Anonym bruker Skrevet 26. juli #76 Skrevet 26. juli Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Herregud er du helt fjern? Mannen forteller jo om det han ser på fb og kanskje viser det til henne. Anonymkode: c25ad...896 Mannen forteller om hva andre legger ut, og de diskuterer det? Jo, det er spesielt. Anonymkode: 074bd...ab6
Anonym bruker Skrevet 26. juli #77 Skrevet 26. juli Noen - spesielt influensere - legger ut for mange bilder av seg selv og barna sine. Mange av bildene har det tatt tid å ta for riktig lys, riktig vinkel etc. De både legger produkter til tydelig og sniklegger det til. Dette gjør de fordi det er bildene, interessen og produktplasseringer de lever av. Noen blir så opphengt i dette at de rundt (som jordmødre) må begrense dem. Men dette er ikke vanlig. Gjennomsnitts mennesket koser seg i situasjonen, tar noen bilde for minne senere og deler det kanskje etter hvert med familie og venner. Noen som følger influenserne eller ser på andre bilder på nettet tenker ikke over at dette er øyeblikksbilder og at dette ikke er en dokumentar på livet. Man legger ikke ut bilder av barn som gråter, som kaster opp, som er sint etc fordi man ivaretar egne barn og deres liv. Man poster dermed bilder av fine opplevelser, ikke de traumatiske. Er man ensom, kan sosiale medier være vanskelig. Her ser man at bekjente man har, gjerne gjør på noe samme og det er tydeligere at man selv er alene. Slikt sett er sosiale medier spesielt og internett generelt vanskelig. Alt blir mye nærere og tydeligere. De fleste bruker sosiale medier til å holde kontakten med venner og familie og dele øyeblikksbilder fra egne liv. Jeg har studert i utlandet og har mange venner fra andre land som jeg sjelden ser. Tidligere måtte man enten sende epost eller post til slike venner, eller man mistet kontakten. Ettersom en epost tar mer tid, blir det ofte til at kontakten sklir litt ut i sanden. Nå kan man enkelt holde kontakten ved at man kan sende en snap eller legge ut et bilde på Facebook. De fleste av oss har ikke følgere på listen, men venner og familie og disse vil da kunne se bilder vi legger ut. Jeg synes det er supert å få slike små glimt fra slike venner Og jeg synes det er dumt at Facebook gir meg mindre og mindre av dette og mer og mer av artikler og andre ting som ikke har noe med vennene mine å gjøre. Det å dele et glimt fra livet til venner på Facebook er ikke annerledes enn å dele det på sms, epost, brev eller ved å prate sammen om bilder etter ferien. Anonymkode: c8b78...cd5
Anonym bruker Skrevet 28. juli #78 Skrevet 28. juli Anonym bruker skrev (På 26.7.2025 den 22.28): Mannen forteller om hva andre legger ut, og de diskuterer det? Jo, det er spesielt. Anonymkode: 074bd...ab6 Det er jo bare tull, det du skriver. Mannen min, som mange andre i denne tråden, blir innimellom oppgitt over disse "se på meg" postene. Hvor interessant er det egentlig å se bilde for n`te gang av noens caffe latte og "mmm. koser meg med kjæresten og en latte og nyyyter utsikten fra ...(fyll inn). Heldig jeg 🧡" Det kan medføre noe kommentarer om folks patologiske eksponeringsbehov. og hva det bunner i (trolig behov for bekreftelse). Vi kjører ikke "Debatten" akkurat, men gjø det samme som du gjør med din (presumptive) partner, når du hører eller leser noe du biter deg merke i. Anonymkode: faf33...3bf
Anonym bruker Skrevet 29. juli #79 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er jo bare tull, det du skriver. Mannen min, som mange andre i denne tråden, blir innimellom oppgitt over disse "se på meg" postene. Hvor interessant er det egentlig å se bilde for n`te gang av noens caffe latte og "mmm. koser meg med kjæresten og en latte og nyyyter utsikten fra ...(fyll inn). Heldig jeg 🧡" Det kan medføre noe kommentarer om folks patologiske eksponeringsbehov. og hva det bunner i (trolig behov for bekreftelse). Vi kjører ikke "Debatten" akkurat, men gjø det samme som du gjør med din (presumptive) partner, når du hører eller leser noe du biter deg merke i. Anonymkode: faf33...3bf Det er klart man nevner ting man ser på repeat til partneren sin eller andre man sitter med. Når behovet for å fremstille narrativet som en klisjé så handler det om å ta kontrollen over hvordan de oppfattes av andre. Folk snakket om dette temaet når sosiale medier kom for 20 år siden. Å fremstille seg som en perfekt kone, mamma med stor M, arbeidstaker/ student som legger ut karakterer, interiør, dyre reiser, store vennegjenger, sjelero på en fjelltopp så er det åpenbart hva en holder på med. Man har ikke mye sjelero på en fjelltopp hvis man må dokumentere det og dele det i sosiale medier. Hele livet blir jo en klisjé. Våre barn på 20 år har et helt annet forhold til some enn vår generasjon. Anonymkode: c25ad...896
Anonym bruker Skrevet 29. juli #80 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er klart man nevner ting man ser på repeat til partneren sin eller andre man sitter med. Når behovet for å fremstille narrativet som en klisjé så handler det om å ta kontrollen over hvordan de oppfattes av andre. Folk snakket om dette temaet når sosiale medier kom for 20 år siden. Å fremstille seg som en perfekt kone, mamma med stor M, arbeidstaker/ student som legger ut karakterer, interiør, dyre reiser, store vennegjenger, sjelero på en fjelltopp så er det åpenbart hva en holder på med. Man har ikke mye sjelero på en fjelltopp hvis man må dokumentere det og dele det i sosiale medier. Hele livet blir jo en klisjé. Våre barn på 20 år har et helt annet forhold til some enn vår generasjon. Anonymkode: c25ad...896 Ingen av dere har hittil klart å forklare hva dere heller vil se fra venner og kjente på sosiale medier enn pene feriebilder. Så hvorfor ikke bare ligge ut og overlate some til de som liker some? Anonymkode: 7f667...4e5
Anonym bruker Skrevet 29. juli #81 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Ingen av dere har hittil klart å forklare hva dere heller vil se fra venner og kjente på sosiale medier enn pene feriebilder. Så hvorfor ikke bare ligge ut og overlate some til de som liker some? Anonymkode: 7f667...4e5 Hi skrev at hun selv poster bilder av ferier o.l på snap, så det er visst hvor man poster som er problemet, og ikke hva 😂man nyter øyeblikket mye mer når man sender det på snap enn på IG må vite. Anonymkode: 074bd...ab6
Anonym bruker Skrevet 29. juli #82 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Ingen av dere har hittil klart å forklare hva dere heller vil se fra venner og kjente på sosiale medier enn pene feriebilder. Så hvorfor ikke bare ligge ut og overlate some til de som liker some? Anonymkode: 7f667...4e5 Jeg tror du har misforstått noe her. Det har tippet over for en god del. Det handler ikke om bildene er stygge eller pene,men at for mange gjelder det nå først og fremst om å VISE at man har vært der og der, eller gjort det og det. At dèt har blitt like viktig (minst), som selve opplevelsen. Når det man legger ut virker iscenesatt, blir det ekstra tydelig dette behovet for å vise seg fram. Anonymkode: faf33...3bf
Anonym bruker Skrevet 29. juli #83 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg tror du har misforstått noe her. Det har tippet over for en god del. Det handler ikke om bildene er stygge eller pene,men at for mange gjelder det nå først og fremst om å VISE at man har vært der og der, eller gjort det og det. At dèt har blitt like viktig (minst), som selve opplevelsen. Når det man legger ut virker iscenesatt, blir det ekstra tydelig dette behovet for å vise seg fram. Anonymkode: faf33...3bf Og så da? Jeg legger selv så og si ingenting på Instagram eller Facebook, men bruker nok snap daglig. At noen finner glede i å poste noen, eller mange, bilder på andre kanaler gjør dem ikke dummere eller mer selvopptatte enn meg. Man finner glede i forskjellige ting, og ting som blir lagt ut på sosiale medier er det enkleste å unngå om man lar seg irritere. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere som finner dette så forstyrrende må bruke mer tid enn sunt er på å følge folk som irriterer dere. Anonymkode: 074bd...ab6
Anonym bruker Skrevet 29. juli #84 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (På 19.7.2025 den 19.09): Og noen følger så mye med på andre, og analyserer dem, at de ikke klarer å glede seg i øyeblikket… Anonymkode: 20588...70b Hahahaha 😂 Spot on! Anonymkode: a80d7...099
Anonym bruker Skrevet 29. juli #85 Skrevet 29. juli Noen betraktninger fra meg på snart 60 år, som har levd et langt liv FØR mobiltelefon og SOME. Før mobiltelefonene fikk innebygd kamera, var det faktisk vanlig å ta med fotografiapparatet når man skulle på tur, i selskap eller noe annet. "Problemet" der var at man kanskje bare hadde én film på 24 eller 36 bilder i fotoapparatet, så man måtte være litt sparsom med hvor mange bilder man tok. I tillegg hadde man gjerne bare X antall blits om man skulle ta bilde inne. Så måtte man levere filmen til fremkalling, og så var det å vente på at bildene ble ferdige! Oftest sendte jeg mine filmer i posten til firma som f eks Eurofoto o.l, for det var billigere enn å fremkalle på fotobutikkene her i byen. Å for en stas når bildene endelig kom i postkassa!! Da var det å vise frem til alle kjente. Noen ganger husket man ikke at man hadde tatt akkurat det bildet der...😄 Såå spennende! Det var også vanlig at de som kom på besøk spurte om du hadde fått nye bilder i det siste, og da viste man frem. Gjerne ble det brukt mye tid på å bla i fotoalbum som man hadde limt bildene inn i, og sirlig skrevet dato, navn på personer og steder, og også om det var noe spesielt som hadde skjedd da bildet ble tatt. Det å lime bilder i album var ofte en omfattende jobb som man gjerne koste seg med på høstkvelder 😊 Så egentlig er ikke så mye forandret! Men verktøyene vi har for å ta bilder og å dele er jo blitt sinnsykt mye bedre! Og bedre tilgang gir ofte mer bruk. Så insta, fb og snap er jo egentlig bare en videreutvikling av gamle dagers fotografering! Og dessuten: fra 30-40-50 tallet var det nok enda mer vanlig å "pynte på sannheten" når bilde skulle tas! Jeg har masse gamle svart-hvit bilder fra 30-40 og 50-tallet der mine forfedre sitter pyntet ved et bord med duk og blomster, og til og med det norske flagg på veggen bak 😄 Anonymkode: a80d7...099
Anonym bruker Skrevet 29. juli #86 Skrevet 29. juli Jeg er relativt enig. Altså, jeg kan godt se ett enkeltbilde av noen som koser seg og ikke tenke mer enn at de nettopp koser seg, men jeg er skeptisk til deling av barn og jeg mener at selfie på selfie kan gi et overfladisk inntrykk. Kjedelig at debatten nærmest blir kvalt av "Det skal ikke du bry deg om!" og klisjeer som sjalusi og jantelov. Jeg har vokst opp med at man skal være forberedt på reaksjoner på bilder man deler (både direkte og indirekte, saklige og usaklige) og at det ofte er lett å slippe de reaksjonene nettopp ved å dele mindre. Og man kan jo ikke vite alt om andres liv gjennom sosiale medier, men det er jo nettopp mennesker som deler og deler som vil at andre skal ha et inntrykk av deres liv... Kjenner meg ikke igjen at bilder har alltid vært til for å vise til alle man kjenner, jeg har vokst opp med at det er minner som familien ser tilbake på senere. Anonymkode: 3f4d3...7f3
Anonym bruker Skrevet 29. juli #87 Skrevet 29. juli Jeg tror poenget mitt blir misforstått her. Det jeg reagerer på, er ikke at folk deler at de har det fint eller koser seg – det er helt naturlig og selvfølgelig lov. Det handler om hvordan det gjøres, og hva som ofte ligger bak. Sosiale medier brukes i stor grad til å vise frem en glanset versjon av livet. Mange bilder er nøye iscenesatt for å vise hvor fint, vellykket, pent eller luksuriøst alt er. Det deles fra dyre restauranter, ferier, klær og opplevelser – og det er lett å få inntrykk av at dette er normalen. Det er denne fasaden jeg snakker om. Ikke gleden i seg selv. Når folk konsekvent viser frem bare høydepunkter, og helst med et filter, så blir det et slags konkurransepreg. Det kan skape press, spesielt blant unge, og det former en virkelighetsoppfatning som ofte ikke stemmer med hvordan livet faktisk er. Man sammenligner sitt eget hverdagsliv med andres «høydepunktshow». Så ja – kos deg, nyt livet og del det om du vil. Men vi må også kunne snakke om hvordan sosiale medier påvirker oss og at det ikke alltid er like ekte som det ser ut. Det handler ikke om misunnelse eller å nekte noen å ha det fint – det handler om refleksjon rundt hvordan vi bruker disse plattformene og hva slags bilde vi skaper for oss selv og andre. HI Anonymkode: c25ad...896
Anonym bruker Skrevet 29. juli #88 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (4 timer siden): Og så da? Jeg legger selv så og si ingenting på Instagram eller Facebook, men bruker nok snap daglig. At noen finner glede i å poste noen, eller mange, bilder på andre kanaler gjør dem ikke dummere eller mer selvopptatte enn meg. Man finner glede i forskjellige ting, og ting som blir lagt ut på sosiale medier er det enkleste å unngå om man lar seg irritere. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere som finner dette så forstyrrende må bruke mer tid enn sunt er på å følge folk som irriterer dere. Anonymkode: 074bd...ab6 "At noen finner glede i å poste noen, eller mange, bilder på andre kanaler gjør dem ikke dummere eller mer selvopptatte enn meg" Det er jeg ikke nødvendigvis helt enig i. Det er selvsagt mulig å barbere seg uten å skjære av seg hodet. Altså er det fint mulig å poste bilder og hendelser uten å være "dum og selvopptatt". Men de som jeg oppfatter at HI sikter til i sitt innlegg, de som iscenesetter, de hvor det er viktigere å VISE frem at man har vært der eller der, enn det å faktisk være der (enten det er på fødestuen eller på stranden med ungene), de som spamer ned FB med bilder av caffe latter og middagstallerkner fra besøk på ditt eller datt spisested, med kakkaokrus med kremtopp fra Norefjell mens ungene krangler så busta fyker i bakgrunnen og mor roper hold kjeft så jeg får tatt bilde, ja dette er mennesker jeg tenker kanskje både er litt dumme og selvoptatte. Det betyr jo ikke at ALLE som poster et og annet bilde er selvopptatte idioter, men jeg synes i hvertfall at de som ikke har dette voldsomme eksponeringsbehovet virker langt tryggere i sitt eget skinn. Anonymkode: faf33...3bf
Anonym bruker Skrevet 29. juli #89 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (13 minutter siden): "At noen finner glede i å poste noen, eller mange, bilder på andre kanaler gjør dem ikke dummere eller mer selvopptatte enn meg" Det er jeg ikke nødvendigvis helt enig i. Det er selvsagt mulig å barbere seg uten å skjære av seg hodet. Altså er det fint mulig å poste bilder og hendelser uten å være "dum og selvopptatt". Men de som jeg oppfatter at HI sikter til i sitt innlegg, de som iscenesetter, de hvor det er viktigere å VISE frem at man har vært der eller der, enn det å faktisk være der (enten det er på fødestuen eller på stranden med ungene), de som spamer ned FB med bilder av caffe latter og middagstallerkner fra besøk på ditt eller datt spisested, med kakkaokrus med kremtopp fra Norefjell mens ungene krangler så busta fyker i bakgrunnen og mor roper hold kjeft så jeg får tatt bilde, ja dette er mennesker jeg tenker kanskje både er litt dumme og selvoptatte. Det betyr jo ikke at ALLE som poster et og annet bilde er selvopptatte idioter, men jeg synes i hvertfall at de som ikke har dette voldsomme eksponeringsbehovet virker langt tryggere i sitt eget skinn. Anonymkode: faf33...3bf Det er spesielt en gruppe som holder på slik. Vanlige folk oppfører seg som noen wannabe influensere. Hørt podcasten Mathilde show der hun intervjuer bak fasaden på influensere.. noen bruker 4 timer på det perfekte bildet med riktig lys, filter osv. Folk som oss andre blir farget av disse bildene og fler og fler av oss iscenesetter bilder, filter, lys for å få de perfekte bildene. Barna opplever jo ustabile foreldre som iscenesetter leken deres, for så å rakne om barna gråter eller blir sur, og henger over med tlf og skal ta bilde. Har sett dette så mye i sommer. Både på stranda og i parker. Da handler det ikke om å ta bilde av kos, men å sanke insta vennlige bilder de kan jobbe med. Anonymkode: c25ad...896
Anonym bruker Skrevet 29. juli #90 Skrevet 29. juli Så har du foreldre og besteforeldre som poster bilder av barn og skriver- gratulerer så mye med dagen din verdens flotteste tenåring. Du er aktiv, sporty, skoleflink, og utrolig omsorgsfull. Ha ei fin feiring med vennegjengen din i dag. Etterfulgt av bilder som dokumenterer og bekrefter både trening, venner, lekser og en stor bestemor kos. Dette er samme greia. Tenåringen selv er ikke på Facebook, så gratulasjonen til den det gjelder ser det ikke, men foreldrene får da skrytt av at barnet er så fantastisk. På den måten kontrollerer man hvordan andre ser barnet og familien. Dette er forsket på. Likevel fortsetter folk som aldri før Anonymkode: c25ad...896
Anonym bruker Skrevet 29. juli #91 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg kan ikke skjønne annet enn at dere som finner dette så forstyrrende må bruke mer tid enn sunt er på å følge folk som irriterer dere. Anonymkode: 074bd...ab6 Man er ganske grunn og med liten evne til refleksjon når man reduserer his poenger til at man finner bilder «forstyrrende « og at man (liksom) irriterer seg. Da har du liksom ikke forstått så veldig mye. Anonymkode: 9b47b...66c
Anonym bruker Skrevet 29. juli #92 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg tror poenget mitt blir misforstått her. Det jeg reagerer på, er ikke at folk deler at de har det fint eller koser seg – det er helt naturlig og selvfølgelig lov. Det handler om hvordan det gjøres, og hva som ofte ligger bak. Sosiale medier brukes i stor grad til å vise frem en glanset versjon av livet. Mange bilder er nøye iscenesatt for å vise hvor fint, vellykket, pent eller luksuriøst alt er. Det deles fra dyre restauranter, ferier, klær og opplevelser – og det er lett å få inntrykk av at dette er normalen. Det er denne fasaden jeg snakker om. Ikke gleden i seg selv. Når folk konsekvent viser frem bare høydepunkter, og helst med et filter, så blir det et slags konkurransepreg. Det kan skape press, spesielt blant unge, og det former en virkelighetsoppfatning som ofte ikke stemmer med hvordan livet faktisk er. Man sammenligner sitt eget hverdagsliv med andres «høydepunktshow». Så ja – kos deg, nyt livet og del det om du vil. Men vi må også kunne snakke om hvordan sosiale medier påvirker oss og at det ikke alltid er like ekte som det ser ut. Det handler ikke om misunnelse eller å nekte noen å ha det fint – det handler om refleksjon rundt hvordan vi bruker disse plattformene og hva slags bilde vi skaper for oss selv og andre. HI Anonymkode: c25ad...896 Jeg tror poenget ditt blir svært godt forstått, mange er bare ikke enig med deg. Anonymkode: 074bd...ab6
Anonym bruker Skrevet 29. juli #93 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg tror poenget ditt blir svært godt forstått, mange er bare ikke enig med deg. Anonymkode: 074bd...ab6 Dette er jo et forum der man må være uenig for å være uenig. Om jeg sier himmelen er blå så er det nok mange som mener noe annet også. Det er liksom ikke gøy å være enig Anonymkode: c25ad...896
Anonym bruker Skrevet 29. juli #94 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er spesielt en gruppe som holder på slik. Vanlige folk oppfører seg som noen wannabe influensere. Hørt podcasten Mathilde show der hun intervjuer bak fasaden på influensere.. noen bruker 4 timer på det perfekte bildet med riktig lys, filter osv. Folk som oss andre blir farget av disse bildene og fler og fler av oss iscenesetter bilder, filter, lys for å få de perfekte bildene. Barna opplever jo ustabile foreldre som iscenesetter leken deres, for så å rakne om barna gråter eller blir sur, og henger over med tlf og skal ta bilde. Har sett dette så mye i sommer. Både på stranda og i parker. Da handler det ikke om å ta bilde av kos, men å sanke insta vennlige bilder de kan jobbe med. Anonymkode: c25ad...896 Det er en veldig lite gruppe som oppfører seg som "wannabe influensere" altså. Jeg har ingen venner som oppfører seg slik. Utfordringen med diskusjonen er at du trekker linjene fra en liten gruppe influensere og det du kaller wannabe influensere og forklarer vanlige menneskers deling av et knippe feriebilder på bakgrunn av dette. Da bommer du på de flestes intensjon. De jeg kjenner som tar bilder og deler, tar raskt bildet av en situasjon og deler øyeblikket med venner og familie. Det er ingen av disse som har følgere eller andre de skal skape et image for. De deler av sin opplevelse med mennesker som står dem nær Anonymkode: c8b78...cd5
Anonym bruker Skrevet 29. juli #95 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dette er jo et forum der man må være uenig for å være uenig. Om jeg sier himmelen er blå så er det nok mange som mener noe annet også. Det er liksom ikke gøy å være enig Anonymkode: c25ad...896 Så du tror ikke at noen rett og slett reflekterer over innlegget ditt og faller på at de ikke er enige? Du tror at alle er enige, men at de (vi) protesterer bare fordi? Anonymkode: 074bd...ab6
Anonym bruker Skrevet 29. juli #96 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er en veldig lite gruppe som oppfører seg som "wannabe influensere" altså. Jeg har ingen venner som oppfører seg slik. Utfordringen med diskusjonen er at du trekker linjene fra en liten gruppe influensere og det du kaller wannabe influensere og forklarer vanlige menneskers deling av et knippe feriebilder på bakgrunn av dette. Da bommer du på de flestes intensjon. De jeg kjenner som tar bilder og deler, tar raskt bildet av en situasjon og deler øyeblikket med venner og familie. Det er ingen av disse som har følgere eller andre de skal skape et image for. De deler av sin opplevelse med mennesker som står dem nær Anonymkode: c8b78...cd5 Det finnes de som legger en enorm innsats i fasaden. Jeg kjenner flere. De konkurrerer og de kaver. Hvem skriver: da har vi spist oss gjennom Italia og vært på x antall vingårder og kultur severdigheter osv osv. De var ingen by i Italia og var der i 3 dager. @spist seg gjennom» 😅 flott skal det være Anonymkode: c25ad...896
Anonym bruker Skrevet 29. juli #97 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Det finnes de som legger en enorm innsats i fasaden. Jeg kjenner flere. De konkurrerer og de kaver. Hvem skriver: da har vi spist oss gjennom Italia og vært på x antall vingårder og kultur severdigheter osv osv. De var ingen by i Italia og var der i 3 dager. @spist seg gjennom» 😅 flott skal det være Anonymkode: c25ad...896 Det er vel noe med at i miljøer hvor mange er veldig opptatt av fasade, så blir dette enda en måte å vise fram vellykketheten sin. Jeg er egentlig glad for at jeg ikke kjenner noen som driver på sånn, jeg. Anonymkode: 822c1...408
Iiiiik Skrevet 29. juli #98 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette er jo et forum der man må være uenig for å være uenig. Om jeg sier himmelen er blå så er det nok mange som mener noe annet også. Det er liksom ikke gøy å være enig Anonymkode: c25ad...896 Det er en underlig måte å argumentere på. Jeg er helt enig med deg i at en del deler for mye, men jeg synes du tillegger folk for stort behov for å pynte på virkeligheten. Det gjør at jeg synes du har «vrangbrillene» på når du observerer folk. Det handler på ingen måte om at jeg er uenig kun for å være uenig. Hvis du forventet at alle var enig med deg, hadde vel innlegget ditt heller ingen relevans. Da ville det jo bare handlet om å slå inn åpne dører.
Anonym bruker Skrevet 29. juli #99 Skrevet 29. juli Iiiiik skrev (2 timer siden): Det er en underlig måte å argumentere på. Jeg er helt enig med deg i at en del deler for mye, men jeg synes du tillegger folk for stort behov for å pynte på virkeligheten. Det gjør at jeg synes du har «vrangbrillene» på når du observerer folk. Det handler på ingen måte om at jeg er uenig kun for å være uenig. Hvis du forventet at alle var enig med deg, hadde vel innlegget ditt heller ingen relevans. Da ville det jo bare handlet om å slå inn åpne dører. Hva du er enig i eller ei spiller jo ingen rolle for meg. Temaet jeg belyser er forsket på. Ikke noe jeg tror eller mener. handler ikke om mengden bilder men innhold Anonymkode: c25ad...896
Iiiiik Skrevet 29. juli #100 Skrevet 29. juli Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva du er enig i eller ei spiller jo ingen rolle for meg. Temaet jeg belyser er forsket på. Ikke noe jeg tror eller mener. handler ikke om mengden bilder men innhold Anonymkode: c25ad...896 Er det forska på om det å følge med på andres kontoer er en sunn interesse eller ikke? Tror ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå