HvittHus Skrevet 22. juli #1 Skrevet 22. juli Mannen og jeg skal på konsert lørdag på Ullevaal stadion. Vi kan ta buss, men da blir det et lappeteppe av transportetapper for å komme fram, så det beste hadde vært å bruke bil siden vi bor et godt stykke utenfor Oslo. Dere som er kjent i Oslo? Er det i det hele tatt praktisk mulig å finne en parkeringsplass i rimelig gåavstand til Ullevaal på lørdag ettermiddag, og isåfall hvor bør vi satse på å finne plass? Takker på forhånd for alle tips til en forvirret konsertgjenger fra landet.
Anonym bruker Skrevet 22. juli #2 Skrevet 22. juli Ofte leding i p-hus under Sogn studentbolig. Ellers så er det å parkere på p-hus i sentrum og ta t banen opp til Ullevaal Anonymkode: 59eda...7af
Anonym bruker Skrevet 22. juli #3 Skrevet 22. juli På skrå på den andre siden av veien for Ullevål stadion ligger et stort Mercedes-Benz bygg. Ved siden av det er det en parkeringsplassen med grus de ansatte som jobber der bruker på hverdagene. Den kan brukes. Kjør opp ved McDonalds og veien på baksiden. Parkeringsautomaten står på toppen ved bygget. Gå gjennom plassen i bygget og ta trappen ned på gangfeltet. Under 10 min å gå Anonymkode: e7355...6dd
Anonym bruker Skrevet 22. juli #4 Skrevet 22. juli Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ofte leding i p-hus under Sogn studentbolig. Ellers så er det å parkere på p-hus i sentrum og ta t banen opp til Ullevaal Anonymkode: 59eda...7af Normalt funker det, men ikke anbefalt nå som man må ta banen via Storo siden Majorstua blir bygd om. Anonymkode: b0711...b7f
Anonym bruker Skrevet 22. juli #5 Skrevet 22. juli Jeg ville parkert i sentrum og tatt trikken opp. Anonymkode: 35c7a...e74
Anonym bruker Skrevet 22. juli #6 Skrevet 22. juli Jeg pleier å parkere på Ullevål sykehus. Ikke langt å gå derfra. Anonymkode: 5f339...251
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå