Anonym bruker Skrevet 23. juli #1 Skrevet 23. juli Er det en bra utvikling at partiet som mener alle ikke-hvite skal ut av Tyskland nå leder på meningsmålingene? Anonymkode: 4002e...072
Anonym bruker Skrevet 23. juli #2 Skrevet 23. juli Ja det synes jeg er veldig bra, skulle ønske vi hadde et parti som AfD i Norge Anonymkode: 0b790...128
Anonym bruker Skrevet 23. juli #3 Skrevet 23. juli Jeg synes de er litt ekstreme, så det er litt skremmende, men det er en direkte følge av politikken som har blitt ført. Anonymkode: 01abd...954
Anonym bruker Skrevet 23. juli #4 Skrevet 23. juli Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg synes de er litt ekstreme, så det er litt skremmende, men det er en direkte følge av politikken som har blitt ført. Anonymkode: 01abd...954 Ja, problemet er at folk på den andre siden av den politiske skalaen egger opp til slike holdninger. Anonymkode: 4002e...072
Anonym bruker Skrevet 23. juli #5 Skrevet 23. juli Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Ja, problemet er at folk på den andre siden av den politiske skalaen egger opp til slike holdninger. Anonymkode: 4002e...072 Det er fader meg så skremmende, og det er ikke rart at mange stemmer på de ekstreme partiene. I Norge så er det så mamge som er altfor naive, og forsvarer islam med nebb og klør, ser det her inne og, det skremmer meg. Hvis vi ikke passer oss, så vil barnebarna våre vokse opp i et islamsk samfunn. Anonymkode: 01abd...954
Anonym bruker Skrevet 23. juli #6 Skrevet 23. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja det synes jeg er veldig bra, skulle ønske vi hadde et parti som AfD i Norge Anonymkode: 0b790...128 Enig... Anonymkode: f4f04...be6
Anonym bruker Skrevet 23. juli #7 Skrevet 23. juli Jeg synes det er bra at høyresiden vokser seg sterkere. Det er på tide at noen våkner, vi kan ikke være så naive at vi fyller velfungerende samfunn med mennesker som er identitetsløse tikkende bomber. Selvsagt skal vi hjelpe mennesker som trenger hjelp, selvsagt skal vi ikke stigmatisere mennesker etter utseende, men vi MÅ verne om våre egne verdier. Akkurat den siden ved ekstrem høyre trenger vi MYE mer av. Jeg er derfor enig med de som ser at vi trenger dette i Norge også. Vi kan ikke la naive godtroende politikere øse ut penger på å ødelegge det trygge tillitsfulle samfunnet vi har. Her er en som endelig har våknet til den absurde virkeligheten norske, såkalte "ansvarlige" politikere, har ene og alene ansvaret for: https://www.nettavisen.no/nyheter/tveita-skytingen-de-har-ingen-verdens-ting-i-norge-a-gjore/s/5-95-2536884 Anonymkode: 902c7...967
Anonym bruker Skrevet 23. juli #8 Skrevet 23. juli Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg synes det er bra at høyresiden vokser seg sterkere. Det er på tide at noen våkner, vi kan ikke være så naive at vi fyller velfungerende samfunn med mennesker som er identitetsløse tikkende bomber. Selvsagt skal vi hjelpe mennesker som trenger hjelp, selvsagt skal vi ikke stigmatisere mennesker etter utseende, men vi MÅ verne om våre egne verdier. Akkurat den siden ved ekstrem høyre trenger vi MYE mer av. Jeg er derfor enig med de som ser at vi trenger dette i Norge også. Vi kan ikke la naive godtroende politikere øse ut penger på å ødelegge det trygge tillitsfulle samfunnet vi har. Her er en som endelig har våknet til den absurde virkeligheten norske, såkalte "ansvarlige" politikere, har ene og alene ansvaret for: https://www.nettavisen.no/nyheter/tveita-skytingen-de-har-ingen-verdens-ting-i-norge-a-gjore/s/5-95-2536884 Anonymkode: 902c7...967 Nå er det ikke lenge før venstresiden roper rasist Anonymkode: 4430d...5a5
Anonym bruker Skrevet 23. juli #9 Skrevet 23. juli Jeg syns det er så skremmende at mange nordmenn nekter å ta inn over seg hvor utrygt Norge har blitt. Jeg er helt skremt. Strengere grenser nå!! Anonymkode: 9af11...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå