Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke yrke jobber du i? Som kan gi noen råd generelt til oss andre utifra kunnskapen du sitter med i din jobb. 

Anonymkode: c03ec...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags råd er du ute etter da?

Jeg er butikksjef i en bokhandel.

Anonymkode: 9ea11...d32

Skrevet

Jobber med IT-support. Som et generelt råd - har du prøvd å restarte pc’en eller mobiltelefonen din? Funker oftere enn du tror.

Anonymkode: 3f689...ff8

Skrevet

Jobber med IKT tjenester for vgs. Omfavn KI, bruk den til å gjøre deg smartere men stol aldri helt på den.

Anonymkode: 02d80...214

Skrevet

Jobber i barnehage. Styr unna hele sektoren og finn noe annet , mitt beste tips😅

Anonymkode: 287e7...b71

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jobber i barnehage. Styr unna hele sektoren og finn noe annet , mitt beste tips😅

Anonymkode: 287e7...b71

Jobber også i barnehage (pedagogisk leder), og er dessverre enig med deg. Elsker faget, barns utvikling er utrolig spennende. Men når rammene er så dårlig at du svært sjeldent har tid til å gjøre den egentlige jobben din, er det ikke et yrke eller en sektor jeg anbefaler til noen. Fysisk, psykisk og emosjonelt utbrent er alt for ofte resultatet for oss som hver dag prøver å handle i tråd med barnas beste, men har null politisk eller økonomisk støtte til å få det til.

Anonymkode: c22a4...a1f

Skrevet

Jobber i barneskole og vil gjerne si at hverken danning eller utdanning er ene og alene skolens ansvar. Foreldre må også bidra😊

Anonymkode: b5336...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...