Gå til innhold

Temperatur på Mallorca.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger vi å ha med ei bukse og genser?

Anonymkode: f5543...283

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Nei, absolutt ikke. ☺️

Anonymkode: cef65...89a

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har alltid med en veldig tynn bukse og en tynn bluse når vi drar til varmere strøk. Går vi ut for å spise om kvelden og det f.eks er en hagerestaurant og det er vindstille, tar jeg dette på om det ikke er for varmt for å beskytte mot myggen (myggen er veldig glad i meg). 

Anonymkode: 5f416...967

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sjekk værmeldingen så finner du raskt svar på det 😊

Skrevet

Jeg tar alltid med 1 bukse og 1 genser. Kjekt å ha om man blir solbrent og vil skjerme kroppen litt, om været snur, til å reise i etc. 
Tar ikke mye plass i kofferten. 

Anonymkode: 5b53e...805

Skrevet

Vi er sør i Frankrike nå og her er det rundt 22 grader på dagtid og mye vind. Kaldt faktisk. Ja, ta med genser og bukse. 

Anonymkode: 2e73a...a22

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi er sør i Frankrike nå og her er det rundt 22 grader på dagtid og mye vind. Kaldt faktisk. Ja, ta med genser og bukse. 

Hva er skjedd med det stolte vikingeblodet vårt? Jeg kan bruke kortermet så lenge det er over 10 grader. Den som trenger genser når det er over 20 grader er ikke mye til viking.

Anonymkode: d030a...469

Skrevet

Tar alltid med en bukse hvis vi skal spise på noen litt finere restauranter 

Anonymkode: bdcd7...925

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hva er skjedd med det stolte vikingeblodet vårt? Jeg kan bruke kortermet så lenge det er over 10 grader. Den som trenger genser når det er over 20 grader er ikke mye til viking.

Så flink du er som ikke fryser!

Anonymkode: f33e8...1a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Gratulerer til deg da, vikingen 😅

Anonymkode: 34174...cd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 27.7.2025 den 13.09):

Det er jo kjempevarmt. Temperaturen går jo aldri under 20 grader. Tropesommer og sola varmer veldig. 

Anonymkode: cef65...89a

Absolutt bruk for bukse🙈 i går var det 19-20 grader og overskya helt frem til kvelden, var og regn. I dag er det og meldt skyer og regn til klokka 14. Litt kjip start når vi bare skal være en uke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Absolutt bruk for bukse🙈 i går var det 19-20 grader og overskya helt frem til kvelden, var og regn. I dag er det og meldt skyer og regn til klokka 14. Litt kjip start når vi bare skal være en uke. 

Skjønner deg godt. Vi er på fastlandet i Frankrike innafor, og det blåser hatter og høy. 14-20 sekundmeter hver eneste dag. Klin umulig å være på stranda. Stusselig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...