Anonym bruker Skrevet 24. juli #1 Skrevet 24. juli Jeg er 40 + og er komfortabel i egen kropp. På med bikini og ned på stranda. Hoppe, bade og soles. Det er så fint å se at alle bader, både eldre, tenåringer, voksne og barn. Noen er slanke andre feite, noen solbrune - andre bleik. Alle koser seg snakker sammen og det er god stemning. da jeg var 20 var vi veldig opptatt av kroppen og brun nok - sommerkroppen osv. det er sikkert en del enda, men det er så avslappende at alle kan bade, at alle tør sprade rundt der med stor mage, flat rumpe og tynne bein og bleik. Hvem bryr seg?? Er ofte de på 40 pluss som bryr seg minst. Da jeg var 23 turte jeg ikke bade fordi alle tok solatim gjennom hele våre og var så rest og fin. Men jeg ble da dei bleike. Nå er det ikke slik lengre føler jeg. Håper hvertfall at folk gir mer faen nå Anonymkode: 6eaa1...24d
Anonym bruker Skrevet 24. juli #2 Skrevet 24. juli Jeg har alltid gitt faen. Har vært overvekt hele livet og sprader rundt i bikini( liker ikke badedrakt, føler meg tykkere 😅) bleik er jeg også før jeg soler meg. Men har alltid vært komfortabel i min egen kropp. Anonymkode: 2682b...b2d
Anonym bruker Skrevet 24. juli #3 Skrevet 24. juli Ingen som er verdt å bruke energi på bryr seg om hvordan andre ser ut. Det er bare selvopptatte mennesker som innbilder seg at andre er så opptatt av hvordan kroppen deres ser ut. Folk flest bryr seg i ryggen. Anonymkode: 1f227...026
Anonym bruker Skrevet 24. juli #4 Skrevet 24. juli Det finnes kun ett menneske jeg syns er tacky på stranda og det er ei jeg veit hvem er fra barndommen. Hun er tjukk, vulgær og sprader rundt med puppene hengende nede på navlen. Hadde jeg ikke visst hvor tysen og ekkel hun er som person hadde jeg nok ikke brydd meg, men når hun står å kler seg kliss naken mens hun brauter ut om livet så hele stranda hører det så blir jeg flau over å ha kjent henne. utover det bryr jeg meg ikke om andre på stranda. Jeg er tjukk selv, går med bikini, stuper fra brygga og gir faen Anonymkode: e439e...c3c
Anonym bruker Skrevet 24. juli #5 Skrevet 24. juli 43 år, noen kilo for mye men samme som deg Hi, helt avslappet med det. Har dog investert i et par bikinier jeg føler meg vel i,godt å høyt liv 😅. Er blitt så glad i å bade med årene, liker meg bedre på stranda nå enn for 20 år siden, selv om kroppen da var fast og fin. Deilig å bli godt voksen og ha mindre komplekser. Lenge leve sommerkroppen, dvs alle kropper😀 Anonymkode: 9e1c6...00f
Anonym bruker Skrevet 25. juli #6 Skrevet 25. juli Det er nok vanlig å bli mer komfortabel med årene, ja. Når man skjønner at mennesker er mer enn kroppen sin. Jeg har nok alltid gitt litt F. Men så er jeg guttete og tynn og puppeløs, og har alltid tenkt at kroppen min var veldig uinteressant på folk. Anonymkode: 0bd4a...03e
Anonym bruker Skrevet 25. juli #7 Skrevet 25. juli Veldig flott at man kan kaste av seg fokuset på hvordan kroppen må se ut for å være rundt andre mennesker. Jeg er ironisk litt motsatt. Da jeg var yngre var jeg naturlig slank og stram. Tenkte lite på det den gang. Nå ser jeg forfallet og synes ikke det er så kjekt å vise verden rundt, hvor en teit det sikkert høres ut. Anonymkode: b354c...a3c
Anonym bruker Skrevet 25. juli #8 Skrevet 25. juli Jeg var slank helt til jeg fikk barn nr.2, da jeg ble kronisk syk i beina. Jeg skjemmes over hvordan bena ser ut og merker jeg kvier meg for å kle av meg. Hjemme kan jeg gå med alt jeg ønsker, men ute kler jeg alltid inn bena mine.. Det er slitsomt og hele tiden ha sånne tanker og irriterer meg at jeg har den typen tanker. Jeg ser aldri på andre og kunne ikke bry meg mindre hvordan andre kler seg. Anonymkode: 82792...5a2
Anonym bruker Skrevet 31. juli #9 Skrevet 31. juli Jeg er misfornøyd med mye, og jeg bryr meg om det. Men frykter ikke badestranda, der ser jeg at det er mange som har mye å bry seg om. Det er koselig i sola og på badestranda likevel. Det er deilig med lite klær på kroppen. Anonymkode: 3e26a...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå