Gå til innhold

Noen som skal ta ferje til Hirtshals på mandag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de melder en del vind 😫. Har helt panikk for store bølger men orker ikke tanken på å kjøre hele veien rundt Oslo for å komme oss til Danmark. Noen andre som nettopp har tatt den i endel vind? Vi tenker å ta Fjordline sin kjappe. 

Anonymkode: 24ca3...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir det for ubegagelig innstilles fergen. Fergeselskapet er heller ikke interessert i for mye spying og kunder som "aldri vil ta fergen igjen".

Vi har et familiehus/sommerhus i Danmark og reiser dit ofte. Joda, jeg har opplevd bølger, men blir de for store innstiller de. Har flere ganger opplevd utsatte avganger pga bølger.

Så går båten er det levelig. Ta en reisesyketablett for sikkerhets skyld, så slipper du angsten for å bli syk.

Anonymkode: ae6c0...a78

Skrevet

Var nylig med ferja fra Larvik. Fikk opplyst om 10 mps og rolig overfart. Er sjøsvak så det holder, men dette tålte jeg fint. Kjøpt deg sjøsjuketabletter. Min erfaring er at de fungerer veldig bra.

Skrevet

Jeg har båtangst og må ta Fjord1-ferger ofte. Det som hjelper meg er å tenke på hvor mye erfaring vi har med båt. Nordsjøen er et av de røffeste havene i verden. Vi nordmenn har vært på det havet i over 1000 år. Vikinger reiste til Amerika i primitive båter og vi har platformer der i dag. Er det noen jeg stoler på, så er det kapteiner på de båtene som regelmessig er der ute på havet. 

Anonymkode: 3d8e4...a05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...