Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt?

1.Han du er gift med som gjør alt for deg, men drikker litt for mye til tider. Har barn sammen som ELSKER han.Han er virkelig snilleste pappaen. Har vært sammen halve livet.

2. En du har vært venn med fra før mannen og du ble sammen. Han har alltid prøvd å fått deg. Har klart enda følelser for han, sex med han er helt utenomjordisk!🥵Han vil enda være sammen med deg. Jeg er LITT usikker om han kan stoles 100% på mtp andre damer, men vet ikke helt hvorfor jeg tenker slik.

Anonymkode: daddf...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke et dilemma. Uansett hva som skjer så involverer du deg ikke med noen ny før barna dine blir vant til den nye situasjonen. 

Du må rett og slett ta hensyn til barnas beste. 

Anonymkode: 3704f...40a

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo ikke et dilemma. Uansett hva som skjer så involverer du deg ikke med noen ny før barna dine blir vant til den nye situasjonen. 

Du må rett og slett ta hensyn til barnas beste. 

Det må jeg. Virker så enkelt for andre å bare gå videre. Føler meg fastlåst av og til. Vil ikke flytte fra huset heller. Er jo selvfølgelig glad i mannen, men det er noe som bare ikke stemmer med oss lengre🥹

Skrevet

Valg mellom en drukkenbolt og en rundbrenner?? Ehh, ingen av dem 

Anonymkode: 70e4e...f37

Skrevet

Enten skilles du, eller ikke.

Velger du å skilles tar det tid før du kan dra en ny mann inn i livet til ungene dine altså. Den sorgprosessen de må gjennom skal ikke forstyrres av en ny parter de overhodet ikke har bedt om i livene sine.

Jeg personlig hadde aldri ødelagt en rimelig velfungerende familie pga seksuell tiltrekning mot en barndomskjæreste.

Anonymkode: d96fd...d15

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Enten skilles du, eller ikke.

Velger du å skilles tar det tid før du kan dra en ny mann inn i livet til ungene dine altså. Den sorgprosessen de må gjennom skal ikke forstyrres av en ny parter de overhodet ikke har bedt om i livene sine.

Jeg personlig hadde aldri ødelagt en rimelig velfungerende familie pga seksuell tiltrekning mot en barndomskjæreste.

Takk.Enig med deg innerst inne. Pga mange ting har jeg ikke «levd et ungdomsliv» og føler meg litt snytt for det. Med det sagt så betyr det ikke at jeg bare skal hoppe tilbake i tid. Har fremdeles følelser for han dessverre..

Skrevet

Du skriver at han drikker ‘litt for mye’. Hva legger du i det, drikker han for mye på fest eller blir det for mye i hverdagen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Takk.Enig med deg innerst inne. Pga mange ting har jeg ikke «levd et ungdomsliv» og føler meg litt snytt for det. Med det sagt så betyr det ikke at jeg bare skal hoppe tilbake i tid. Har fremdeles følelser for han dessverre..

Vi mennesker er nå sånn skrudd sammen at vi kan ha følelser for mange mennesker i løpet av et liv, og følelser trenger heller ikke forsvinne selv om det kommer flere til.

Vi er mange som har en som har en ekstra plass i vårt hjerte selv om det ikke ble oss. De er det best å holde seg unna.

For livet går i bølgedaler og vi er ikke rosenrødt nyforelsket hele tiden i en livslang partner. Da trenger vi ikke minnen på den ene fra ungdommen, da må vi jobbe med dagens forhold.

Hverdagen kommer til absolutt alle forhold.

Skrevet

Singel helt klart

Anonymkode: 5c92c...8fc

Skrevet

1.

Du ødelegger ikke en familie for en mann du er usikker på.

Anonymkode: 6a30b...a8b

Skrevet

1. og om han faktisk har et alkoholproblem ber du han ta tak i det.

Alternativ to blir fort ekstremt ustabilt for barna med en far som kanskje vil ty til flaska enda mer og en mor som helst bare vil ligge med den nye typen.

Det der er ikke et dilemma, du har bare lyst til å ligge med han andre.

Anonymkode: d199e...b34

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva hadde dere valgt?

1.Han du er gift med som gjør alt for deg, men drikker litt for mye til tider. Har barn sammen som ELSKER han.Han er virkelig snilleste pappaen. Har vært sammen halve livet.

2. En du har vært venn med fra før mannen og du ble sammen. Han har alltid prøvd å fått deg. Har klart enda følelser for han, sex med han er helt utenomjordisk!🥵Han vil enda være sammen med deg. Jeg er LITT usikker om han kan stoles 100% på mtp andre damer, men vet ikke helt hvorfor jeg tenker slik.

Når min venn som jeg har kjent siden før mannen endelig fikk meg så var jeg ikke så interessant lenger. Så jeg var utro, ble forelsket og sitter igjen med akkurat den karmaen jeg fortjener. 

Anonymkode: e44f0...040

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi mennesker er nå sånn skrudd sammen at vi kan ha følelser for mange mennesker i løpet av et liv, og følelser trenger heller ikke forsvinne selv om det kommer flere til.

Vi er mange som har en som har en ekstra plass i vårt hjerte selv om det ikke ble oss. De er det best å holde seg unna.

For livet går i bølgedaler og vi er ikke rosenrødt nyforelsket hele tiden i en livslang partner. Da trenger vi ikke minnen på den ene fra ungdommen, da må vi jobbe med dagens forhold.

Hverdagen kommer til absolutt alle forhold.

Så utrolig fint svar❤️Tusen takk.Jobbet du innen helse?🫣

Livet går i bølgedaler ja, litt for mange store bølger innimellom. Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker mest.Er jo selvfølgelig glad i både mann og barn, men jeg er usikker om vi er sammen enda pga det er komfortabelt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

1. og om han faktisk har et alkoholproblem ber du han ta tak i det.

Alternativ to blir fort ekstremt ustabilt for barna med en far som kanskje vil ty til flaska enda mer og en mor som helst bare vil ligge med den nye typen.

Det der er ikke et dilemma, du har bare lyst til å ligge med han andre.

Anonymkode: d199e...b34

Han har tatt tak i det.

Er ikke bare snakk om ligging her, kan telle på 1 hånd de jeg har hatt sex med.

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Når min venn som jeg har kjent siden før mannen endelig fikk meg så var jeg ikke så interessant lenger. Så jeg var utro, ble forelsket og sitter igjen med akkurat den karmaen jeg fortjener. 

Nei seriøst?Hvordan da?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei seriøst?Hvordan da?

Hvordan? Jeg gjorde noe som er helt uhørt, som jeg aldri trodde jeg var i stand til. Ble vilt forelsket i kompisen min, og hans interesse for meg forsvant i samme sekund som han hadde fått det han hadde hatt en fantasi om i mange år. Så jeg mistet kameraten min, og føler meg som en helt jævlig person. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan? Jeg gjorde noe som er helt uhørt, som jeg aldri trodde jeg var i stand til. Ble vilt forelsket i kompisen min, og hans interesse for meg forsvant i samme sekund som han hadde fått det han hadde hatt en fantasi om i mange år. Så jeg mistet kameraten min, og føler meg som en helt jævlig person. 

Uff leit😔Følte du at du kunne stole på han 100% før dere gjorde det dere gjorde…..

Er du sammen med mannen din enda?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Uff leit😔Følte du at du kunne stole på han 100% før dere gjorde det dere gjorde…..

Er du sammen med mannen din enda?

Ja, jeg følte at jeg kunne stole 100% på han. Og ja, jeg er sammen med mannen. Men jeg vet ikke om det vil vare. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg følte at jeg kunne stole 100% på han. Og ja, jeg er sammen med mannen. Men jeg vet ikke om det vil vare. 

Trist å høre❤️Jeg føler virkelig jeg kan stole 100% på han, har kjent han i 20 år.Men man vet kanskje aldri?

Skrevet

Trist å høre❤️Jeg føler virkelig jeg kan stole 100% på han, har kjent han i 20 år.Men man vet kanskje aldri?

I mitt tilfelle fikk jeg meg i alle fall en overraskelse

Skrevet

Jeg tror egentlig at livet legger seg slik at folk får som fortjent. Og det fikk jeg. Hadde jeg gjort det på den rette måten - gjort det slutt med mannen og inngått et forhold til kompisen min, så hadde det kanskje sett annerledes ut.

Men jeg var sjanseløs. Jeg ble helt blendet av å føle meg sett og hørt. Av at en person virkelig forsto meg og hadde ryggen min. Derfor var slaget enda hardere når jeg opplevde at han sviktet.

Og hva skal jeg gjøre da? Klage min nød til noen? Hvem vil ha medlidenhet med en som har vært utro? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Kjempetrist. Vet mannen din om dette?

Skrevet

Kjempetrist. Vet mannen din om dette?

Ikke enda.. men sånt kommer alltid frem. Han har bedt meg om å aldri fortelle det om jeg noengang er utro.. 

Skrevet

Ikke enda.. men sånt kommer alltid frem. Han har bedt meg om å aldri fortelle det om jeg noengang er utro.. 

Poenget mitt er.. om du velger å gå for kompisen.. gjør det på den rette måten - gjør det slutt med mannen først.. Det forfølger deg hvis ikke. Helt sikkert ikke når du er midt i det.. men om du blir sittende der med samme opplevelse som meg så kommer virkeligheten brutalt inn i livet igjen.. det er drit å lande hardt og skjønne hvor mange man sårer.. 

Skrevet

Det har ikke min sagt noe om, og jeg hater å skjule ting. Alle kan gjøre feil(sier det ikke for å redde meg selv inn her).Veldig rart egentlig fordi jeg har alltid vært mot utroskap…og her er jeg🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...