Anonym bruker Skrevet 20. juli #1 Skrevet 20. juli Vi har hatt heftige debatter om jeans i varme her inne, men hva med sko? Jeg sitter og venter på en buss i 30 grader og har hatt god tid til å se på folks føtter. Overraskende mange går i joggesko/sneakers. Hvordan klarer de det? Det må jo være grusomt varmt? Anonymkode: 01d5b...242
Anonym bruker Skrevet 20. juli #2 Skrevet 20. juli Jeg går vondt i beina hvis jeg går i andre sko, så jeg bruker alltid joggesko i hverdagen. Anonymkode: 38988...4ea
Anonym bruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Jeg går vondt i beina hvis jeg går i andre sko, så jeg bruker alltid joggesko i hverdagen. Anonymkode: 38988...4ea Jeg skjønner det, men blir det ikke veldig varmt? Jeg hadde seriøst ikke taklet joggesko nå. Det finnes jo sånne helsesandaler som sykepleiere bruker. Hi Anonymkode: 01d5b...242
Anonym bruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli Det kan være mange grunner til at folk ikke bruker sandaler altså Joggesko i mesh er ikke særlig varmt. Jeg har begge deler, joggesko og sandaler. Men jeg har dårlig rygg og må ha dempede gode sko, da blir sandalene ofte litt "kjerring" Anonymkode: d616f...fc5
Anonym bruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det kan være mange grunner til at folk ikke bruker sandaler altså Joggesko i mesh er ikke særlig varmt. Jeg har begge deler, joggesko og sandaler. Men jeg har dårlig rygg og må ha dempede gode sko, da blir sandalene ofte litt "kjerring" Anonymkode: d616f...fc5 Jeg hadde skjønt det om det bare var noen, men det er seriøst flertallet. Kanskje fire av fem? Så mange er det vel ikke som har vondt i ryggen? Joggesko med mesh har jeg prøvd, det er bare litt mindre varmt enn vanlige og det ser dessuten ut som de fleste har helt vanlige. De må jo kunne vri opp sokkene når de kommer hjem. Anonymkode: 01d5b...242
Anonym bruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde skjønt det om det bare var noen, men det er seriøst flertallet. Kanskje fire av fem? Så mange er det vel ikke som har vondt i ryggen? Joggesko med mesh har jeg prøvd, det er bare litt mindre varmt enn vanlige og det ser dessuten ut som de fleste har helt vanlige. De må jo kunne vri opp sokkene når de kommer hjem. Anonymkode: 01d5b...242 Har aldri blitt så svett på bena... Sikkert forskjell på hvor mye man svetter der også. Anonymkode: d616f...fc5
Anonym bruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Mine er stort sett mesh alle par og de er mer luftige enn varme. Jeg liker lukkede sko på tur. Anonymkode: 0d891...38d
Anonym bruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Ja det er varmt, men ikke så mye varmere enn sandaler. Liker ikke å vise tærne mine utenom hjemme og på stranda eller med høy hælte sandaler og kan jo ikke går rundt i det. I tillegg blir føttene mindre skitne Anonymkode: 8403f...8d9
Anonym bruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Har forresten ikke noe problem å gå i jeans i varmen heller Anonymkode: 8403f...8d9
Anonym bruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Jeg skjønner det, men blir det ikke veldig varmt? Jeg hadde seriøst ikke taklet joggesko nå. Det finnes jo sånne helsesandaler som sykepleiere bruker. Hi Anonymkode: 01d5b...242 Det eneste som virker på mine bein er (dyre) joggesko, én spesifikk modell. Når det handler om å kunne gå eller bare halte er varme underordnet. Anonymkode: e1d7d...0db
Anonym bruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli For meg er det totalen som betyr noe. Det er f.eks. mye varmere med langt hår som isolerer nakken enn det er med joggesko. Med lette sommerklær (f.eks. singlet eller luftig trenings-t-skjorte og luftig skjørt) og oppsatt hår går luftige joggesko helt fint Anonymkode: e8692...11a
Anonym bruker Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli Jeg bruker alltid joggesko. Men akkurat nå i denne steken har jeg sandaler. Hadde jeg dog reist kollektivt hadde nok antrekket og tilsvart at jeg hadde joggesko. På stranda eller en kjapp tur i butikken bruker jeg sandaler Anonymkode: 4f63e...8ae
Anonym bruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli Jeg går nesten alltid med joggesko. det er varmt, men ikke så plagsomt. Jeg har dyre ecco sandaler som skal være veldig gode, men jeg kan ikke gå lenge i de eller andre åpne sko før ryggen min slår seg helt vrang. Anonymkode: 847a4...89b
Anonym bruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli Skjønner ikke at folk takler noe i varmen. Her ligger vi rett ut i undertøy og en topp foran vifte. Eneste vi gjør utendørs er å bade. Jeg liker varme altså, men over tid blir jeg både slapp, ukonsentrert og sint Anonymkode: 9cb46...ded
Anonym bruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli Joggesko og dongeribukse er helt greit i varmen. Anonymkode: 8070d...cf9
Anonym bruker Skrevet 21. juli #16 Skrevet 21. juli Anonym bruker skrev (14 timer siden): Jeg skjønner det, men blir det ikke veldig varmt? Jeg hadde seriøst ikke taklet joggesko nå. Det finnes jo sånne helsesandaler som sykepleiere bruker. Hi Anonymkode: 01d5b...242 Jeg har Gaitline sandaler jeg bruker på jobb. De er veldig gode de altså, men pene? Ikke akkurat. Du kan gå med dem til arbeidstøy, men ikke til sivil. Anonymkode: 33a34...1d1
Anonym bruker Skrevet 21. juli #17 Skrevet 21. juli Jeg finner ikke sandaler jeg liker. Har slike røffe "vandrersandaler" til langturer, men de passer ikke til det meste av klærne mine. Har faktisk vært på utkikk i årevis, men synes at alternativet ofte blir så spinkelt, ikke noe man orker å gå i timevis. Gladiatorsandaler har jeg heller aldri kledd. Så jeg går ikke i sandaler fordi jeg ikke har noe som passer til anledningen og antrekket. Anonymkode: a7f4c...cbb
Anonym bruker Skrevet 21. juli #18 Skrevet 21. juli Varme føtter har aldri plaget meg nevneverdig. Jeg elsker joggesko! Bruker Crocs hjemme og på stranda, sandaler snubler man i, eller får gnagsår av reimene. Anonymkode: 9c58c...63e
Anonym bruker Skrevet 21. juli #19 Skrevet 21. juli Jeg fryser eller svetter sjelden på beina, så om antrekket passer med sneakers eller joggesko så bruker jeg det. Jeg har også noen sandaler som er knallgode å gå i, men siden de er åpne så er jo joggesko best på lengre turer. https://skomani.no/dame/sandaler/vagabond/sandaler-dame-12 Anonymkode: 4671f...687
Gucci_Helene Skrevet 21. juli #20 Skrevet 21. juli Bruker sandaler mye, men bruker joggesko når jeg handler og går rundt med handlevogn eller skal ta kollektivt
Anonym bruker Skrevet 21. juli #21 Skrevet 21. juli Orker ikke sandaler i byen, helt uaktuelt å drasse med seg skitt og støv på mine vakre tær 😀 da er det lette joggesko som gjelder Anonymkode: 509a5...ca7
Anonym bruker Skrevet 21. juli #22 Skrevet 21. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Orker ikke sandaler i byen, helt uaktuelt å drasse med seg skitt og støv på mine vakre tær 😀 da er det lette joggesko som gjelder Anonymkode: 509a5...ca7 Hadde man bare hatt såpe og vann! Anonymkode: 4671f...687
Anonym bruker Skrevet 21. juli #23 Skrevet 21. juli Til dere som sliter med ryggen, det finnes sandaler med joggeskosåle, altså dempet, myke og gode å gå i. Ikke verdens lekreste, men likevel helt ok. Jeg har disse, går tur med hunden i de, veldig gode. https://www.skotreff.com/skecher-dlux-walker-2?gad_source=1&gad_campaignid=17190363242&gclid=Cj0KCQjwyvfDBhDYARIsAItzbZGNjfL8LNtVJUgZ1I98wPrf2xloAEZdeQrIuvKvAKATqo4kYhAYltkaAjhSEALw_wcB Men jeg går også mest i joggesko da, i mesh, fungerer fint for meg. Anonymkode: d616f...fc5
Anonym bruker Skrevet 21. juli #24 Skrevet 21. juli Bruker joggesko nå i varmen, men kun når jeg løper eller går lange turer, eller er i gymen. Ellers er det sandaler. Anonymkode: 46882...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå