Gå til innhold

Ferielykke – på bekreftelsesjakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Foreldre generasjon deler ukritisk, det gjør ikke ungdommen. Voksne folk på nett er en skandale, man ser bare på forum her inne. Kommentar felt i mediene.. så lurer man på hvorfor barn mobber hverandre når en ser hva voksne lirer ut av seg. 
Jeg legger ikke ut et eneste bilde av mine barn/ ungdom på sosiale medier, nettopp fordi de ikke vil det selv. 
Dama på stranda var ikke mulig å unngå da hun satt ved siden av meg. Vi bor på et mindre sted, så vi kjenner til hverandre godt. Folk må for all del dele og styre så mye de vil. Innlegget mitt handler ikke om at det er forbudt å dele happy moment, men tanken bak. Folk blir avhengig av beundring, likes, opprettholde en fin fasade osv. Jeg selv vil av den karusellen. 
Jeg og mannen har hatt en superfin kveld med god mat ute i varmen. Vi har bryllupsdag og vi spiste reker. Vi tok bilder for oss selv. Men jeg ønsker ikke dele denne kvelden med resten av verden. Hvem bryr seg egentlig? Og ikke minst- vi ønsker å ha vårt private for oss selv. 
Det er fullt mulig å kose seg uten å poste at man koser seg. Det er befriende å slippe 

Anonymkode: c25ad...896

Du deler det du vil dele og andre gjør det samme. Verre er det vel ikke? Hvorfor mene så mye om hva andre velger? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...