Anonym bruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Datteren min ødelegger meg. Manipulerer og splitter. Hun går i behandling, men hva med meg? Hvor kan jeg oppsøke hjelp og veiledning? Hun er over 18 og bor ikke hjemme Anonymkode: 3f31d...0b8
Anonym bruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Starte med fastlegen? Kanskje samtaler hos dps kan hjelpe deg? Anonymkode: 8c5a3...ac2
Anonym bruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Starte med fastlegen? Kanskje samtaler hos dps kan hjelpe deg? Anonymkode: 8c5a3...ac2 Takk for tips Anonymkode: 3f31d...0b8
Anonym bruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (9 timer siden): Starte med fastlegen? Kanskje samtaler hos dps kan hjelpe deg? Anonymkode: 8c5a3...ac2 Tviler på at dps har kapasitet til å være samtalepartner Prøv lavterskel tilbud I kommunen Anonymkode: 3a613...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Det finnes div hjelpetilbud til pårørende, om hun har en spesiell diagnose ville jeg forhørt meg med foreningen, ellers står det litt her https://www.helsenorge.no/parorende/tilbud-for-parorende-innen-psykisk-helse?gad_source=1&gad_campaignid=22325790660&gclid=Cj0KCQjwnJfEBhCzARIsAIMtfKJLC1qo6biv-EpNEWdc_knl7qL8USHaNPxfx_Hs8kXp_gjQUTsAL1saArFzEALw_wcB Anonymkode: 577b2...c4d
Anonym bruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Tviler på at dps har kapasitet til å være samtalepartner Prøv lavterskel tilbud I kommunen Anonymkode: 3a613...bfc Ikke nødvendigvis samtalepartner, jeg trenger hjelp og veiledning i hvordan håndtere å være pårørende til noen som velger å ødelegge familien. Men kan høre med kommunen selvsagt Anonymkode: 3f31d...0b8
Anonym bruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Det finnes div hjelpetilbud til pårørende, om hun har en spesiell diagnose ville jeg forhørt meg med foreningen, ellers står det litt her https://www.helsenorge.no/parorende/tilbud-for-parorende-innen-psykisk-helse?gad_source=1&gad_campaignid=22325790660&gclid=Cj0KCQjwnJfEBhCzARIsAIMtfKJLC1qo6biv-EpNEWdc_knl7qL8USHaNPxfx_Hs8kXp_gjQUTsAL1saArFzEALw_wcB Anonymkode: 577b2...c4d Takk Anonymkode: 3f31d...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå