Anonym bruker Skrevet 22. august #26 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hi her igjen. Nå har han begynt å sende lettkledde bilder av seg. Hvordan tolker jeg det? Anonymkode: 2bbce...e6a Ghost ham. Anonymkode: 701fc...638
Anonym bruker Skrevet 22. august #27 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hi her igjen. Nå har han begynt å sende lettkledde bilder av seg. Hvordan tolker jeg det? Anonymkode: 2bbce...e6a Han vil ha sex. Virkelig ikke vanskelig å tolke i det hele tatt. Anonymkode: efc08...854
Anonym bruker Skrevet 22. august #28 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hadde tolket det som at han har datet en annen i mellomtiden, men fikk ikke napp der. Nå sender han lettkledde bilder av seg selv til deg i håp om å få sex. Jeg hadde tolket det dit at denne mannen er for umoden og altfor dårlig til å kommunisere og at han ikke hadde respekt for meg og mine følelser. Jeg hadde blokkert ham, for slike er det bare bortkastet å bruke mer tid på. Slett og blokker ham på sosiale medier, ikke ta kontakt med ham, ikke svar om han finner andre måter å kontakte deg på. Anonymkode: 9e824...4c9 Enig i denne. Anonymkode: efc08...854
Anonym bruker Skrevet 22. august #29 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (På 31.7.2025 den 23.09): Syns det ble litt trist. Han tar aldri initiativ mer. Men sier jeg er vakker, når jeg sender et bilde. Hi. Anonymkode: 2bbce...e6a Hvis du sender bilder er det jo ikke rart han tenker på deg som sex, og ikke som seriøs date eller potensiell kjæreste. (nå vil noen si at de sender bilder til kjæresten sin eller ble kjæreste med noen de sendte bilde til, men det er likevel ikke sånn de fleste tenker) Anonymkode: efc08...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå