Elizabeth Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Hylgauler som faen her... 😭😭😭 Håper noen av dere hedrer han på et vis. Husker pappa tok meg backstage som barn... Blir å høre på Ozzy i hele natt sammen med pappa... For en legende❤️❤️❤️
Anonym bruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Magisk for de som opplevde hans siste konsert nå nylig. ❤️ Anonymkode: 16d73...008
Anonym bruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli ❤️ Så spesielt at det skjer så kort tid etter konserten. En gave til menneskeheten har han vært ❤️ Anonymkode: 4ef30...b3f
Anonym bruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Vi hadde en god samtalte om Ozzy ved frokostbordet i dag hvor vi snakket om livet hans, helsen og hvordan han faktisk enda kan være i live etter alt han har utsatt seg for. Vi fikk virkelig frysninger da vi leste at han døde i morgentimene - altså ca akkurat mens vi snakket om han 💔 Anonymkode: ac1de...337
Anonym bruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Min første store «helt». Har aldri grått når en kjendis dør, men i dag var jeg nærme. Anonymkode: 8d94d...95f
Elizabeth Skrevet 22. juli Forfatter #7 Skrevet 22. juli Anonym bruker skrev (17 minutter siden): ❤️ Så spesielt at det skjer så kort tid etter konserten. En gave til menneskeheten har han vært ❤️ Anonymkode: 4ef30...b3f Musikken hans har brydd så mye for både pappa og meg. Fikk en klem av Ozzy da jeg var 5 år gammel backstage, det vil jeg aldri glemme... Det er så trist❤️❤️❤️
Elizabeth Skrevet 22. juli Forfatter #8 Skrevet 22. juli Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Min første store «helt». Har aldri grått når en kjendis dør, men i dag var jeg nærme. Anonymkode: 8d94d...95f ❤️
sug lut Skrevet 22. juli #9 Skrevet 22. juli Veldig trist, og så verdig å holde seg i live gjennom konserten og deretter bare takke av.
Anonym bruker Skrevet 22. juli #10 Skrevet 22. juli Anonym bruker skrev (22 minutter siden): ❤️ Så spesielt at det skjer så kort tid etter konserten. En gave til menneskeheten har han vært ❤️ Anonymkode: 4ef30...b3f Trodde han arrangerte den konserten som en avskjed og skulle dø ved hjelp av assistert selvmord i Sveits jeg? Døde han av seg selv før han fikk gjennomført det? Anonymkode: 0d8a5...f56
frk Nilsen Skrevet 22. juli #11 Skrevet 22. juli Elizabeth skrev (3 minutter siden): Musikken hans har brydd så mye for både pappa og meg. Fikk en klem av Ozzy da jeg var 5 år gammel backstage, det vil jeg aldri glemme... Det er så trist❤️❤️❤️ ❤️
Anonym bruker Skrevet 22. juli #12 Skrevet 22. juli Han holdt ut til etter konserten. 💙 At det skulle gå såå raskt nedover overasket meg litt. Fint for han at han fikk oppleve den flotte kvelden/ avskjeden. Anonymkode: 78956...d08
Anonym bruker Skrevet 22. juli #13 Skrevet 22. juli Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Trodde han arrangerte den konserten som en avskjed og skulle dø ved hjelp av assistert selvmord i Sveits jeg? Døde han av seg selv før han fikk gjennomført det? Anonymkode: 0d8a5...f56 Det har familien gått ut og avkreftet. Anonymkode: 4ef30...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå