Anonym bruker Skrevet 24. juli #26 Skrevet 24. juli Anonym bruker skrev (På 22.7.2025 den 22.58): Ja! Har bare sovet maks to timer per natt over de siste dagene pga det er så drepende varmt. Å når det har blitt lite søvn og det er veldig varmt ute,så trigger det migrene. Så har flere dager hatt migrene der jeg kaster opp. Så lei av denne varmen!! Anonymkode: f08aa...9c3 Hvorfor kjøper du ikke air condition? De er ikke veldig dyre, får de overalt, fra Rusta til Power, og de fungerer utmerket. Blåser kald luft og kjøler ned rommet. Anonymkode: f3c5b...218
Anonym bruker Skrevet 24. juli #27 Skrevet 24. juli Anonym bruker skrev (10 timer siden): Hvorfor kjøper du ikke air condition? De er ikke veldig dyre, får de overalt, fra Rusta til Power, og de fungerer utmerket. Blåser kald luft og kjøler ned rommet. Anonymkode: f3c5b...218 De er utsolgt overalt både i min kommune og nabokommunen. Anonymkode: f08aa...9c3
Anonym bruker Skrevet 25. juli #28 Skrevet 25. juli Anonym bruker skrev (På 24.7.2025 den 9.33): Hvorfor kjøper du ikke air condition? De er ikke veldig dyre, får de overalt, fra Rusta til Power, og de fungerer utmerket. Blåser kald luft og kjøler ned rommet. Anonymkode: f3c5b...218 Passer ikke for alle. Mange bor i blokk og har ikke lov til å ha kjøleslange ut av vinduet. Det plager naboer med støy. Nå er jeg passe fornøyd av den intense varmen, så gleder meg til det blir kjøligere. Orker ikke være ute annet enn tidlig morgen/kveld. Sover dårlig og må ha vifte på 24/7. I varmere strøk holder jeg mer ut pga mye bading, i Norge orker jeg ikke det. Jeg liker strand og sandbunn når jeg skal bade, evt svømmebasseng. Anonymkode: 1679f...6a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå