Anonym bruker Skrevet søndag kl 00:46 #1 Skrevet søndag kl 00:46 Var singel I 6 år etter brudd med barnefar som jeg var med i 11 år. Skulle være singel for alltid. Så møtte jeg en mann i mars og vi ble raskt ett par. Det varte i 4 mnd! Jeg gjorde det nettop slutt. Ny mann?? Never!!! Jeg er for independent- og sær 😜 Anonymkode: 7b8e0...1d4
Anonym bruker Skrevet søndag kl 01:47 #2 Skrevet søndag kl 01:47 "Independent"? Tøffer du deg med engelskkunnskapene dine igjen? Du vet det finnes et norsk ord for det, ikke sant? Anonymkode: 775d6...df0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 04:50 #3 Skrevet søndag kl 04:50 Greit å få en bekreftelse på at valget om å være singel er riktig. Høres egentlig ganske deilig ut. Anbefaler deg likevel å forholde deg til ett språk om gangen. Aldri og selvstendig fungerer bedre på norsk enn never og independent. Anonymkode: de975...ed5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:42 #4 Skrevet søndag kl 07:42 For å sitere et kjent feministisk uttrykk: En kvinne uten en mann er som en fugl uten bur – fri! Fremtiden er uten menn. Anonymkode: d4bc8...956
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:47 #5 Skrevet søndag kl 07:47 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): For å sitere et kjent feministisk uttrykk: En kvinne uten en mann er som en fugl uten bur – fri! Fremtiden er uten menn. Anonymkode: d4bc8...956 100% vrøvl, 100% feil. Anonymkode: 775d6...df0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:53 #6 Skrevet søndag kl 07:53 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): For å sitere et kjent feministisk uttrykk: En kvinne uten en mann er som en fugl uten bur – fri! Fremtiden er uten menn. Anonymkode: d4bc8...956 Det håper jeg da inderlig ikke. Menn er jo fantastiske til sitt bruk. En god partner gjør livet komplett og jeg kunne ikke tenke meg livet uten. Men man må jo finne en som virker, samt at vi er alle forskjellige. Hadde jeg mistet mannen min nå har en potensiell ny mann svært store sko å fylle. Så jeg er enig i at heller singel enn i et dårlig forhold, og det gjelder jo for alle. Anonymkode: e2d52...4a0
Anonym bruker Skrevet søndag kl 07:54 #7 Skrevet søndag kl 07:54 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): 100% vrøvl, 100% feil. Anonymkode: 775d6...df0 Ikke bry deg om han. Det er husincellen vår som er på ferde. Han vil så gjerne ha oppmerksomhet. Får han det fortsetter han bare i det ufordragelige. Anonymkode: ae212...19c
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:25 #8 Skrevet søndag kl 08:25 Å det må du aldri si til en mann 😂 Etter 20 års ekteskap, skilte vi oss, og jeg er nå SINGEL - og skal ALDRI mer gå i fella med en mann! Det som forbauser meg stort, er hvordan menn responderer på at jeg er singel, lykkelig og uinteressert i et forhold. De blir sure, fornærma og begynner nærmest å krangle. Spørsmål om jeg er lesbisk er obligatorisk. Hvorfor blir menn (og noen kvinner?) provosert over at noen VELGER singellivet? Anonymkode: 8e673...f3f
Anonym bruker Skrevet søndag kl 08:26 #9 Skrevet søndag kl 08:26 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ikke bry deg om han. Det er husincellen vår som er på ferde. Han vil så gjerne ha oppmerksomhet. Får han det fortsetter han bare i det ufordragelige. Anonymkode: ae212...19c Det er jeg ikke og spurte heller ikke om svar. Påpekte bare at det er samvar med det trådstarter tar opp, og kjente feministiske uttrykk om kvinnelig frigjøring fra menn. Hennes kommentar "Ny mann?? Never!!!" er i tråd med den feministiske ideologien. Et annet kjent feministisk uttrykk: En mann er unødvendig – jeg har valgt meg selv! Anonymkode: d4bc8...956
Anonym bruker Skrevet søndag kl 09:49 #10 Skrevet søndag kl 09:49 😂 you go girl 💪🏻 Anonymkode: 6fa86...6ff
Anonym bruker Skrevet søndag kl 11:26 #11 Skrevet søndag kl 11:26 Jeg er også singel, er 42 år nå. Har ikke hatt noe langvarig forhold siden barnefaren for 12 år siden. Men elsker å ha elskere! Jeg er tydelig på at jeg ikke ønsker noe forhold og forpliktelser, overraskende nok har utvalget vært mindre enn da jeg var på leit etter kjæreste. Men nå har jeg funnet en alenefar som heller ikke vil ha et forhold, kun sex, nærhet og vennskap. Vi går ikke ut og spiser eller på date og sånt, men kan se en film og drikke et par glass vin før vi har sex. Helt perfekt for meg! Anonymkode: 19edb...ce6
Anonym bruker Skrevet søndag kl 13:57 #12 Skrevet søndag kl 13:57 Jeg har vært singel i 12 år etter 2 samboerskap og ett ekteskap, og er nå 51 år. Jeg skal heller aldri ha en ny mann inn i livet mitt, og den vissheten er helt nydelig. Anonymkode: e110e...8e5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 14:03 #13 Skrevet søndag kl 14:03 48 og singel her, helt vidunderlig å slippe å dra på en mann. Vil aldri ha noen ny. Anonymkode: 13bda...81e
Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:16 #14 Skrevet søndag kl 18:16 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det håper jeg da inderlig ikke. Menn er jo fantastiske til sitt bruk. En god partner gjør livet komplett og jeg kunne ikke tenke meg livet uten. Men man må jo finne en som virker, samt at vi er alle forskjellige. Hadde jeg mistet mannen min nå har en potensiell ny mann svært store sko å fylle. Så jeg er enig i at heller singel enn i et dårlig forhold, og det gjelder jo for alle. Anonymkode: e2d52...4a0 Det er nok det riktigste for de aller fleste. Selv om noen sikkert passer best som singel. Det er godt de finner det ut selv, og sparer menn på den måten. Anonymkode: d899f...a23
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #15 Skrevet 15 timer siden Så bra du føler deg fri og glad som singel. Kanskje det er det du trenger? Finne deg selv, prioritere deg selv og tenke på deg selv. Kanskje for lang tid, kanskje finner du en mann du faller for senere og du kjenner deg klar for det igjen da. Ingen som vet. Jeg har vært sammen med mannen i 24 år og er gift med snart voksne barn. Jeg er veldig glad for å være to, da han også er min beste venn og livspartner. For noen er brudd det riktige om man er intet forhold som sliter en ut og drar en ned. Do you do 💪🏼 Anonymkode: 949a7...cd2
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (På 20.7.2025 den 3.47): "Independent"? Tøffer du deg med engelskkunnskapene dine igjen? Du vet det finnes et norsk ord for det, ikke sant? Anonymkode: 775d6...df0 What a weird comment. Instead of actually responding to the post, you choose to attack the original poster and be sarcastic. Clearly, you’re not doing too well yourself. English is a language that has expressions which make more sense in certain words than in Norwegian. Deal with it. engelsk kunnskap? Du har hatt engelsk på skolen og lært det gjennom hele livet ditt, og hvis du mener noen tøffer seg med noen ord engelsk så tydelig at det er et språk du ikke mestrer Anonymkode: 949a7...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå