Anonym bruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Jeg var på date i dag, veldig vellykket. Fikk klem og han spurte om å treffes i kveld. Fikk melding etter daten om at han var glad for å treffe meg. Men har ikke hørt noe mer etter det. . Skal jeg spørre? Spørre om han vil treffe meg igjen? Eller hva? Hvorfor spurte han meg om jeg ville treffe han i kveld egentlig? Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 26. juli #2 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Jeg var på date i dag, veldig vellykket. Fikk klem og han spurte om å treffes i kveld. Fikk melding etter daten om at han var glad for å treffe meg. Men har ikke hørt noe mer etter det. . Skal jeg spørre? Spørre om han vil treffe meg igjen? Eller hva? Hvorfor spurte han meg om jeg ville treffe han i kveld egentlig? Anonymkode: 2bbce...e6a Ikke ta kontakt med han. Han spurte, sa du ja til å treffes i kveld da? Anonymkode: 1c12f...fac
Anonym bruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ikke ta kontakt med han. Han spurte, sa du ja til å treffes i kveld da? Anonymkode: 1c12f...fac Jeg sa ja. Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Fikk melding etter daten om at han var glad for å treffe meg. Hva svarte du på den da? Anonymkode: 44a64...edd
Anonym bruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hva svarte du på den da? Anonymkode: 44a64...edd Sa det samme til han. Begge sendte kysse smiley Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 26. juli #6 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sa det samme til han. Begge sendte kysse smiley Anonymkode: 2bbce...e6a Kanskje han ventet på initiativ fra deg. Hvem tok initiativ til daten i dag? Anonymkode: 44a64...edd
Anonym bruker Skrevet 26. juli #7 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Kanskje han ventet på initiativ fra deg. Hvem tok initiativ til daten i dag? Anonymkode: 44a64...edd Begge egentlig. Jeg sendte en snap før i kveld. Sa at jeg håpet å treffe han i kveld, det svarte han ikke på Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 26. juli #8 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Begge egentlig. Jeg sendte en snap før i kveld. Sa at jeg håpet å treffe han i kveld, det svarte han ikke på Anonymkode: 2bbce...e6a Dere har nettopp møttes, han trenger å fordøye litt. Jo mer du maser jo mer skyver han deg bort. Gjør deg kostbar. Vil han møte deg igjen tar han kontakt Anonymkode: 1c12f...fac
Anonym bruker Skrevet 27. juli #9 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Dere har nettopp møttes, han trenger å fordøye litt. Jo mer du maser jo mer skyver han deg bort. Gjør deg kostbar. Vil han møte deg igjen tar han kontakt Anonymkode: 1c12f...fac Jeg vet. Men var han som inviterte meg. Og som hun over sa, kanskje han ventet på at jeg skulle ta initiativ.. Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #10 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg vet. Men var han som inviterte meg. Og som hun over sa, kanskje han ventet på at jeg skulle ta initiativ.. Anonymkode: 2bbce...e6a Vil DU ha en mann som «fører regnskap» over initiativ, din tur-min tur-din tur, og ikke klarer å kommunisere? Hvis han tenker sånt om dating, vil han også tenke sånn i hverdagen. Jeg hadde ikke orka, er skilt fra en «sånn» i 6 år og lykkelig som singel 🤩 Anonymkode: de505...cfc
Anonym bruker Skrevet 27. juli #11 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Vil DU ha en mann som «fører regnskap» over initiativ, din tur-min tur-din tur, og ikke klarer å kommunisere? Hvis han tenker sånt om dating, vil han også tenke sånn i hverdagen. Jeg hadde ikke orka, er skilt fra en «sånn» i 6 år og lykkelig som singel 🤩 Anonymkode: de505...cfc Jeg hørte ikke noe 🥸 så virker ikke så intressert 🤓🤓🤓 Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #12 Skrevet 27. juli Gurl! If he wanted to he would. Anonymkode: 7fe12...159
Anonym bruker Skrevet 27. juli #13 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Gurl! If he wanted to he would. Anonymkode: 7fe12...159 Nettopp! Irriterer meg at ham først inviterte, han hadde virkelig ikke trengt det Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #14 Skrevet 27. juli Den moderne kvinne i dag gjør dating til et problem... Anonymkode: 701fc...638
Anonym bruker Skrevet 27. juli #15 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Den moderne kvinne i dag gjør dating til et problem... Anonymkode: 701fc...638 Hvordan? Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #16 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hørte ikke noe 🥸 så virker ikke så intressert 🤓🤓🤓 Anonymkode: 2bbce...e6a Og DU virker ikke interessert... Send han en meld ffs. Anonymkode: 21454...f1b
Anonym bruker Skrevet 27. juli #17 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Og DU virker ikke interessert... Send han en meld ffs. Anonymkode: 21454...f1b Jeg gjorde jo det i går. Skrev at jeg håper vi sees senere. Han svarte ikke på det, han svarte bare på noe annet. Skulle jeg spurt enda en gang da ?hi Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 27. juli #18 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg gjorde jo det i går. Skrev at jeg håper vi sees senere. Han svarte ikke på det, han svarte bare på noe annet. Skulle jeg spurt enda en gang da ?hi Anonymkode: 2bbce...e6a Har du fremdeles ikke hørt noe? Hvis du likte han godt, så synes jeg du kan sende han en melding i kveld, du har ingenting å tape på det. Anonymkode: 44a64...edd
Anonym bruker Skrevet 27. juli #19 Skrevet 27. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du fremdeles ikke hørt noe? Hvis du likte han godt, så synes jeg du kan sende han en melding i kveld, du har ingenting å tape på det. Anonymkode: 44a64...edd Jeg liker han godt og sendte han en melding. Han beklaget seg veldig og vil treffe meg igjen. Men vet ikke om jeg tror helt på det. Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 31. juli #20 Skrevet 31. juli Syns det ble litt trist. Han tar aldri initiativ mer. Men sier jeg er vakker, når jeg sender et bilde. Hi. Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 31. juli #21 Skrevet 31. juli Jeg tenker at nå har du spilt ballen over på hans banehalvdel. Du har uttrykt at du ønsker å treffes, med mindre han er helt fjern er han klar over dette. Ikke skriv flere meldinger eller send bilder, bli helt tyst å se om du får noen respons da. Menn liker å jakte litt Anonymkode: f82be...647
Anonym bruker Skrevet 31. juli #22 Skrevet 31. juli Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg tenker at nå har du spilt ballen over på hans banehalvdel. Du har uttrykt at du ønsker å treffes, med mindre han er helt fjern er han klar over dette. Ikke skriv flere meldinger eller send bilder, bli helt tyst å se om du får noen respons da. Menn liker å jakte litt Anonymkode: f82be...647 Takk for tips 🥰 Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. august #23 Skrevet 21. august Hi her igjen. Nå har han begynt å sende lettkledde bilder av seg. Hvordan tolker jeg det? Anonymkode: 2bbce...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. august #24 Skrevet 21. august Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hi her igjen. Nå har han begynt å sende lettkledde bilder av seg. Hvordan tolker jeg det? Anonymkode: 2bbce...e6a Ignorer det. Anonymkode: 44a64...edd
Anonym bruker Skrevet 22. august #25 Skrevet 22. august Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hi her igjen. Nå har han begynt å sende lettkledde bilder av seg. Hvordan tolker jeg det? Anonymkode: 2bbce...e6a Jeg hadde tolket det som at han har datet en annen i mellomtiden, men fikk ikke napp der. Nå sender han lettkledde bilder av seg selv til deg i håp om å få sex. Jeg hadde tolket det dit at denne mannen er for umoden og altfor dårlig til å kommunisere og at han ikke hadde respekt for meg og mine følelser. Jeg hadde blokkert ham, for slike er det bare bortkastet å bruke mer tid på. Slett og blokker ham på sosiale medier, ikke ta kontakt med ham, ikke svar om han finner andre måter å kontakte deg på. Anonymkode: 9e824...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå