Gå til innhold

Har tatt med 13-åringen på ferie..- kan jeg bare dra fra henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blondzilla skrev (12 timer siden):

Sånn holder eldste sønnen min på 14 også hver gang vi drar noe sted. Du har min fulle sympati. Jeg går fra han på hotellet eller leiligheten vi har. Jeg har også flere barn som skal tas hensyn til så det er ikke aktuelt at han ødelegger for alle. Men det er utrolig kjipt, jeg klarer ikke helt å akseptere det, og det blir dårlig stemning. 

Hver gang dere drar noen sted? Da hadde jeg latt sønnen være hjemme ( hos besteforeldre, tante/onkel, kompis) og dratt uten han. Det er ikke akkurat gratis å reise på ferie. Og om de alikevel bare skal ligge på rommet, kan de gjøre det hjemme.

Anonymkode: ecf21...761

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hver gang dere drar noen sted? Da hadde jeg latt sønnen være hjemme ( hos besteforeldre, tante/onkel, kompis) og dratt uten han. Det er ikke akkurat gratis å reise på ferie. Og om de alikevel bare skal ligge på rommet, kan de gjøre det hjemme.

Anonymkode: ecf21...761

Ja, og det skulle jeg gjerne gjort, men han nekter å være hos besteforeldre og vi har ikke så mange som kan stille opp. Han er ganske spesiell, har en genfeil som gir blant annet autistiske trekk. Han er straks 15 så neste år når han er 16 kan han være alene hjemme med litt tilsyn fra en nabo. Han er meget kapabel og smart, bare sykt sær. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.7.2025 den 0.05):

Enig med det  du skriver. Synes ofte det er foreldrene som på død og liv skal på dyre sydenturer i feiren. Og skjønner ikke hvorfor HI har bestill all-inclusive, hun visste vel hva datteren hadde lyst på? Men mor trenger jo ikke å sitte på rommet halve dagen mens dattera sover? Er da ikke noe problem at hun går til stranda/bassenget

Anonymkode: 6553b...395

Enig 

Anonymkode: 884b8...91a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...