Gå til innhold

Hvilke klær reiser dere til "syden" i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hva har du på deg ombord i flyet?

Anonymkode: a2db1...0ff

Skrevet

Olabukse, t-skjorte og joggesko 

Anonymkode: 7d320...d08

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Olabukse, t-skjorte og joggesko 

Anonymkode: 7d320...d08

Takk!

Anonymkode: a2db1...0ff

Skrevet

Aldri jeans! Det er for varmt for meg. 

Jeg reiser enten i en lett kjole og cardigan eller lin/bomullsbukser med en topp og cardigan. Det er greit å ha noe varmt på flyet, men som er lett å ta av når sydens varme slår mot en på flytrappen. Har som regel på sneakers og støttestrømper. 

Anonymkode: 1454b...139

Skrevet

Jeans, sneakers topp og gjerne en jakke/cardigan. Da slipper jeg også å pakke ned dette

Anonymkode: 68472...a57

Skrevet

Linbukse eller langt skjørt, t-skjorteå/topp, cardigan og sneakers.

Fungerer fint på fly, og fungerer fint når du møter veggen av varme når du går av flyet.

Anonymkode: 70fa9...d91

Skrevet

Jeg hadde lang kortermet kjole,tynn jakke og sandaler.     Var så varmt på flyet enda vi reiste før kl 6 på morgenen.         Jakka måtte av.        Da vi reiste hjem hadde jeg kort skjørt og t-skjorte.         Barbent i sandaler.         

Anonymkode: 032a9...006

Skrevet

Når jeg reiste i høst hadde jeg på turbukse som kan gjøres om til shorts, t-skjorte og en cardigan. Hadde jeg reist nå på sommeren ville jeg nok reist i en behagelig shorts eller linbukse tipper jeg. Og t-skjorte og en cardigan. Eventuelt en behagelig kjole.

Anonymkode: a405f...795

Skrevet

Langt bomullsskjørt, topp, birkenstock. Har med cardigan i veska 😊

Anonymkode: 29ff9...575

Skrevet

Linbukse, topp og sandaler. Har et ullsjal i veska som kan brukes som pledd eller nakkestøtte, til meg eller minstemann. Tar på støttestrømper før jeg går ombord på flyet. 

Anonymkode: 89e67...e14

Skrevet

Lette bukser, t-skjorte og en cardigan, sko som er lette å ta av og på og gjerne sjal/poncho i vesken.
Vil ikke ha kjole eller shorts på fly fordi jeg ikke vil ha bena tett mot hverandre eller lårene rett mot setet. Alltid et stort sjal eller noe som kan brukes som teppe eller brettes til pute ved behov. 

Jeg reiser ikke mye på sydenferie, men dette er mitt antrekk til lange reiser.

Anonymkode: 6718c...d9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...