Anonym bruker Skrevet 21. juli #1 Skrevet 21. juli Jeg blir 41 år neste mnd og jeg må ærlig innrømme at etter jeg ble 40 så har jeg fått bedre og bedre sex. Føler meg litt mer hoven der nede.. men nå får jeg orgasme med å fingre noe jeg aldri har hatt før! Bedre sex med alderen kan jeg garantere👌🤩 noen andre som kjenner på det samme? Anonymkode: 846af...622
Anonym bruker Skrevet 21. juli #2 Skrevet 21. juli Jeg er 45. Merker ingen forskjell Anonymkode: 16541...e95
Anonym bruker Skrevet 21. juli #3 Skrevet 21. juli Orgasmene er mye sterkere. Jeg har også begynt å sprute. Er 44 år. Anonymkode: 10dd5...05e
Anonym bruker Skrevet 21. juli #4 Skrevet 21. juli Anonym bruker skrev (11 timer siden): Orgasmene er mye sterkere. Jeg har også begynt å sprute. Er 44 år. Anonymkode: 10dd5...05e Oi, merkelig at du sier det for det føler jeg at jeg også har vært nære på til tider.. men ja absolutt mye sterkere og bedre orgasme her også Anonymkode: 846af...622
Anonym bruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli Ja men da så. Det er jo det eneste viktige med sexen, orgasmen. Anonymkode: 1feb5...933
Anonym bruker Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Bruker den womeniser eller hva den heter. Da blir det maks Anonymkode: dc424...5e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå