Gå til innhold

Er så misunnelig på dere som går inn i midjen😓

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint når kroppen er formet med midje og kjenner jeg er en liten smule misunnelig🤩

Selv er jeg ganske epleformet og de ekstra kiloene jeg får legger seg alltid på overkroppen😓

Men ellers må jeg vel bare være takknemlig for at jeg har en kropp som fungerer og jeg våkner hver morgen uten noen vondter selv om jeg runder 50 i høst😅

Sånn, der fikk jeg det ut😅 altså ingen spørsmål men bare litt frustrasjon når jeg iblant føler meg som en strandet hval🥴 

Anonymkode: 7eeb3...065

Skrevet

Jeg har smal midje, egentlig den «perfekte kroppen» men på innsiden er det bare smerte og tungt. 
Heller pære eller epleformet eller hva enn det skulle være enn å ikke ha det bra. 
Kos deg i den kroppen du har. Livskvalitet og en kropp som fungerer er nr1. 

Anonymkode: 5d69c...892

Skrevet

ja, det evige, midjen, jeg vet. Prøv vektet rockering, det funker for meg, er 58 og fettet legger seg fort på magen. Kjernemuskelaturøvelser, rockering og periodisk faste men ikke ekstremt. Spise alt jeg vil men med måte. Da kom midjen til syne etter en stund. Lykke til!

Anonymkode: 9a798...8e9

Skrevet

Ja, store naturlige pupper, stor rumpe og smal midje, der har du meg. Er heldig med genene. Men vær glad i den kroppen du har. Hallo, du er 50!

Anonymkode: 7fd55...d4f

Skrevet

Jeg og søsteren min har helt forskjellig kropp.

Vi er 47 og 51 år gamle, 172 og 174 cm høye.

Jeg har eplefasong med tynne lange ben og en kule av en overkropp med stor mage og store pupper. Hun han veldig små pupper, fantastisk smal midje og litt rundt rumpe og tykkere lår.

Hun er misunnelig på mine pupper,jeg på hennes midje 😅

Vi veier like mye, rett over 70 kg, men bruker forskjellig størrelse og må ha klær med helt forskjellig snitt.

Kroppsfasong er rare greier altså. Vi har begge vært litt tyngre, hos meg legger alle kiloene seg på magen mens hos henne legger de seg på rumpa. Så jo tykkere Vi blir jo større blir forskjellen på klesstørrelse. Veier Vi 80 kg kan hun fint kjøpe klær i vanlig butikk, mens jeg må i stor-mote avdelingen 🙈

Anonymkode: f6b6f...1b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg og søsteren min har helt forskjellig kropp.

Vi er 47 og 51 år gamle, 172 og 174 cm høye.

Jeg har eplefasong med tynne lange ben og en kule av en overkropp med stor mage og store pupper. Hun han veldig små pupper, fantastisk smal midje og litt rundt rumpe og tykkere lår.

Hun er misunnelig på mine pupper,jeg på hennes midje 😅

Vi veier like mye, rett over 70 kg, men bruker forskjellig størrelse og må ha klær med helt forskjellig snitt.

Kroppsfasong er rare greier altså. Vi har begge vært litt tyngre, hos meg legger alle kiloene seg på magen mens hos henne legger de seg på rumpa. Så jo tykkere Vi blir jo større blir forskjellen på klesstørrelse. Veier Vi 80 kg kan hun fint kjøpe klær i vanlig butikk, mens jeg må i stor-mote avdelingen 🙈

Anonymkode: f6b6f...1b6

Man har ulike kropper. Hvis du vil ha en endring må du se an kostholdet og trene. Jeg kan spise hva jeg vil, og drikker brus men er fortsatt slank. Jeg er mer opptatt av å ha en kropp som virker enn en syk kropp. 

Skrevet

Ts, mine venninner som ikke har timeglassfigur har langt lettere enn meg for å finne seg klær. De får også billigere klær.

På papiret skal timeglassfiguren (i menns øyne) være perfekt, men det er egentlig bare tull. 

Jeg må ha veldig dyre bh'er, for det er de eneste som er i min størrelse som også sitter på. Det er vanskelig å finne bukser, det er vanskeligere å finne klær som i snitt sitter pent på timeglassfigur. Finner du noe som passer oventil, så er det gjerne som en sekk rundt midjen. Finner du skjørt som er breie nok overhoftene, så sitter de gjerne ikke i midjen og blir igjen som en sekk nedover. 

Jeg har mange ganger vært misunnelig på venninner med mer H-form og noen av dem epleform, for de finner seg mye lettere klær som sitter pent.

Det viktigste er å lære seg å bli fornøyd med egen kropp. Den dagen den ikke fungerer som den skal, det er da man oppdager hvor viktig kroppen er. Min fungerer ikke lenger som den skal pga. kronisk sykdom, og da spiller virkelig ikke hvordan den ser ut noen rolle.

Anonymkode: cb6a1...b11

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Man har ulike kropper. Hvis du vil ha en endring må du se an kostholdet og trene. Jeg kan spise hva jeg vil, og drikker brus men er fortsatt slank. Jeg er mer opptatt av å ha en kropp som virker enn en syk kropp. 

Snakk om at poenget flyr milevis over hodet på deg da! 

Anonymkode: b3dd9...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...