Anonym bruker Skrevet 26. juli #26 Skrevet 26. juli Jeg er enig med de andre sexløse bitre damene her inne, det er ikke normalt å like pikk. Anonymkode: 2f365...d63
Anonym bruker Skrevet 26. juli #27 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg er enig med de andre sexløse bitre damene her inne, det er ikke normalt å like pikk. Anonymkode: 2f365...d63 De fleste av oss er opptatt av å like den pikken henger på. Anonymkode: af543...b39
Anonym bruker Skrevet 26. juli #28 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Joda, det er du. Hvis ikke hadde du ikke laget så mange tråder om han. Hvis ikke så hadde du dumpet han og gått videre. Anonymkode: 7fbcd...1c3 Nei ! Jeg har aldri laget tråder om han før Anonymkode: 6b6df...36e
Anonym bruker Skrevet 26. juli #29 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja! Bare syns det er rart at vi ikke kysser. Og lurer på om det er vanlig Anonymkode: 6b6df...36e Du liker stor pikk og det har du i ham. Du lar deg bruke og han liker det. Begge er fornøyd. Anonymkode: 5fb64...8fe
Anonym bruker Skrevet 26. juli #30 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er enig med de andre sexløse bitre damene her inne, det er ikke normalt å like pikk. Anonymkode: 2f365...d63 Jo, det er vanlig å like pikk, men det er vesentlig hvem pikken henger på. Anonymkode: 5fb64...8fe
Anonym bruker Skrevet 26. juli #31 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jo, det er vanlig å like pikk, men det er vesentlig hvem pikken henger på. Anonymkode: 5fb64...8fe Det kommer helt an på situasjonen. Noen ganger vil man bare ha pikk. Anonymkode: 74a29...72d
Anonym bruker Skrevet 26. juli #32 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Det kommer helt an på situasjonen. Noen ganger vil man bare ha pikk. Anonymkode: 74a29...72d Takk ! Jeg vil bare ha pikk. Blir bare komplisert hvis jeg liker han godt, da får jeg følelser for mannen. Anonymkode: 6b6df...36e
Anonym bruker Skrevet 26. juli #33 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk ! Jeg vil bare ha pikk. Blir bare komplisert hvis jeg liker han godt, da får jeg følelser for mannen. Anonymkode: 6b6df...36e Da mangler du ingenting. Anonymkode: 5fb64...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå