Gå til innhold

Til dere med pulevenner/elskere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør dere andre sosiale ting sammen med pulevennen deres eller er det kun sex? Han jeg holder på med nå vil ha meg med én uke til Kreta. Han betaler alt. Må si jeg har veldig lyst. Hvor går grensa deres? 

Anonymkode: 59f31...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på. Er vi venner i utgangspunktet, som velger å ha sex innimellom, kunne jeg fint dratt én uke på ferie sammen. 

Men om det er en jeg kun har kontakt med for sex og ingenting annet, da hadde jeg ikke gjort det. 

Min nåværende elsker er jeg god venn med og vi finner på ting som venner med barna våre, handler til hverandre ved behov, hjelper hverandre med ulike gjøremål. Også velger vi å ha sex når barna er på samvær. Vi kunne fint ha dratt én uke på ferie sammen, både med barn og uten sex òg uten barn og med sex.

Anonymkode: c0e92...9ba

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Gjør dere andre sosiale ting sammen med pulevennen deres eller er det kun sex? Han jeg holder på med nå vil ha meg med én uke til Kreta. Han betaler alt. Må si jeg har veldig lyst. Hvor går grensa deres? 

Anonymkode: 59f31...06c

Akkurat vært en uke nå på ferie med min PV, han betalte alt, ser ikke noe galt i det. Vi vet begge at det kun handler  om sex og ikke noe  mer

Anonymkode: db2dd...ef3

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Akkurat vært en uke nå på ferie med min PV, han betalte alt, ser ikke noe galt i det. Vi vet begge at det kun handler  om sex og ikke noe  mer

Kjøpt og betalt.

Anonymkode: 474bd...8af

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Kjøpt og betalt.

Anonymkode: 474bd...8af

Ja?

Skrevet

Jeg har flere, har litt forskjellige forhold med de. En har jeg kun sex med. En finner jeg på ting med - kunne reist på ferie med han 🥰

Anonymkode: 60b30...184

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvordan klarer du å stenge av følelsene?

Anonymkode: 4cfb8...f0d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kommer an på. Er vi venner i utgangspunktet, som velger å ha sex innimellom, kunne jeg fint dratt én uke på ferie sammen. 

Men om det er en jeg kun har kontakt med for sex og ingenting annet, da hadde jeg ikke gjort det. 

Min nåværende elsker er jeg god venn med og vi finner på ting som venner med barna våre, handler til hverandre ved behov, hjelper hverandre med ulike gjøremål. Også velger vi å ha sex når barna er på samvær. Vi kunne fint ha dratt én uke på ferie sammen, både med barn og uten sex òg uten barn og med sex.

Hva er forskjellen på det og å være kjærester?

Skrevet
55 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvordan klarer du å stenge av følelsene?

Vi er begge enige om at dette kun er sex, vi er venner men kun ute etter det "gøyale" i et forhold som sex og reiser. Vi har ofte også hvert vårt rom når vi reiser, men denne gangen bodde vi på samme rom da det ble mest praktisk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva er forskjellen på det og å være kjærester?

Vi deler ikke dype emosjonelle følelser for hverandre, vi sier ikke glad i deg, sender ikke kosemeldinger eller bruker hjerteemojier. Gir ikke klem engang når vi er sammen med barna eller rundt andre, bortsett fra på bursdager, jul, 17.mai og sånne dager. 

Vi er gode venner som har litt sex. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Vi deler ikke dype emosjonelle følelser for hverandre, vi sier ikke glad i deg, sender ikke kosemeldinger eller bruker hjerteemojier. Gir ikke klem engang når vi er sammen med barna eller rundt andre, bortsett fra på bursdager, jul, 17.mai og sånne dager. 

Vi er gode venner som har litt sex. 

Jeg skjønner. Skulle ønske jeg kunne ha det sånn, men jeg blir så fort knyttet til noen jeg har sex med og da blir det så vondt når følelsene ikke blir gjengjeldt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...