Gå til innhold

Kan jeg sende ungdommene et par dager til faren med god samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt alenetid. De sitter oppå meg hele kvelden. De vil ikke dra til pappa lenger. Pappa er helt ok, men bor 15 min unna her hvor de har skole og venner. Han har også ny kone og nye barn. De takket nei til å bli med han på ferie også. Jeg er litt sår innvendig og trenger litt alenetid.. å kunne gråte i fred og ikke holde maska hele tiden. Er så sliten. 

Anonymkode: bf03a...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bør vel ikke være noe problem det 

Skrevet
Anonne skrev (1 time siden):

Send av gårde 

Barna vil ikke til far

Anonymkode: 52931...a8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Barna vil ikke til far

De kan dra likevel. Ungdommer får ikke bare gjøre som de vil. Noen ganger må de også gjøre det de ikke vil. Sånn er livet 

Anonymkode: d87c4...b58

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Barna vil ikke til far

Nei, men noen ganger er det ikke ungene som bestemmer.  Det er ikke alltid vår unger har lyst til å gjøre som vi ønsker heller, enten det er å være med på ferie eller helt andre ting. Men noen ganger har de ikke noe valg.  

Anonymkode: fa144...960

Skrevet

Jeg føler med deg. Likt her. Får aldri fred 

Anonymkode: e576c...cb6

Skrevet

Hvor gammel er den ungdommene? 

Anonymkode: 7f051...1a2

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gamle barna dine er, men i utgangspunktet er det dere som bestemmer.
Barna kan ikke alltid få det som de selv ønsker.

Anonymkode: 26e44...b83

Skrevet

Send dem i vei! Så lenge de er under 18, så bestemmer de ikke dette helt selv. Men vær ærlig på at du trenger litt tid for deg selv. 

Anonymkode: 5ff39...138

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg trenger litt alenetid. De sitter oppå meg hele kvelden. De vil ikke dra til pappa lenger. Pappa er helt ok, men bor 15 min unna her hvor de har skole og venner. Han har også ny kone og nye barn. De takket nei til å bli med han på ferie også. Jeg er litt sår innvendig og trenger litt alenetid.. å kunne gråte i fred og ikke holde maska hele tiden. Er så sliten. 

Anonymkode: bf03a...db3

Send avsted. Med mindre pappa behandler barna dårlig, så bør de ikke kunne velge.

Anonymkode: 906a1...83a

Skrevet

Hvis de ikke er bittesmå, så send de avgårde. Du kan godt si at du er sliten, og trenger litt tid for deg selv. Det bør store barn skjønne. 

Anonymkode: 2132a...d8b

Skrevet

Hvor gamle er de og hvor trangt bor dere?

Om de sitter oppå deg hele kvelden må det jo være en grunn til det, jeg ville begynt der.

Helt greit å se en film sammen, spille brettspill og kose seg sammen, men det er ikke normalt at ungdommer sitter oppå foreldrene sine hele kvelden hver kveld....

Alle trenger litt ro og fred av og til, litt alenetid, det gjør du også selvfølgelig. Helt uproblematisk å sende de ut av stua, ut av huset, til venner, til besteforeldre, til pappa eller bare til rommene sine eller kjellerstua.

Anonymkode: 23c75...c3a

Skrevet

Ja. Med god samvittighet.. Og pappaen trenger tid med barna sine. Om du og far hadde bodd sammen og ungdommene helst ville at du skulle være hjemme og ikke pappa, hadde du da vært hjemme hele tiden? Legg bort den dårlige samvittigheten. Du trenger noe tid alene for å være en god mamma når dere er sammen. 

Anonymkode: f0b8d...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...