Gå til innhold

Hvordan var deres manns 40 års krise? Min mann har kommet inn i den virker det som, bryr seg ikke så mye om det firmaet han absolutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle starte og jobbe i konstant over 15 år, 70 timers uker konstant. Praktisk talt alenemor under oppveksten til barna.  Nå vil han ha tid til seg selv og dyrker nye hobbyer, så jeg som tålmodig har ventet på at han skal roe ned jobbingen litt og tilbringe litt mer tid hjemme, sitter fortsatt alene hele tiden, begynner å bli rimelig lei. 

Det skal brukes penger på alt av toppmoderne utstyr. 

I tillegg skulle han plutselig ha instagram og snapchat som han tideligere ikke var interessert i, så nå har han også giftet seg med telefonen og bruker hvert ledige sekund han er hjemme til å glo i den forbanna telefon. Får lyst til å bare gå ut den døren og aldri se meg tilbake. 

Han har også blitt allergisk for alt av vedlikehold på hus og i hage, ting som jeg ikke klarer å  gjøre selv, men ikke har råd til å sette bort, og ting forfaller, når jeg sier at vi bør prioritere å gjøre noe som skulle vært gjort lenge blir han sur og sier at han har jobbet nok, men han vil heller ikke flytte i blokk eller noe med lite vedlikehold. Blir gal av dette her nå. Synes dette er en rimelig egoistisk holdning. 

Anonymkode: 4b655...df0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt det opp med han? Han kjører nok samme ego linje som han har gjort hele veien, bare du kanskje ser det bedre nå?

Anonymkode: bbbe4...7be

Skrevet

Ja har tatt det opp, og da mener han at jeg begrenser han hvis han ikke får gjøre som han vil, jeg føler meg egentlig ferdig og vil nok gå, men det er jo trist at alle årene jeg har ventet i håp om at det skal bli bedre, ventet fordi han skulle bygge opp det firmaet osv har jo vært bortkastet desverre. Det er trist å tenke på, livet mitt kunne jo sett mye mer anerledes ut om jeg gikk for 10 år siden.. 

Skrevet

Skjønner den. Gå nå så slipper du og miste flere år. Livet er for kort til å sitte å vente på endring. Høres ikke ut som han har noen plan om å endre seg. 

Anonymkode: bbbe4...7be

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Skulle starte og jobbe i konstant over 15 år, 70 timers uker konstant. Praktisk talt alenemor under oppveksten til barna.  Nå vil han ha tid til seg selv og dyrker nye hobbyer, så jeg som tålmodig har ventet på at han skal roe ned jobbingen litt og tilbringe litt mer tid hjemme, sitter fortsatt alene hele tiden, begynner å bli rimelig lei. 

Det skal brukes penger på alt av toppmoderne utstyr. 

I tillegg skulle han plutselig ha instagram og snapchat som han tideligere ikke var interessert i, så nå har han også giftet seg med telefonen og bruker hvert ledige sekund han er hjemme til å glo i den forbanna telefon. Får lyst til å bare gå ut den døren og aldri se meg tilbake. 

Han har også blitt allergisk for alt av vedlikehold på hus og i hage, ting som jeg ikke klarer å  gjøre selv, men ikke har råd til å sette bort, og ting forfaller, når jeg sier at vi bør prioritere å gjøre noe som skulle vært gjort lenge blir han sur og sier at han har jobbet nok, men han vil heller ikke flytte i blokk eller noe med lite vedlikehold. Blir gal av dette her nå. Synes dette er en rimelig egoistisk holdning. 

Han ER jo egoist og har kunne levd sånn i 15 åt, hvorfor skulle han endre det, du er jo der og ordner uansett. Han gjør jo ikke noe som gir ham mer styr. Vik du ikke leve sånn så må du enten sette ultimatum eller dra. Med han der nytter nok neppe ultimatum.

Anonymkode: 7d0d8...15d

Skrevet

Bare å gå. Min var lik, helt til han fant seg ei på 24 som kunne få ham til å føle seg ung igjen. Nå er han aleine, og desperat.

Anonymkode: 6935f...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...