far hadde bodd sammen og ungdommene helst ville at du skulle være hjemme og ikke pappa, hadde du da vært hjemme hele tiden? Legg bort den dårlige samvittigheten. Du trenger noe tid alene for å være en god mamma når dere er sammen. Anonymkode: f0b8d...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå