Gå til innhold

Ikke det beste som skjedde med en med angst men….

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg er ganske stolt av meg selv. Jeg sliter litt med angst, og spesielt det å kjøre langt alene. Tok likevel sjansen og kjørte 2 timer (alene)!! for å møte noen venner. Da jeg skulle kjøre hjem var veien stengt grunnet et ras. Jeg fikk angst og uro. Jeg måtte kjøre en omvei på 6 timer, og jeg klarte det, selv om urolig så kjente jeg også på enorm mestring. 

Anonymkode: 5d5ed...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe bra jobba🫶🏻❤️❤️ er så gøy når man ser og føler på mestringsfølelsen og at man klarte å gjennomføre det 🥰

Skrevet

Så bra. Jeg er sikker på at sånne opplevelser vil gjøre det enklere neste gang...og neste gang der :) 

Skrevet

Flott! Du tar kjempesteg!

Anonymkode: 5569c...408

Skrevet

Et sjumilsteg i riktig retning 👏

Det er et faktum at eksponeringsterapi er den beste terapien, å faktisk oppleve og kjenne på at det går bra, det er ikke så farlig som angsten vil ha det til.

Den mestringsfølelsen gjør at du tør prøve en gang til, for det går faktisk bra.

Du kan være stolt av deg selv, for å pushe seg selv til å prøve, for å erfare at det går bra, det er det aller vanskeligste i angstbehandling, og du klarte det.

Anonymkode: bbfca...518

Skrevet

Bravo! Klapp deg selv på skuldra og gled deg over at du klarte det!

Skrevet
Himmel og hav skrev (2 timer siden):

Bravo! Klapp deg selv på skuldra og gled deg over at du klarte det!

Tusen takk 🥰 å kjøre 2 timer alene var liksom nok under selv, men at jeg måtte kjøre den omveien på så mange timer.. men det gikk det også 💪🏼

Anonymkode: 5d5ed...774

Skrevet

Bra jobba🙌🏻😀

Anonymkode: 2e9b1...6f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...