Anonym bruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Flere hevder at solkrem er farlig, at den er hormonforstyrrende og kan øke risikoen for kreft. Man vet jo aldri, men jeg sier til mine barn at jeg velger å ta helseråd fra helsemyndighetene, flertallet av hudleger og Kreftforeningen fremfor av influensere. Hva tenker du? Anonymkode: 106cd...185
Anonym bruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Jeg bruker solkrem, hvis ikke blir jeg veldig solbrent. Samme med mine barn. De blir heller smurt enn å få smerter Anonymkode: ac0e8...e19
Anonym bruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Alternativet til solkrem er klær og skygge, for det er jo ingen tvil om at brent og solskader hud ikke er bra. Så jeg velger solkrem. Svigerfar fikk hudkreft, aldri brukt solkrem. Går i bukse og t-skjorte bestandig og mente han ikke trengte solkrem. Fikk hudkreft på armen... Anonymkode: e4a80...366
Anonym bruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Har ikke mulighet til å finne link nå, men har lest et sted at man må tilsette en del stoffer som kan være hormonforstyrrende for å klare å få til faktor 50. Samtidig, den feilen mange gjør er å smøre for tynt på, og for sjeldent. Vi bruker derfor faktor 30, smører tykt på, og ofte Anonymkode: c7629...dc6
Anonym bruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Bruker solkrem, barna og. Vi bruker og ofte f 50! En bør vite at om det står hormonforsyrrende stoffer, er det veldig lite av det oppi solkremer i norge, dette er testet, selv om det bare står « hormonforsyrrende stoffer» i innholdet. Spf 50 inneholder høyere filter for UVA stråler og. Anonymkode: 1e6d1...9f2
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:40 #6 Skrevet fredag kl 21:40 41 minutes ago, Anonym bruker said: Flere hevder at solkrem er farlig, at den er hormonforstyrrende og kan øke risikoen for kreft. Man vet jo aldri, men jeg sier til mine barn at jeg velger å ta helseråd fra helsemyndighetene, flertallet av hudleger og Kreftforeningen fremfor av influensere. Hva tenker du? Anonymkode: 106cd...185 Flere hevder at jorda er flat også Anonymkode: 9d7bf...f4d
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:16 #7 Skrevet fredag kl 22:16 Flere inneholder hormonforstyrrende stoffer, men det kan du finne ut av på forbrukerrådets test av solkrem. Velg en som er fri for det. Ellers kommer solen med sårt tiltrengte D-vitaminer, som igjen beskytter mot en rekke sykdommer. Alt er vel en balanse. Ikke for mye og ikke for lite. Anonymkode: d071b...52a
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:19 #8 Skrevet fredag kl 22:19 Jeg bruker noen ganger, mange ganger ikke, det kommer helt an på. Anonymkode: 4d77c...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå