Gå til innhold

Spørsmål om underlivet etter overgangsalderen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å si det mildt har jeg aldri hatt de store problemene med å bli våt der nede. Kall det er luksusproblem. Er i overgangsalderen nå, og har fortsatt ikke problemer med det. (56 år) Men hvordan er det etter overgangsalderen, når overgangsalderen er ferdig? Blir det helt fullstendig tørt der nede? Vet jo egentlig hva som skjer, men er det noen her som fortsatt blir naturlig våt etter overgangsalderen? 

Anonymkode: aa320...bfc

Skrevet

Jeg var litt tørr akkurat når hormonene jaget som verst akkurat i overgangen, men når ting var stabilt igjen etterpå går det helt fint.

Jeg har en mann som "smører godt" også da, så før overgangen kunne det nesten bli for mye av det gode 🙈

Fungerer bra nå etter overgangen 

Anonymkode: d3f75...99c

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Jeg var litt tørr akkurat når hormonene jaget som verst akkurat i overgangen, men når ting var stabilt igjen etterpå går det helt fint.

Jeg har en mann som "smører godt" også da, så før overgangen kunne det nesten bli for mye av det gode 🙈

Fungerer bra nå etter overgangen 

Har samme "problem"😄 

Skrevet

Jeg er 58 men tar hormonplaster. Har ikke problem, men da er det vel antagelig pga hormonhjelpen vil jeg tro

Anonymkode: d1149...ca7

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg er 58 men tar hormonplaster. Har ikke problem, men da er det vel antagelig pga hormonhjelpen vil jeg tro

Anonymkode: d1149...ca7

Bra at de hjelper, det er jo et alternativ om det skulle bli nødvendig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Bra at de hjelper, det er jo et alternativ om det skulle bli nødvendig. 

Hvis det er eneste problemet kan man heller forsøke Vagifem/Ovesterin, lokalt østrogen. 

Anonymkode: 03a47...4f6

Skrevet

Kort innpå.. En ting er tørrhet, men blir man like kåt som før, like forelsket, like gode følelser som strømmer gjennom kroppen? Er livredd for å miste akkurat det. 

Anonymkode: ea532...6e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kort innpå.. En ting er tørrhet, men blir man like kåt som før, like forelsket, like gode følelser som strømmer gjennom kroppen? Er livredd for å miste akkurat det. 

Anonymkode: ea532...6e7

Var litt dårlig med piff en periode.

Fikk lett orgasme og mannen som kjenner meg godt og vet hvilke knapper han skal trykke på fikk meg greit med på leken, men var lite initiativ fra meg en periode. Lysten kom ikke av seg selv liksom, han måtte tenne den.

Men det også gikk seg til når hormonene stabiliserte seg på andre siden, jeg kan godt ha lyst på sex nå 

Men jeg er ikke i 20 årene lenger, jeg er ikke like lysten som da jeg var ung, det er jeg ikke.

Har sex 2-4 ganger i måneden og er fornøyd med det.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...