Anonym bruker Skrevet 26. juli #1 Skrevet 26. juli Vil dele noe som kan være til inspirasjon til andre. Vi møttes og ble kjent og det klaffet godt. Vi ble raskt samboere og forlovet oss etter 1 år, hadde også kjøpt første bolig sammen under et år og startet med å prøve få barn. Vi bare klaffet på Alt. Han var min beste venn og kjæreste. Snill og vi kunne skakke om alt. Vi hadde to friske svangerskap og fikk friske fine barn. Han jobbet borte i perioder så var en del alene men gikk ned i sting i min jobb da for å orke alt i hverdagen. Han setter pris på mega de små tingene, handler alltid noe han vet jeg liker: nu dusjsåpe f.eks. bare følelsen av at at vi tenker på hverandre. Nøkkelen er at vi respekterer hverandre, når det gjelde rom til å besøke venner og familie, trene eller mote andre .:35 for begge veier. Barna våre er nå 17 og 20 og vi møter oss sjøl i døra på godt og vondt. Det er perioder de ønsker snakke mer med pappa om ting, da det er gutteting. Jeg blir ikke sur, blir stolt av at de får til han .hos meg kan de snakke med om vennskap og drama etc som jeg er bedre på en far. Vi har en med adhd, vært masse møter og mas gjennom skolegangen og vinforeldte har stått i mye der. Pluss vært en periode på sykehus da han ene fikk en alvorlig sykdom vi har kontroll på nå. Vi har vært gjennom et akutt dødsfall hos nevøen vår som vi skulle håndtere og fortelle barna om det. Det har vært beintøffe tak siste par årene, og har vært mer foreldre, partnere, team osv kjærester? Lite av den nærheten når man står i så mye alvorlig. Når man kommer dit, møter på sykehus og leger så kommer vi så nærme hverandre enn noen gang. At vi har stått gjennom så mye samtidig gir vi hverandre rom til at han må få føle og tenke på sin møte og jeg på min. Vi krangler ikke, vi tenker ulikt og inspirerer hverandre til å finne gode løsninger. Slle forhol møter motgang med barn, stress, sykdom, osv. glad vi tåler hverandre i dette. Ingen kjenner meg så godt som han gjør - og motsatt. for oss har respekt moral og holdning vært en drivkraft. Jeg har lett å få han til å være enig med meg, men han står på sitt og jeg står også på mitt. Så kommer vi til konsultasjon og legen kan være helt enig med mannen min, eller helt enig med meg. Da får vi legens forklaring og vurdering. Jo flere tanker om, jo flere muligheter til å snu på hver stein. Anonymkode: 6c5e9...539
Anonym bruker Skrevet 26. juli #3 Skrevet 26. juli Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til her jeg....? Litt tungt å lese siden du ikke bruker avsnitt, men du forteller at dere har et godt ekteskap med gjensidig respekt og et oppriktig ønske om at den andre skal ha det bra. Det er fint. Et livslangt samliv er ikke rosenrødt hele tiden, de færreste av oss går gjennom livet uten noen fartsdumper og må komme oss gjennom gørr både på privaten og på jobb, oppleve både sykdom og sorg, det er livet det. Da er det godt å ha en partner å lene seg på, enig i det. Jeg har vært sammen med mannen min i snart 30 år, og vi har også et solid ekteskap. Anonymkode: e9ff2...690
Anonym bruker Skrevet 26. juli #4 Skrevet 26. juli Fint å se at det finnes slike forhold også, det er jo sånn det helst skal være. Man skal bygge hverandre opp og støtte hverandre. Anonymkode: f78ee...593
Anonym bruker Skrevet 26. juli #5 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til her jeg....? Litt tungt å lese siden du ikke bruker avsnitt, men du forteller at dere har et godt ekteskap med gjensidig respekt og et oppriktig ønske om at den andre skal ha det bra. Det er fint. Et livslangt samliv er ikke rosenrødt hele tiden, de færreste av oss går gjennom livet uten noen fartsdumper og må komme oss gjennom gørr både på privaten og på jobb, oppleve både sykdom og sorg, det er livet det. Da er det godt å ha en partner å lene seg på, enig i det. Jeg har vært sammen med mannen min i snart 30 år, og vi har også et solid ekteskap. Anonymkode: e9ff2...690 Når man kommer seg gjennom humper på veien vil man komme nærmere hverandre tenker jeg. Når man har stått i både kamp, sorg og utfordringer blir man sterkere sammen. Beklager rotete innlegg og ordbok på tlf 🙈 skrev det litt rotete ser jeg. Hvordan har dere håndtert dumper i veien? Anonymkode: 6c5e9...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå