Anonym bruker Skrevet 27. juli #1 Skrevet 27. juli Hvilke yrke jobber du i? Som kan gi noen råd generelt til oss andre utifra kunnskapen du sitter med i din jobb. Anonymkode: c03ec...b57
Anonym bruker Skrevet 27. juli #2 Skrevet 27. juli Hva slags råd er du ute etter da? Jeg er butikksjef i en bokhandel. Anonymkode: 9ea11...d32
Anonym bruker Skrevet 27. juli #3 Skrevet 27. juli Jobber med IT-support. Som et generelt råd - har du prøvd å restarte pc’en eller mobiltelefonen din? Funker oftere enn du tror. Anonymkode: 3f689...ff8
Anonym bruker Skrevet 27. juli #4 Skrevet 27. juli Jobber med IKT tjenester for vgs. Omfavn KI, bruk den til å gjøre deg smartere men stol aldri helt på den. Anonymkode: 02d80...214
Anonym bruker Skrevet 27. juli #5 Skrevet 27. juli Jobber i barnehage. Styr unna hele sektoren og finn noe annet , mitt beste tips😅 Anonymkode: 287e7...b71
Anonym bruker Skrevet 27. juli #6 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Jobber i barnehage. Styr unna hele sektoren og finn noe annet , mitt beste tips😅 Anonymkode: 287e7...b71 Jobber også i barnehage (pedagogisk leder), og er dessverre enig med deg. Elsker faget, barns utvikling er utrolig spennende. Men når rammene er så dårlig at du svært sjeldent har tid til å gjøre den egentlige jobben din, er det ikke et yrke eller en sektor jeg anbefaler til noen. Fysisk, psykisk og emosjonelt utbrent er alt for ofte resultatet for oss som hver dag prøver å handle i tråd med barnas beste, men har null politisk eller økonomisk støtte til å få det til. Anonymkode: c22a4...a1f
Anonym bruker Skrevet 27. juli #7 Skrevet 27. juli Jobber i barneskole og vil gjerne si at hverken danning eller utdanning er ene og alene skolens ansvar. Foreldre må også bidra😊 Anonymkode: b5336...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå