Anonym bruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Bryr dere dere om disse rådene og dropper sandaler nå i varmen? https://dinside.dagbladet.no/fritid/slar-alarm-gjor-sykt-vondt/83380742 Anonymkode: 83b49...ce7
Anonym bruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Flip-flopper, ikke sandaler. Anonymkode: 584c3...428
Anonym bruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Flip-flopper, ikke sandaler. Anonymkode: 584c3...428 Det blir også advart mot Anonymkode: 83b49...ce7
Anonym bruker Skrevet 25. juli #4 Skrevet 25. juli Jeg bruker sandaler som er dempet, og med reimer bak helen, så jeg er innenfor sier artikkelen. Jeg bruker de heller ikke hele tiden, bruker joggesko når jeg går med bikkja Anonymkode: 72a60...c66
Anonym bruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det blir også advart mot Anonymkode: 83b49...ce7 Ikke gode sandaler med dempning. Jeg orker ikke kokte føtter, så det får nesten bli sandaler uansett hva Dagbladet sier. Anonymkode: 6bdb0...9db
the amazing spidermamma Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Jeg bruker sandaler som sikkert ikke er "godkjent" av eksperter. Det går faktisk helt fint, jeg har ikke fått plantar fascitt som "føles som om noen stikker kniver inn i føttene". Mediene (og særlig Dagbladet!) renner over av agurknytt-skremselsartikler av denne typen. Overskrifter som "ikke gjør dette!", "advarer nordmenn!", "stor brannfare!", "mange blir syke!" osv, etterfulgt av en eller annet tullete artikkel om at man må vaske salaten i Tyrkia eller huske på å skru av gassen på grillen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå