Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:08 #1 Skrevet søndag kl 11:08 Jeg har ikke vært singel i mer en et par mnd i strekk siden jeg var 17.. har hatt lange forhold tett etter hverandre. Nå er jeg 49 og har vært singel i nesten 1,5 år. Har ikke egentlig lyst på en ny samboer eller kjæreste, men gjerne litt flørt, fysisk kontakt og oppmerksomhet. Og så er jeg åpen for noe mer om det går den veien. Problemet er jo å treffe noen. Jeg er ganske opptatt med det daglige, og er ikke veldig sosial av meg. Prøvd noen nettbaserte som møteplassen, men de er jo ute etter en ting de fleste, og de som har bilder er ikke noen jeg synes er tiltrekkende. De er så gamle🤣 Vet jo at jeg er det også, og at jeg absolutt ikke er noen bra fangst selv, men likevel. Har vært på byferie et par dager nå og vært ute blant folk og kikket litt. Det ER jo stadig menn jeg finner tiltrekkende der ute, men jeg tror dessverre de aller fleste av dem er mye yngre enn meg. Prøver å se etter folk som kanskje er i min alder, men de er ikke tiltrekkende, mulig de også ER en god del eldre da. Jeg føler jeg henger igjen der jeg var når jeg var på sjekkern sist, for 25 år siden.. alderen henger ikke med. Hvordan skal jeg komme over det? Jeg tenner ikke på måne og stor dvask mage og hår i nesa🤣 Men så ser jeg på meg selv og vet jeg må senke kravene, men jeg må jo like/tenne på en mann jeg skal flørte med. Hjelp! Anonymkode: f4363...fda
Anonym bruker Skrevet søndag kl 15:50 #2 Skrevet søndag kl 15:50 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg har ikke vært singel i mer en et par mnd i strekk siden jeg var 17.. har hatt lange forhold tett etter hverandre. Nå er jeg 49 og har vært singel i nesten 1,5 år. Har ikke egentlig lyst på en ny samboer eller kjæreste, men gjerne litt flørt, fysisk kontakt og oppmerksomhet. Og så er jeg åpen for noe mer om det går den veien. Problemet er jo å treffe noen. Jeg er ganske opptatt med det daglige, og er ikke veldig sosial av meg. Prøvd noen nettbaserte som møteplassen, men de er jo ute etter en ting de fleste, og de som har bilder er ikke noen jeg synes er tiltrekkende. De er så gamle🤣 Vet jo at jeg er det også, og at jeg absolutt ikke er noen bra fangst selv, men likevel. Har vært på byferie et par dager nå og vært ute blant folk og kikket litt. Det ER jo stadig menn jeg finner tiltrekkende der ute, men jeg tror dessverre de aller fleste av dem er mye yngre enn meg. Prøver å se etter folk som kanskje er i min alder, men de er ikke tiltrekkende, mulig de også ER en god del eldre da. Jeg føler jeg henger igjen der jeg var når jeg var på sjekkern sist, for 25 år siden.. alderen henger ikke med. Hvordan skal jeg komme over det? Jeg tenner ikke på måne og stor dvask mage og hår i nesa🤣 Men så ser jeg på meg selv og vet jeg må senke kravene, men jeg må jo like/tenne på en mann jeg skal flørte med. Hjelp! Anonymkode: f4363...fda Er ikke mye å hjelpe med. Sånn er livet Anonymkode: d274c...ae0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 16:59 #3 Skrevet søndag kl 16:59 Spørs om det er like lett nå ja, man er ikke like attraktiv i slutten av 40-årene, sånn er det bare. Den tiden er rett og slett forbi. Det betyr ikke at du ikke kan treffe noen, men tror fokuset ditt må være på noe annet enn gnistrende kjemi og tiltrekning Anonymkode: fd3ca...d0c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:10 #4 Skrevet søndag kl 17:10 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Spørs om det er like lett nå ja, man er ikke like attraktiv i slutten av 40-årene, sånn er det bare. Den tiden er rett og slett forbi. Det betyr ikke at du ikke kan treffe noen, men tror fokuset ditt må være på noe annet enn gnistrende kjemi og tiltrekning Anonymkode: fd3ca...d0c Må jo ha kjemi og tiltrekning, ellers blir det jo bare en venn? Skjønner at den tiden er forbi, det er jo gnister jeg er ute etter😅 Kjipt at den delen av livet skal være slutt allerede 😔😵💫 Anonymkode: f4363...fda
Anonym bruker Skrevet søndag kl 17:14 #5 Skrevet søndag kl 17:14 Hjelper det om jeg blir mer attraktiv selv da? Jeg kan gå ned noen kilo, stramme litt opp og bli flinkere til å "pynte" meg opp litt. Anonymkode: f4363...fda
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:47 #6 Skrevet søndag kl 18:47 Menn eldes da som regel mye bedre enn kvinner 🙈 Se rundt deg, på venninner og kompiser på din egen alder. Synes ofte mennene er kjekke til de er veldig godt voksne, mens kvinner mister mye av "glansen" når de nærmer seg overgangsalderen og forbi. Det finnes unge menn som gjerne har sex med en godt voksen kvinne, de liker selvtilliten voksne kvinner har, og de liker å skryte til kompisene sine om at de har hatt seg med en MILF. Du kan selvfølgelig ta deg en sånn elsker... Anonymkode: 032b3...dff
Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:50 #7 Skrevet søndag kl 20:50 Ååå, takk. Endelig en jeg kjenner meg igjen i. Jeg er 44 år og jeg klarer ikke engang å se på menn over 50 år. Da må de være på høyde med George Clooney eller noe. Hvis ikke får jeg sånn pappa/bestefarfølelse. Skjønner at jeg ikke er helt riktig skrudd sammen, men tror ikke jeg kommer til å finne noen med det første. Skriver med en på 34 år nå og vurderer å møte han for sex. Anonymkode: ff5b1...5f2
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:09 #8 Skrevet søndag kl 21:09 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Menn eldes da som regel mye bedre enn kvinner 🙈 Se rundt deg, på venninner og kompiser på din egen alder. Synes ofte mennene er kjekke til de er veldig godt voksne, mens kvinner mister mye av "glansen" når de nærmer seg overgangsalderen og forbi. Det finnes unge menn som gjerne har sex med en godt voksen kvinne, de liker selvtilliten voksne kvinner har, og de liker å skryte til kompisene sine om at de har hatt seg med en MILF. Du kan selvfølgelig ta deg en sånn elsker... Anonymkode: 032b3...dff Nei. Jeg er 46. Og får veldig masse kompliment. Jeg ser ung og vakker ut. Anonymkode: d274c...ae0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:51 #9 Skrevet søndag kl 21:51 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Menn eldes da som regel mye bedre enn kvinner 🙈 Se rundt deg, på venninner og kompiser på din egen alder. Synes ofte mennene er kjekke til de er veldig godt voksne, mens kvinner mister mye av "glansen" når de nærmer seg overgangsalderen og forbi. Det finnes unge menn som gjerne har sex med en godt voksen kvinne, de liker selvtilliten voksne kvinner har, og de liker å skryte til kompisene sine om at de har hatt seg med en MILF. Du kan selvfølgelig ta deg en sånn elsker... Anonymkode: 032b3...dff Helt uenig. Kvinner er flinke til å ivareta utseendet, de tenker gjennom hvordan de kler seg, trener og er generelt mer aktive og med på ting. Menn plasserer de dvaske rumpene sine i godstolen med henda innafor buksa, mens de mister håret og nærmest utviser stolthet over gravidmagene de får så fort de passerer 35. Anonymkode: 796c3...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå