Anonym bruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Det ble jeg nylig. Ah, så kleint og pinlig. Særlig når jeg trodde at det vi hadde var noe spesielt, men så viste det seg at han bare ville være venner?! Hvordan redde ansikt og ikke minst vennskapet? Anonymkode: 43b66...7cc
Anonym bruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det ble jeg nylig. Ah, så kleint og pinlig. Særlig når jeg trodde at det vi hadde var noe spesielt, men så viste det seg at han bare ville være venner?! Hvordan redde ansikt og ikke minst vennskapet? Anonymkode: 43b66...7cc 🙈🙈🙈 Anonymkode: e4fb3...ac1
Anonym bruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Hi; sett deg selv i den andres posisjon. Hadde du villet at noen som la an på deg skulle føle seg dum fordi du sa nei? Det er en ærlig greie, bare ta et nei for et nei og gå videre. Ikke tenk så mye over det, for du får ikke endret det uansett. Og ja, jeg har blitt avvist et par ganger. Jeg synes det er bedre at folk sier nei, enn at de har sex med folk de ikke vil, for det vil jeg også ha rett til å gjøre. Anonymkode: 9340b...f8f
Anonym bruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Har aldri opplevd det, men har vært i fast forhold hele veien. Det er mange grunner til at du ble avvist, trenger ikke ha noe med deg og gjøre eller at det er feil med deg. Mulig det er han som ikke er klar eller vet helt hva han vil. Eller kjenner på noe. Ikke tenk på det. Anonymkode: 94e0f...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå