Anonym bruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Jeg blir så oppgitt. Ingen ønske om å være ute, bade, grille, utforske.. Ikke aktuelt å ta på lette sommerklær. Anonymkode: 3a035...d4d
Anonym bruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Det er du som bestemmer. Har du glemt det? Anonymkode: 1b51b...0a8
Anonym bruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er du som bestemmer. Har du glemt det? Anonymkode: 1b51b...0a8 Over en på 17? Litt usikker der altså på hvor jerngrep man skal ha. Dette var ikke et problem da hun var yngre, da la jeg opp løpet i en helt annen grad.. HI Anonymkode: 3a035...d4d
Anonym bruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli De duker opp innimellom 😅. Men holder seg inne stortsett, er ikke så glad i varmen som mor er😎 Anonymkode: 7cf52...fc1
Anonym bruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Veldig glad for at mine har sommerjobb, da kommer de seg ihvertfall ut av huset 😅 Men 18 åringen skal faktisk sove i hengekøye sammen med to venninner i dag. Anonymkode: 0ab39...196
Anonym bruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Ja, jeg håper dette er kun en fase. Hvor ble det av den livsglade ungen som løp rundt og elsket å oppleve verden? 😮💨Eldste var mye mer ute i denne alderen. Anonymkode: 6289c...590
Anonym bruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Min 17 åring møter venner og bader hver dag. Spiller også fotball og frisbeegolf Anonymkode: c88c9...cd7
Anonym bruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli Min 17 åring (18 i sept) er enten inne å gamer, jobber eller henger med venner hjemme hos de. Så mao ingen sol, men spiser med oss på terrassen og var med på storbyferie i ei uke for litt siden. Tvinger han ikke ut, han driver ikke med «ingenting» så det holder for meg Anonymkode: fbe2d...155
Anonym bruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli 3 hours ago, Anonym bruker said: Ja, jeg håper dette er kun en fase. Hvor ble det av den livsglade ungen som løp rundt og elsket å oppleve verden? 😮💨Eldste var mye mer ute i denne alderen. Anonymkode: 6289c...590 Så lenge de har det bra med seg selv, så tenker jeg det er det viktigste. Anonymkode: 379d1...ed9
Anonym bruker Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli Skjønner hva du mener, synes hun hadde mindre klær på vinter enn hun har nå😂 Men 17 er igen enkel alder, for "voksen" til mye og for ung til mye. Hun er fortsatt med oss på ferieturer, så glad for at hun fortsatt vil det selv om hun ikke ville være med på utflukter. Men hun var godt fornøyd, min liilesøster hennes tante som er et party-dyr tok henne med 2 netter til Ibiza (ja vet hun er under 18) og det tror jeg hun lever på resetn av året, tror det er det største hun har gjort i livet😅 Anonymkode: 86904...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå