Anonym bruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Jeg har kommet meg ut av et forhold mef en kontrollerende mann. Nå er jeg i et nytt forhold med en fantastisk mann. Vi har vært sammen siden April. Vi bor ikke sammen. Jeg savner på en måte det å bli konfrontert for det gir meg en trygghet. Jeg skjønner at det er helt feil. Dette har dukket opp de siste ukene, skal ta det opp med terapeuten min på neste time. Andre som har opplevd noe sånt ? Hvordan løse dette ? Anonymkode: f9ffe...396
Anonym bruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Selvsagt bor dere ikke sammen. Dere ble et par i forgårs. Anonymkode: 00660...2e5
Anonym bruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Selvsagt bor dere ikke sammen. Dere ble et par i forgårs. Anonymkode: 00660...2e5 For et vemmelig menneske du er. Eller kanskje bare dum? Du skjønner vel at det er en adekvat opplysning i et slikt innlegg. Eller kanskje ikke… Hi, jeg har ingen erfaring eller kunnskap om dette, men vil tro at det på en rar måte er naturlig å savne det kjente, selv hvor usunt det var og hvor glad du er for å være ute av det. Lykke til med kjærligheten, husk at du fortjener alt godt som skjer deg 💞 Anonymkode: f99b8...16c
Anonym bruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Jeg forstår så godt hva du mener, HI. Ikke bare med konfrontasjon, men også i forhold til å melde fra om hvor jeg er. Har tatt meg i å sende melding for å si at nå tar jeg en tur i butikken og så en tur på stranda. Når jeg er på stranda sender jeg melding om at nå skal vi snart hjem. Han sa bare: «Jeg trenger ikke så detaljert informasjon om hvor du er til enhver tid, altså». Når man har vært i et kontrollerende forhold er det jo ofte tiden etter at det smeller som er god. Da kan man senke skuldrene litt. Ikke så rart at man tar dette med seg inn i neste forhold. Anonymkode: b2aff...91e
Anonym bruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): For et vemmelig menneske du er. Eller kanskje bare dum? Du skjønner vel at det er en adekvat opplysning i et slikt innlegg. Eller kanskje ikke… Hi, jeg har ingen erfaring eller kunnskap om dette, men vil tro at det på en rar måte er naturlig å savne det kjente, selv hvor usunt det var og hvor glad du er for å være ute av det. Lykke til med kjærligheten, husk at du fortjener alt godt som skjer deg 💞 Anonymkode: f99b8...16c Noen har behov for å tråkke ned andre dessverre. Tusen takk for fine ord og at du tok stod opp for meg, ❤️❤️ Anonymkode: f9ffe...396
Anonym bruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg forstår så godt hva du mener, HI. Ikke bare med konfrontasjon, men også i forhold til å melde fra om hvor jeg er. Har tatt meg i å sende melding for å si at nå tar jeg en tur i butikken og så en tur på stranda. Når jeg er på stranda sender jeg melding om at nå skal vi snart hjem. Han sa bare: «Jeg trenger ikke så detaljert informasjon om hvor du er til enhver tid, altså». Når man har vært i et kontrollerende forhold er det jo ofte tiden etter at det smeller som er god. Da kan man senke skuldrene litt. Ikke så rart at man tar dette med seg inn i neste forhold. Anonymkode: b2aff...91e Det du sider der er jo sånn jeg har tatt meg i selv og. Jeg holdt jo på sånn i det forje forholdet. Nå trenger jeg ikke det, og det er så utrolig godt egentlig. Ikke ta bilder for å kunne besvime at du faktisk satt på toget. Hele tiden være i forkant for å forhindre et raresriutbrudd . Min nye mann vet hva jeg har levd under og gir meg tid. Det er også veldig godt å kjenne omsorgen hans på måter jeg ikke har kjent på mange år. Sånne helt vanlige ting som. Vær forsiktig, er du sliten ? Jeg kan lage middag, få en kopp kaffe. Et kyss på kinnet, en vennlig arm, jeg er på vei til deg trenger du noe på butikken ? Osv osv. lykke til i nytt forhold ❤️❤️ Anonymkode: f9ffe...396
Anonym bruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (16 timer siden): Selvsagt bor dere ikke sammen. Dere ble et par i forgårs. Anonymkode: 00660...2e5 ?? Anonymkode: f9ffe...396
Anonym bruker Skrevet 27. juli #8 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg har kommet meg ut av et forhold mef en kontrollerende mann. Nå er jeg i et nytt forhold med en fantastisk mann. Vi har vært sammen siden April. Vi bor ikke sammen. Jeg savner på en måte det å bli konfrontert for det gir meg en trygghet. Jeg skjønner at det er helt feil. Dette har dukket opp de siste ukene, skal ta det opp med terapeuten min på neste time. Andre som har opplevd noe sånt ? Hvordan løse dette ? Anonymkode: f9ffe...396 I et forhold med en kontrollerende mann har man som regel ingen dype eller åpne samtaler fordi man vet at alt ender i fordømmelse eller krangel. Samtidig så er kranglene det eneste man har for å måle «kjærligheten». Kan det være at du ubevisst tenker at hvis det ikke finnes krangler eller sjalusi så er han ikke forelska i deg? Det tok meg lang tid å ikke gå inn i panikkmodus hver gang kjæresten min sa f.eks «du, jeg har tenkt på noe». For i tidligere forhold ville det vært ensbetydende med en fem timers utskjelling fulgt av en to dagers utflytting. Fire år senere kjenner jeg det fortsatt i magen. Anonymkode: 8e197...a6f
Anonym bruker Skrevet 28. juli #9 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): I et forhold med en kontrollerende mann har man som regel ingen dype eller åpne samtaler fordi man vet at alt ender i fordømmelse eller krangel. Samtidig så er kranglene det eneste man har for å måle «kjærligheten». Kan det være at du ubevisst tenker at hvis det ikke finnes krangler eller sjalusi så er han ikke forelska i deg? Det tok meg lang tid å ikke gå inn i panikkmodus hver gang kjæresten min sa f.eks «du, jeg har tenkt på noe». For i tidligere forhold ville det vært ensbetydende med en fem timers utskjelling fulgt av en to dagers utflytting. Fire år senere kjenner jeg det fortsatt i magen. Anonymkode: 8e197...a6f ❤️ ja sånn er det, Anonymkode: f9ffe...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå