Anonym bruker Skrevet 25. juli #1 Skrevet 25. juli Jeg får en del reels, altså slike korte videosnutter, opp på Facebook. En av de jeg fikk opp nå i morges var diagnose avsløringsfest. Var kaken blå inni var det autisme, grønn var ADHD og rød var ingenting. Barnet det gjaldt vil jeg tippe var en 8-9 år. Jeg skjønner avsløringsfest for kjønn på baby, men for en diagnose det blir i mitt hode helt feil. Og i tillegg filme det og legge ut på nett hvor barnet er lett gjenkjennelig. Hva F***** Dagens utblåsning!!!! Anonymkode: 2fe94...0c2
Anonym bruker Skrevet 25. juli #2 Skrevet 25. juli Sykt. Men så synes jeg sånn avsløringsfester for kjønn også er rimelig kleint. Anonymkode: dc625...221
Anonym bruker Skrevet 25. juli #3 Skrevet 25. juli Er det mulig? Avsløringsfest for kjønn er utrolig kleint, avsløring av diagnose er direkte ufint og motbydelig. Stakkars barn! Anonymkode: 6dc73...b7c
Anonym bruker Skrevet 25. juli #5 Skrevet 25. juli Om dette var i Norge hadde jeg tipset både Barneombudet og Barnevernet om det. Dette handler kun om at foreldrene selv vil ha oppmerksomhet og penger. Anonymkode: 2666b...062
Anonym bruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Fikk også opp den i feeden. Så utenlandsk ut. Jeg følger noen amerikanske foreldregrupper for autisme på Facebook. Inntrykket er at kulturen der er en helt annen når det kommer til barns personvern. Det legges ut hopetall av innlegg om fullt identifiserbare barn og ungdommer med beskrivelser av alt fra inkontinens til atferdsvansker. Jeg tror ikke det egentlig er vondt ment. Bare tredve år bak hva gjelder nettvett. Anonymkode: 8c6f4...91f
Anonym bruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Er det amerikanske foreldre er det både en helt annen kultur, og et helt annet marked for penger på sosiale medier. Deling = klikk/deltakelse = penger = råd til helsehjelp. Anonymkode: 2f85f...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå