Rhapsody in blue Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Hva synes dere om mediedekningen dette har fått, og hva tenker dere om saken?
Anonym bruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Hahaha! Gøyal sak det der😀 Sjukt pinlig, og veldig gøy for oss andre 😅 Anonymkode: 4328b...2b8
Anonym bruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Det er hjerteskjærende for mannens kone og eventuelle barn. Ellers bryr jeg meg ikke, og syns ikke at det er det minste morsomt. Anonymkode: f1cf4...909
Anonym bruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Hahaha! Gøyal sak det der😀 Sjukt pinlig, og veldig gøy for oss andre 😅 Anonymkode: 4328b...2b8 Ja 🤭 Anonymkode: a26c3...a0a
Anonym bruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Hahaha! Gøyal sak det der😀 Sjukt pinlig, og veldig gøy for oss andre 😅 Anonymkode: 4328b...2b8 Hva er så gøy med det? Anonymkode: dc06a...c12
sug lut Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Synd på de to som har blitt redusert til en vits, men vitsen er jo fryktelig morsom.
Anonym bruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Det forente jo internett, jeg dør litt av alle de gode vitsene som kom i etterkant. Det er hysterisk morsomt. Det har nok ikke vært enkelt å stå i den stormen for familien, men hvor mange opplever at hele internettet er på laget ditt i en skilsmisse da? Anonymkode: ebacb...8e8
Anonym bruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Skittentøyvasken til de bedratte har jo blitt allemannseie, men den støtten de har fått ville de aldri fått om den ikke ble det. Mannen var jo like utro uansett om det kom på "kiss-kam" eller ikke, og før eller siden ville det nok blitt oppdaget. Nå ble det egentlig oppdaget på en ganske morsom måte, og kona som valgte å gå fra han umiddelbart har hele verden på sin banehalvdel. Anonymkode: 17e6c...74e
Anonym bruker Skrevet 25. juli #9 Skrevet 25. juli Veldig morsom sak for internett. Superkjip for familiene. Tullete å miste jobben. Anonymkode: 71ee3...122
Anonym bruker Skrevet 25. juli #10 Skrevet 25. juli Jeg ser at flere mener at det er en morsomt sak. Hvordan er dette morsomt? Anonymkode: f1cf4...909
Anonym bruker Skrevet 25. juli #11 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser at flere mener at det er en morsomt sak. Hvordan er dette morsomt? Anonymkode: f1cf4...909 Ingen som synes utroskap er gøy. Det som er gøy er at han var altfor selvsikker og cocky og ble avslørt så alle så hans fall. Anonymkode: 17e6c...74e
Anonym bruker Skrevet 25. juli #12 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ingen som synes utroskap er gøy. Det som er gøy er at han var altfor selvsikker og cocky og ble avslørt så alle så hans fall. Anonymkode: 17e6c...74e Skadefryd er lite sjarmerende. Anonymkode: dc06a...c12
Anonym bruker Skrevet 25. juli #13 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jeg ser at flere mener at det er en morsomt sak. Hvordan er dette morsomt? Anonymkode: f1cf4...909 Reaksjonen deres er morsom. De ser jo mer skyldig ut enn en hund som har dratt utover søpla 😂 Anonymkode: ebacb...8e8
Himmel og hav Skrevet 25. juli #14 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Jeg ser at flere mener at det er en morsomt sak. Hvordan er dette morsomt? Anonymkode: f1cf4...909 Morsomt fordi en utro drittsekk ble tatt på fersken og må bære konsekvensene av det. Når du er så avslappa i utroskapen at du tar med elskerinnen på et stort offentlig arrangement så er det ikke første gangen og da er det gøy at det ikke gikk etter planen. Skadefryd? Sikkert.
Anonym bruker Skrevet 25. juli #15 Skrevet 25. juli Jeg tenker litt på barna han som ser hva pappaen gjør om og om og om igjen..... En ting er at har ble tatt i noe han ikke skulle gjøre, men resten av familien hans er faktisk uskyldige Anonymkode: aeee4...921
Anonym bruker Skrevet 25. juli #16 Skrevet 25. juli Ikke er det spesielt morsomt, og ikke er det interessant. Skjønner ikke at folk bryr seg. Er virkelig ting som er mye viktigere enn dette. Anonymkode: 31910...312
Anonym bruker Skrevet 25. juli #17 Skrevet 25. juli Jeg skjønner ikke hva som er så galt med det de gjør? Er det ikke lov å holde rundt et annet menneske lenger? Anonymkode: 359cb...10d
Anonym bruker Skrevet 25. juli #19 Skrevet 25. juli Tragisk sak, men greit at de ble uthengt av alle. Tappere som driver med den typen oppførsel. Tragiske mennesker. Håper x partner blakker det for alt de er verdt. Anonymkode: 8b308...e41
Anonym bruker Skrevet 25. juli #20 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke hva som er så galt med det de gjør? Er det ikke lov å holde rundt et annet menneske lenger? Anonymkode: 359cb...10d Du skjønner ikke hva som er galt med CEO og HR som opplagt er langt mer intim en hva du pleier å være med kollegaene dine? Reaksjonen deres avslører ganske greit at det var ikke heldig å bli fersket på den. Anonymkode: ebacb...8e8
Anonym bruker Skrevet 25. juli #21 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Du skjønner ikke hva som er galt med CEO og HR som opplagt er langt mer intim en hva du pleier å være med kollegaene dine? Reaksjonen deres avslører ganske greit at det var ikke heldig å bli fersket på den. Anonymkode: ebacb...8e8 Jeg hadde ikke brydd meg en millimeter hvis det var min partner. Han holder rundt henne, hva galt er det? Anonymkode: 359cb...10d
Anonym bruker Skrevet 25. juli #22 Skrevet 25. juli Fælt for familien, men fantastisk at «hele verden» er på konas side i bruddet. Og de gjorde det verre for seg selv - Streisand-effekten. Hadde de latt som ingenting, da hadde de ikke fått den oppmerksomheten det gjorde. Anonymkode: f82dc...1e5
Anonym bruker Skrevet 25. juli #23 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg hadde ikke brydd meg en millimeter hvis det var min partner. Han holder rundt henne, hva galt er det? Anonymkode: 359cb...10d De skulle bare latet som ingenting. Det var reaksjonen som avslørte Anonymkode: a26c3...a0a
Anonym bruker Skrevet 26. juli #24 Skrevet 26. juli Jeg synes det er for dumt med all mediedekningen. Det går ikke bare utover den, men også familien deres, og de har ikke fortjent dette. Ekkelt at folk velter seg i andres elendighet på denne måten, selv om de ikke akkurat kan sies å ha vært diskrete i dette tilfellet. Anonymkode: 1cdac...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå