Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:34 #1 Skrevet lørdag kl 19:34 Vi driver å beviser hytta nå, hytta blir i en slags brunfarge som den er fra før av, men listene er nå røde. Så står enten om å fortsatt ha de røde eller male de hvite? Hva ville dere gjort? 🙂 Anonymkode: 9a610...ea9
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:39 #2 Skrevet lørdag kl 19:39 Spørs på brunfargen? Anonymkode: 63143...710
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:41 #3 Skrevet lørdag kl 19:41 Jeg ville hatt alt i samme farge. Anonymkode: fd7d8...f31
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 19:55 #4 Skrevet lørdag kl 19:55 Utvendig? Det kommer litt an på hvor hytta ligger også synes jeg, forskjell på en sjøhytte og fjellhytte... I utgangspunktet tenker jeg alt i samme farge, eller ihvertfall nesten samme farge. Om du beiser hytta brun ville jeg malt i en tilsvarende farge rundt vinduene. Da blir forskjellen på beis og maling stor nok kontrast. Men da ser jeg for meg en hytte fra 60-70 tallet liksom. Det er jo forskjell på det også. Er hytta 150 år gammel er det en helt annen byggestil og da kan kontrastfarger rundt vinduene være helt riktig... Anonymkode: e5c21...9c0
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:04 #5 Skrevet lørdag kl 20:04 Ja, utvendig, hytta er fra 75, tømmerhytte, fjellhytte. Vanskelig å si litt hvordan fargen er,er Tyrilin vi beviser med, tror jeg..😅hytta er veldig grei med røde lister og, men tenkte kanskje det så fint ut med hvit. Takk for svar og tips. Hi Anonymkode: 9a610...ea9
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:11 #6 Skrevet lørdag kl 20:11 Rødt til fjellhytte. Hvitt er kjedelig. Anonymkode: 9b36f...a9d
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:28 #7 Skrevet lørdag kl 20:28 Hvitt er fint Anonymkode: fe263...182
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 20:55 #8 Skrevet lørdag kl 20:55 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Ja, utvendig, hytta er fra 75, tømmerhytte, fjellhytte. Vanskelig å si litt hvordan fargen er,er Tyrilin vi beviser med, tror jeg..😅hytta er veldig grei med røde lister og, men tenkte kanskje det så fint ut med hvit. Takk for svar og tips. Hi Anonymkode: 9a610...ea9 Ville ikke brukt hvitt på en fjellhytte, blir for skarp kontrast. Enten samme farge, eller fortsett å ha det rødt. Anonymkode: e5c21...9c0
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 21:02 #9 Skrevet lørdag kl 21:02 Takk dere. Det enkleste er jo å ha det røde. Veldig mange hytter her som er svarte med hvite lister/karmer, syns det er fint og. Men det brune sklir mer inn i terrenget. Mannen vil helst ha de røde så det ikke blir så mye ekstra arbeid. Takk igjen Hi Anonymkode: 9a610...ea9
Anonym bruker Skrevet søndag kl 09:40 #10 Skrevet søndag kl 09:40 Rødt er klassisk og fint på fjellhytte. Ellers syns jeg blått også er fint. Bryter litt, men er flott! Google, så ser du. Anonymkode: 37440...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå