Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Poenget mitt er.. om du velger å gå for kompisen.. gjør det på den rette måten - gjør det slutt med mannen først.. Det forfølger deg hvis ikke. Helt sikkert ikke når du er midt i det.. men om du blir sittende der med samme opplevelse som meg så kommer virkeligheten brutalt inn i livet igjen.. det er drit å lande hardt og skjønne hvor mange man sårer.. 

Anonymkode: e44f0...040

Takk for et godt svar, tenker meg litt om her. Det burde absolutt gjøres slik ja, på den rette måten.

Er så sykt peoplepleaser også, føler jeg må tilfredstille andre sine behov selv om det in the end bare går utover  meg!

Anonymkode: daddf...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Så utrolig fint svar❤️Tusen takk.Jobbet du innen helse?🫣

Livet går i bølgedaler ja, litt for mange store bølger innimellom. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker mest.Er jo selvfølgelig glad i både mann og barn, men jeg er usikker om vi er sammen enda pga det er komfortabelt.

Jeg tipper barna er ganske fornøyd med at dere har det komfortabelt. Hva forventer du etter x antall år sammen? Sommerfugler i magen og roser hver fredag?

Anonymkode: 3704f...40a

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Jeg tipper barna er ganske fornøyd med at dere har det komfortabelt. Hva forventer du etter x antall år sammen? Sommerfugler i magen og roser hver fredag?

Anonymkode: 3704f...40a

Nei absolutt ikke det jeg forventer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Så utrolig fint svar❤️Tusen takk.Jobbet du innen helse?🫣

Livet går i bølgedaler ja, litt for mange store bølger innimellom. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker mest.Er jo selvfølgelig glad i både mann og barn, men jeg er usikker om vi er sammen enda pga det er komfortabelt.

Men hva er galt med å være glad i og ha det komfortabelt?

Jeg tror seriøst folk har for høye forventninger til hva et livslangt forhold er og skal være og ender med å fly fra blomst til blomst og lete etter den perfekte forelskelsen istedet. Det blir man ikke mer lykkelig av selv, og man ødelegger både barn og mann på veien.

Å leve i lappeteppefamilier, med dine og mine barn, samværsforeldre på siden, sinte barn som sørger over at foreldrene ikke holdt sammen osv er ikke et enkelt liv det heller.

Jeg og mannen har vært sammen I snart 30 år, og nå venter vi vårt første barnebarn. Det er en lykke å oppleve det sammen. Samlivet vårt har selvfølgelig bydt på både oppturer og nedturer, gode og mindre gode perioder, sykdom, sorg og lykkelige dager. Perioder med ro, glede og mye sex, og perioder med irritasjon, leihet og lite sex.

Men vi har alltid vært glad i hverandre, hatt respekt for hverandre og ønsket hverandre godt. Det kommer man langt med altså.

Anonymkode: d96fd...d15

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Men hva er galt med å være glad i og ha det komfortabelt?

Jeg tror seriøst folk har for høye forventninger til hva et livslangt forhold er og skal være og ender med å fly fra blomst til blomst og lete etter den perfekte forelskelsen istedet. Det blir man ikke mer lykkelig av selv, og man ødelegger både barn og mann på veien.

Å leve i lappeteppefamilier, med dine og mine barn, samværsforeldre på siden, sinte barn som sørger over at foreldrene ikke holdt sammen osv er ikke et enkelt liv det heller.

Jeg og mannen har vært sammen I snart 30 år, og nå venter vi vårt første barnebarn. Det er en lykke å oppleve det sammen. Samlivet vårt har selvfølgelig bydt på både oppturer og nedturer, gode og mindre gode perioder, sykdom, sorg og lykkelige dager. Perioder med ro, glede og mye sex, og perioder med irritasjon, leihet og lite sex.

Men vi har alltid vært glad i hverandre, hatt respekt for hverandre og ønsket hverandre godt. Det kommer man langt med altså.

Anonymkode: d96fd...d15

Dere høres ut som et flott par, respekt🥰❤️

Takk for fint innlegg. Jeg vet ikke.Føler meg som en skikkelig dritt.Og det burde jeg. Selv om jeg har levd det livet jeg har levd(uten å gå inn på det her), så er det ikke noe unnskyldning.

Jeg tar til meg ordene dine og skal virkelig jobbe for det. 
Gratulerer som snart besteforeldre, ønsker dere alt godt🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...