Gå til innhold

Jeg ble utskjelt av svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Men det er jo fint, så kan hun lese hvor dumt det er.

Anonymkode: c4f3a...a1e

På tide å slutte å trolle.

Anonymkode: 126e8...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det ligge ener bak her, siden svigermor tok opp at hun betalte for hele dåpen med at all matrester havnet hos dine foreldre uten at sviger ble spurt. Når dette kommer frem samtidig som dette brødet handler det om at hun føler seg snyltet. 
hadde svigermor lyst på kveldsmat og tok seg en brødskive av brødet du tok med som bare var til babyen? Og du sa at dette er kun babyen sitt? Dere er voksne mennesker med barn. Dere bor dere inn hos sviger på hytte der hun står for all mat og ordner opp. Over tid så er det krevende at dere ikke bidrar med hverken mat eller noe. 
At sviger også betalte for dåpen er jo også spesielt. Hvorfor betalte dere ikke selv? 
Vi har aldri opplevd at våre foreldre har betalt for hverken dåp eller konfirmasjoner hos oss, vi er voksne og har jobber og planlegger økonomi og div selv. Du synes det er riktig at sviger skal betale all mat på dere og gratis hytte? 
vel, ta det til deg. Del av dette brødet og gi babyen din grøt eller kjøp et nytt brød. 

Anonymkode: 8d159...4da

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da er det på tide at dere bidrar. Skjønner godt at hun reagerte, dere snylter.

På sitt eget brød? Hvorfor I helsike måtte svigermor ha babyens mat?? Veldig spesielt. 

Anonymkode: b7466...5ea

Skrevet

Svigerforeldre eier hytta og betaler for all mat slik det alltid har vært.

Aha så hun er fortsatt sur på det. Da vet du hvorfor. Kan du ikke bare si beklager, men det var litt stress i dåpen, at det var derfor dere ikke spurte dem om rester? Mannen da? Svigers burde vel dnakket med sin egen sønn..  ikke bare bare!

Skrevet

Svigerforeldre eier hytta og betaler for all mat slik det alltid har vært.

Aha så hun er fortsatt sur på det. Da vet du hvorfor. Kan du ikke bare si beklager, men det var litt stress i dåpen, at det var derfor dere ikke spurte dem om rester? Mannen da? Svigers burde vel dnakket med sin egen sønn..  ikke bare bare!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

På sitt eget brød? Hvorfor I helsike måtte svigermor ha babyens mat?? Veldig spesielt. 

En 6 mnd gammel baby som nettopp har begynt å prøve litt fast føde, spiser uansett ikke et helt brød alene så det er bare tullete å ikke ville dele litt.

Denne tråden er forresten tydelig trolling.

Anonymkode: 9707f...164

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Da er det på tide at dere bidrar. Skjønner godt at hun reagerte, dere snylter.

Nemlig, det var også min første tanke da jeg leste hi... 

Anonymkode: b8526...99c

Skrevet

Har aldri hørt om en på 6 mnd som spiser et helt brød før det blir fir gammelt. Del på brødet og kjøp nytt når det er spist opp.

Anonymkode: ff2eb...fca

Skrevet

Vil tro det er en underliggende årsak her. Svigermor er antakelig dritt lei av at dere  forventer all inclusive hver gang dere kommer på besøk. 

Bli voksne, vis alminnelig folkeskikk og bidra med både mat og arbeid når dere er sammen.

Anonymkode: b7a96...68c

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Var vel dråpen som fikk det til å renne over

Anonymkode: 97352...781

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hva mener du? Svigermor kunne jo bare ha bedt oss om å ta med det de trengte? Kan man virkelig bli sur på grunn av et brød?

Bør være unødvendig å måtte spør dere om det, dere er vel voksne? Kunne kjøpt med flere brød, noe å drikke, noe digg etc?Mange unge i dag, og de med barn , regner helst å få alt servert og tenker ikke selv…. Både når det gjelder å bli oppvartet, og det med barnepass. 

Anonymkode: f9e02...cd9

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Vi fikk aldri beskjed om noe slik, og derfor opplever jeg at vi ble behandlet urettferdig. Det gjør at vi ikke lenger ønsker å besøke dem, noe som selvfølgelig er trist – spesielt siden vi tross alt har deres barnebarn.

Det er nesten som at jeg tror at dette ikke kan være sant.  Men ingenting forundrer meg.

Det burde være helt unødvendig å få beskjed om noe sånn.  Det er dere som burde spurt om det hva de ville at dere skulle ta med dere av mat / drikke andre ting.  Og hadde de ikke noe klart svar, så burde dere kjøpt med dere litt forskjellig likevel.  Eventuelt noe drikke, litt ekstra godt pålegg, et brød, noe snacks etc.  Og hvor mye brød skal den 6 måneder gamle ungen spise, tror du?

Å gi restematen fra dåpen til dine foreldre når det var svigers som hadde betalt maten, er også ganske merkelig.  I alle fall uten å spørre svigers om de ville ha det / hva de ville ha av det. 

Anonymkode: 98cf6...84f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er nesten som at jeg tror at dette ikke kan være sant.  Men ingenting forundrer meg.

Det burde være helt unødvendig å få beskjed om noe sånn.  Det er dere som burde spurt om det hva de ville at dere skulle ta med dere av mat / drikke andre ting.  Og hadde de ikke noe klart svar, så burde dere kjøpt med dere litt forskjellig likevel.  Eventuelt noe drikke, litt ekstra godt pålegg, et brød, noe snacks etc.  Og hvor mye brød skal den 6 måneder gamle ungen spise, tror du?

Å gi restematen fra dåpen til dine foreldre når det var svigers som hadde betalt maten, er også ganske merkelig.  I alle fall uten å spørre svigers om de ville ha det / hva de ville ha av det. 

"svigermor" har skrevet innlegg her inne tidligere om dåpen. Det er bare trolling.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

"svigermor" har skrevet innlegg her inne tidligere om dåpen. Det er bare trolling.

Så det betyr at det ikke er sant?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 24.7.2025 den 19.48):

Forundrer meg ikke.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...