Gå til innhold

Dere som har telt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere det ofte?

Vår 18 åring skal på tur, og vi kom på at vi faktisk har et ganske stort telt vi brukte mye på ferie før vi fikk barn, men etter det har det bare blitt liggende ubrukt...

Anonymkode: 7bae4...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Bruker dere det ofte?

Vår 18 åring skal på tur, og vi kom på at vi faktisk har et ganske stort telt vi brukte mye på ferie før vi fikk barn, men etter det har det bare blitt liggende ubrukt...

Anonymkode: 7bae4...36a

Har telt ja, ganske stort et. Aldri brukt det på tur, men det sto oppe nesten hele sommeren på plena da ungene brukte det og hadde mye overnatting ila sommeren i telt 

Anonymkode: 23161...28f

Skrevet

Jeg har telt helt opp til 20 en gang.

Anonymkode: 6cf17...5a2

Skrevet

Har ikke mindre enn fire telt… brukes ikke så ofte som jeg skulle ønske, men håper å få teltet mer i tiden som kommer.

Anonymkode: 77db3...f03

Skrevet

Har to. Begge ble bruk hver sommer frem til for et par år siden. Da ville barna oppgradere til noe annet

Anonymkode: 695a2...510

Skrevet

Har både 2, 4 og 6 manns telt, pluss 2 hengekøyer.

Jeg har aldri sovet i noen av dem, men de har blitt brukt en del. Har fire barn og noe av det blir brukt hver sommer.

6 manns teltet er stort og tungt, bare blitt brukt i egen hage. Men har helt klart blitt brukt mest.

Ellers har tingene blitt brukt på alt fra venneturer, skoleturer og festivaler

Anonymkode: cb6ea...43c

Skrevet

Har et telt med plass til 3 voksne, men fungerte til oss 4 da barna var små. 

Kjøpte det for 20 år siden, brukt det hver sommer med unntak av denne. Ganske enkelt å sette opp og veier ikke all verdens. Men det er egnet for et par overnattinger, ikke ukesvis. 

Anonymkode: 957e2...7b1

Skrevet

Har ett telt og en lavvu. Bruker teltet mye, også uten at ungdommene mine vil være med. Elsker å dra på telttur, på vidda, på fjellet og ved havet. Har et telt som jeg fint kan sette opp selv (Fjällräven Abisko dome), også i sterkt vind. Det var viktig for meg, at teltet enkelt kan settes opp alene. Har hatt det i mange, mange år. 

Lavvu bruker jeg mindre. Den er stor å ha med på tur og jeg strever litt med å sette den opp selv. Burde sikkert bare solgt den.... 

Anonymkode: 742f4...98b

Skrevet

Har telt og har brukt det nesten hver sommer. Er selv vokst opp med å sove i telt på ferie.

Anonymkode: 4bc98...dc6

Skrevet

Har enmanns, tremanns og hustelt. Minst ett av dem brukes hver sommer.

Anonymkode: a11ec...61a

Skrevet

Har ett stort 6 mannstelt og et fjelltelt for 4 personer. Har sovet 3 uker på campingplasser i det største teltet i sommer og pleier stort sett å sove 3 uker i telt hver sommer. Både vi og barna digger det lovet. Fjellteltet er det noen år siden vi har brukt, men det står egentlig på å finne tid til det utenom ferien. 

Anonymkode: 688cb...901

• 2 uker senere...
Skrevet

Har enmanns, tomanns, firemanns + hustelt. Og hengekøyer til hele familien. Brukes ca tre ganger i året, til sammen ca 10 netter. Elsker å sove ute. Dessverre begynner ungene å bli så store at de ikke har så lyst lengre 😞

Anonymkode: ec6c9...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...